Miksi miehen on oltava pidempi?
Tuntuu olevan niin yleinen mielipide, enkä itse ole ikinä tajunnut sitä. Mahtaako johtua siitä etten tapaa täällä jättiläisten maassa itseäni lyhyempiä miehiä. Mutta toisaalta yksi isoimmista ihastuksistani, ellei isoin, oli itseäni lyhyempään, alle 150cm mieheen, mutta hän oli jo varattu ja perheellinen.
Kommentit (391)
Siksi miehen tulee olla pitempi, että hän voi tarvittaessa puolustaa naistaan ja että isompikin tyttö tuntisi olevansa pieni ja hento miehen kainalossa.
Vierailija kirjoitti:
Ei miehen tarvi olla pitempi, mut koska olen vain 160cm, lyhyempiä ei juuri tule vastaan. On mukavampaa, kun mies ei ole kovin paljon pitempi kuin minä. Parempi halailla ym seisaaltaan. Mut ei pituus ole kuitenkaan ratkaiseva tekijä vaan henkinen yhteys.
Yhteisiä kiinnostuksen kohteita?
Kelpaako jo mies on pitkä älyk ä ä p i ö?
Vierailija kirjoitti:
Siksi miehen tulee olla pitempi, että hän voi tarvittaessa puolustaa naistaan ja että isompikin tyttö tuntisi olevansa pieni ja hento miehen kainalossa.
Jos vaikka tulee hässäkkää kun ollaan ravintelissa ottamassa alkkomahoolia?
Vierailija kirjoitti:
Ei miehen tarvi olla pitempi, mut koska olen vain 160cm, lyhyempiä ei juuri tule vastaan. On mukavampaa, kun mies ei ole kovin paljon pitempi kuin minä. Parempi halailla ym seisaaltaan. Mut ei pituus ole kuitenkaan ratkaiseva tekijä vaan henkinen yhteys.
Eli ei haittaa, jos mies ei ole kovin paljon lyhyempi kuin sinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi ravintolassa olevan parempaakin tekemistä kuin tapella.
Mun mielestä 160 senttiä on just hyvä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehethän siellä riitelee ja aiheuttaa myös sen, että naiset haluaa itselleen pitkän isokokoisen miehen. Eli tämä on miesten itsensä aiheuttama juttu. Mitä pelottelette naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehethän siellä riitelee ja aiheuttaa myös sen, että naiset haluaa itselleen pitkän isokokoisen miehen. Eli tämä on miesten itsensä aiheuttama juttu. Mitä pelottelette naisia?
Fakta: naisen todennäköisin pahoinpitelijä on tämän kumppani.
Miten pituus ja isokokoisuus auttaa tässä?
Jos mies on minun pituiseni, jopa lyhyempi, ei se vaan sytytä. Kaksin kertaa olen tapaillut lyhyttä miestä (olen itse 170cm) eikä siitä vain tule mitään. Siis mittasuhteen ja kaikki, ihan kuin lapsen kanssa yrittäisi käydä treffeillä. Ei vaan sytytä, yhtään.
Mutta onneksi toiset tykkää!
Vierailija kirjoitti:
Varmaan, koska mies haluaa olla isompi tai nainen pienempi. Pituus on tavallaan helpoin mittari tälle mutta se ei ole ainut.
En yleensä sorru itsekehuun, mutta täytyy mainita, että itse olen tällainen roteva tankki ja minua pitemmätkin naiset ovat vaikuttaneet kiinnostuneilta. Treenaan vielä olkapäitä kahdesti viikossa korostaakseni tätä jo lähes hullunkurista kehotyyppiä.
Napoleon-kompleksi ehkä mutta tykkään huomiosta :)
Jos menetät ulkokuoresi niin mihin miehuutesi enää silloin perustuu?
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on minun pituiseni, jopa lyhyempi, ei se vaan sytytä. Kaksin kertaa olen tapaillut lyhyttä miestä (olen itse 170cm) eikä siitä vain tule mitään. Siis mittasuhteen ja kaikki, ihan kuin lapsen kanssa yrittäisi käydä treffeillä. Ei vaan sytytä, yhtään.
Eikö sinua sitten haittaa olla lapsiosapuoli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen heikko itsetunto ei jotenkin kestä jos nainen on pidempi.
N175 cm
Ei niiden itsetunto kestä mitään naisen paremmuutta, herkät pikku kukkaset.
N173
Miten se pituus tekee ihmisestä paremman? Kaksi tyyppiä hakee samaa työpaikkaa, molemmilla yhtä hyvät paperit, mutta toinen on 177 cm pitkä ja toinen 173. Saako se pitempi työpaikan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinua sitten haittaa olla lapsiosapuoli?
Naiset juurikin haluavat lapsi-isä-asetelmaa jossa nainen on pieni ja vahvan isin kainalossa.
isompi mies kiihottaa enempi.
tää on sallittua mutta jos mies
haluaa seksikkäämmän naisen
ihan itselleen alkaa surina
ikkunoitten takanaha
Hyvin vähän todellakin on pareja, joissa mies on lyhyempi kuin naispuolisonsa.
Onko tämä vain niin omaksuttu kulttuurinen tapa, että sitä ei ole oikein kukaan osannut asettaa kyseenalaiseksi?
Taas kerran kun asiaa pysähtyy ajattelemaan, ei luulisi olevan mitään väliä tuollakaan asialla kenellekään, mutta siis ehdottomasti reaalielämässä ON!
Sanoit sen itse: makuja on monia. Eli pituus ja harteikkuus eivät ole miehisiä ominaisuuksia.