Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehen on oltava pidempi?

Vierailija
23.04.2021 |

Tuntuu olevan niin yleinen mielipide, enkä itse ole ikinä tajunnut sitä. Mahtaako johtua siitä etten tapaa täällä jättiläisten maassa itseäni lyhyempiä miehiä. Mutta toisaalta yksi isoimmista ihastuksistani, ellei isoin, oli itseäni lyhyempään, alle 150cm mieheen, mutta hän oli jo varattu ja perheellinen.

Kommentit (391)

Vierailija
261/391 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on kiva olla pienempi osapuoli. En tuntisi oloani naiselliseksi esimerkiksi 160cm/50kg miehen vierellä. Olen itse 170cm/60kg. Mies voi olla samanpituinen kanssani, kunhan painaa enemmän.

Vierailija
262/391 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen pituuden ei kyllä pitäisi olla mikään keskeinen kriteeri suhdeasioissa. Olen 180 cm pitkä nainen ja minullekin oli aikanaan muka tärkeää, että mies on vähintään samanpituinen kuin minä. Turhaan kranttuilin. (Vaikka pitkähkön miehen sitten löysinkin.) Tuntui, että miehille ei ollut ongelma, jos oli vähän lyhyempi kuin minä.

Lähellä on paljon pitkiä naisia, ja joukkoon mahtuu myös niitä, joiden mies on lyhyempi ja onni tuntuu heilläkin kukoistavan.

Monella tunnetulla ulkomaalaisella näyttelijällä/mallilla/laulajallakin on lyhyempi mies. Jos itseluottamus on molemmilla kunnossa, ei haittaa, vaikka nainen on miestä pidempi. Pituus on myös asia, johon ei itse voi kovin vaikuttaa, joten tuntuu pahalta, että jotkut tekevät siitä näin ison numeron.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/391 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan noita kääpiömiehiä on tarpeeksi monta palstalla kitisemässä, ei niitä tarvitse lisää tehdä.

On se ilmeisesti niin kova kohtalo.

Syystähän he näyttävät valittavan, koska sinäkin kutsut heitä kääpiömiehiksi, vaikka kyseessä on varmasti aivan lääketieteellisesti katsottuna täysin normaalimittaisia miehiä. He eivät ole ehkä miesmallin mitoissa, mutta aivan normaalin rajoissa.

Vierailija
264/391 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu mukavammalta niin. Tykkään ja kiihotunkin siitä kun mies on pidempi ja muutenkin isompi/vahvempi.

Mutta eihän se kaikilla näin ole enkä itsekään sanoisi että se täysin ehdoton vaatimus on, eipä sitä kuitenkaan voi valita kehen rakastuu tai kenestä kiihottuu.

Niinhän se on. Monia kiihottaa raha, status ja valta, ja se kielletään viimeiseen asti, mutta minkäs sille mahtaa.

Sillä elämän kokemuksella mikä minulla on niin haluaisin miehen, joka on mukava, ei tarvitse olla hyvätuloinen eikä pitkä.

Tämä selittää mm. sen miksi emme päätyneet yhteen?

Etkö ole mukava?

Mikä sinusta on mukavaa? :)

En ollut sopiva (mukava?) kumppani ainakaan sen 160 senttisen mielestä, joka ehkä myöhemmin painoi 80+ kiloa. Kyllä hän viehätti minua aiemminkin, mutta uskon siihen että parivalinnan tekee nainen, eikä mies.

Uskon, että miehelle on sellainen nainen ok, jota hän muun ohella fyysisesti haluaa.

Vierailija
265/391 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset nyt keskimäärin ovat lyhyempiä kuin miehet. Sehän on vain fiksua naisen etsiä itseään pidempää. Niitä kun lienee enemmän - keskimääräisen pituisia ajatellen.

Mitäköhän erityistä etsimistä tarvitaan, jos miehet keskimäärin ovat pitempiä? Nimenomaan ei tarvitse etsiä. 

Vierailija
266/391 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu mukavammalta niin. Tykkään ja kiihotunkin siitä kun mies on pidempi ja muutenkin isompi/vahvempi.

