Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehen on oltava pidempi?

Vierailija
23.04.2021 |

Tuntuu olevan niin yleinen mielipide, enkä itse ole ikinä tajunnut sitä. Mahtaako johtua siitä etten tapaa täällä jättiläisten maassa itseäni lyhyempiä miehiä. Mutta toisaalta yksi isoimmista ihastuksistani, ellei isoin, oli itseäni lyhyempään, alle 150cm mieheen, mutta hän oli jo varattu ja perheellinen.

Kommentit (391)

Vierailija
221/391 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisten keskipituudessa miehet ovat 13cm pidempiä kuin naiset, niin vähän vaikea kait on  saada joka naiselle se lyhyempi mies. 

Eiköhän tuo ole aika biologian sanelemaa. 

No niinpä! Minulle on muutamakin nainen huomauttanut että miksi minulla on itseäni niin paljon pitempi mies, kun enhän tarvitsisi kuin n.10cm pitemmän kuin itse olen, että heille jää vähemmän ptikiä miehiä kaltaisteni takia. Miten meidän seurustelumme on heiltä pitemmiltä naisilta nyt pois? Miten tämä voisi olla mahdollista kun mieheni rakastaa juuri minua eikä heitä, ja olemme pariutuneet ihan muista kuin pituussyistä. Sitä paitsi mieheni on minua kuitenkin vain 25cm pitempi, ja olemme molemmat ihan normaalimittaisia sukupuoltemme edustajia.

Koska vain