Mutta eihän se kaikilla näin ole enkä itsekään sanoisi että se täysin ehdoton vaatimus on, eipä sitä kuitenkaan voi valita kehen rakastuu tai kenestä kiihottuu.

Niinhän se on. Monia kiihottaa raha, status ja valta, ja se kielletään viimeiseen asti, mutta minkäs sille mahtaa.

Sillä elämän kokemuksella mikä minulla on niin haluaisin miehen, joka on mukava, ei tarvitse olla hyvätuloinen eikä pitkä.

Niin, mitä minä miehen pituudella teen. Tärkeintä on, että viihdyn miehen seurassa. Eikä se rahakaan ole tärkein, jos ei pariskunta keksi vaikka tekemistä makuuhuoneen puolella niin jo on kumma. On sitä sellaistakin tekemistä mikä ei niin maksa.

"Vaikka tekemistä makuuhuoneen puolella", Parittelua varten yhteen mennään. Kaverit ovat seuraa varten, josta ei tarvitse maksaa reiällä.

Vierailija
267/391 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä asettaa ulkonäölle mitä vaatimuksia haluaa. Samoin myös miehet saavat. Turha kitistä sitten miesten vaatimuksista.

Vierailija
268/391 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vi ttu kun löytäisi nyt miehen joka oikeasti on kiinnostunut minusta eikä ulkonäöstäni.

Suosittelisin kumppaniksi insinööriä tai filosofia.

Vierailija
269/391 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saahan sitä asettaa ulkonäölle mitä vaatimuksia haluaa. Samoin myös miehet saavat. Turha kitistä sitten miesten vaatimuksista.

Hohhoijaa. Miehen vaatimukset on kai minimissään sitä, että tämä kiihottuu?

Mikä tässä on epäselvää.

Vierailija
270/391 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mitä minä miehen pituudella teen. Tärkeintä on, että viihdyn miehen seurassa. Eikä se rahakaan ole tärkein, jos ei pariskunta keksi vaikka tekemistä makuuhuoneen puolella niin jo on kumma. On sitä sellaistakin tekemistä mikä ei niin maksa.

"Vaikka tekemistä makuuhuoneen puolella", Parittelua varten yhteen mennään. Kaverit ovat seuraa varten, josta ei tarvitse maksaa reiällä.

Niin tarkoitinkin, että jos nainen on mieheen rakastunut niin ei miehen tarvitse olla hyvätuloinen.

Vierailija
271/391 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 175cm ja tykkään käyttää korkoja. Näyttää koomiselta jos vieressä on lyhyt mies. Pidemmän miehen kainaloon taas on ihanaa käpertyä ja olo on naisellinen kun on joku fyysisesti isompikokoisempi ja voimakkaampi siinä vieressä.

Nainen on pitkä ja käyttää korkoja näyttääkseen pidemmältä -> haluan näyttää lyhyeltä ja pieneltä miehen rinnalla.

Vierailija
272/391 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset jatkuvasti vertailevat?

Koko ajan käynnissä autistinen vertailu. Minkä kokoinen mies on verrattuna minuun? Miltähän nyt näytän mieheen verrattuna kun käytän korkoja ja aurinko paistaa etelästä kello 15:09 lenkkipolulla? Mitähän random vastaantulijat Sabina ja Jomppa nyt ajattelevat jos mies katukivetys viettää 3 astetta ja mies näyttää 0,5cm lyhyemmältä minuun verrattuna?

Ihan kuin nainen näkisi itsensä miehen vartalon ulokkeena jolla ei ole omia mittoja tai painoa, vaan koko nainen nähdään vain suhteessa mieheen.

Vierailija
273/391 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nicole Kidman ja Tom Cruise. Kumpi pitempi?

Tämän kommentti nimenomaan vahvistaa yleisen mielipiteen olemassaoloa, vaikka tarkoitus taisi olla eri. Kertoo paljon, että yksittäisestä amerikkalaisesta edesmenneestä parisuhteesta muistetaan, että nainen oli miestä pitempi. Oli se niin erikoista.

Vierailija
274/391 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset jatkuvasti vertailevat?

Koko ajan käynnissä autistinen vertailu. Minkä kokoinen mies on verrattuna minuun? Miltähän nyt näytän mieheen verrattuna kun käytän korkoja ja aurinko paistaa etelästä kello 15:09 lenkkipolulla? Mitähän random vastaantulijat Sabina ja Jomppa nyt ajattelevat jos mies katukivetys viettää 3 astetta ja mies näyttää 0,5cm lyhyemmältä minuun verrattuna?

Ihan kuin nainen näkisi itsensä miehen vartalon ulokkeena jolla ei ole omia mittoja tai painoa, vaan koko nainen nähdään vain suhteessa mieheen.

Joidenkin mielestä hyvä parisuhde perustuu kilpailuun paremmuudesta... Ehkä jatkuvalla, päättymättömällä vertailulla pidetään yllä kilpailukykyä?

Vierailija
275/391 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen ihminen suhtautuu tavallaan. Ei ole kyseessä miehet vs. naiset -asetelma.

Minulla on ollut itseäni pitempi poikaystävä, joka ei pitänyt siitä, että korkokengillä olin häntä pitempi. Hän ei halunnut minun pitävän korkokenkiä.

Toisaalta minulla on naispuoleinen hyvä ystävä, joka ei kiinnostu kuin huomattavan pitkistä miehistä.

Itse olen seurustellut sekä pitkien että itseäni lyhyempien kanssa. Myös lyhytkasvuisen henkilön kanssa. Pituudella ei ole väliä henkilön viehättävyyden kannalta. Helpointa tosin on viettää aikaa samanpituisten kanssa - niska ei mene jumiin kun pitää tihrustaa keskusteltaessa ylös- tai alaspäin.

Vierailija
276/391 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset nyt keskimäärin ovat lyhyempiä kuin miehet. Sehän on vain fiksua naisen etsiä itseään pidempää. Niitä kun lienee enemmän - keskimääräisen pituisia ajatellen.

Nyt ei puhuttu siitä, vaan että miksi miehen olisi oltava pidempi ja pituus olisi este parisuhteessa.

Missä noin on muka päätetty/määrätty? Ei missään! Jokainen saa olla minkä pituisen miehen/naisen kanssa haluaa. Luulisin että tää on itsensä pieneksi kokevien miesten porua... En minäkään itseäni lyhyempää miestä ottaisi/haluaisi. Olen 175 cm. Jaa miksi en? Ihan vaan siksi, kun itse voin asiaan vaikuttaa - löytää/saada moinen mies tai olla ilman. 

Vierailija
277/391 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 175cm ja tykkään käyttää korkoja. Näyttää koomiselta jos vieressä on lyhyt mies. Pidemmän miehen kainaloon taas on ihanaa käpertyä ja olo on naisellinen kun on joku fyysisesti isompikokoisempi ja voimakkaampi siinä vieressä.

Nainen on pitkä ja käyttää korkoja näyttääkseen pidemmältä -> haluan näyttää lyhyeltä ja pieneltä miehen rinnalla.

En usko että 175-senttinen nainen käyttää korkokenkiä näyttääkseen pidemmältä vaan ihan vaan siksi, että jotkut naiset tykkäävät käyttää korkokenkiä. Kuka estää miestä käyttämästä korkokenkiä? Lyhyet miehet voivat myös laittaa korkkarit jalkaansa, jos haluavat näyttää pidemmiltä... :))

Vierailija
278/391 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en kiihotu pienestä miehestä. Siksi. Oliko muuta kysyttävää?

Vierailija
279/391 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät itse kwstä sitä, että nainen on pidempi. Eivät kestä edes sitä, että nainen on lähes samanpituinen. Johtuu huonosta itsetunnosta.

Vierailija
280/391 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro lisää. Tuntuu mielenkiintoiselta....

Raha, status, kuuluisuus ja valta vetävät naisia puoleensa kuin magneetti. Koko ilmiön olemassaolo jostain syystä kuitenkin kielletään esimerkiksi tällä palstalla tasaisen varmasti.

Vaikka juuri sinä et sattuisi maallisesta mammonasta ja statuksesta viehättymään, niin hyvin monelle naiselle nämä asiat ovat kuitenkin erittäin merkitseviä, ja osoittaa aikamoista kyvyttömyyttä havannoida ympäröivää maailmaa, mikäli ei ole sitä itse missään vaiheessa huomannut.

-eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi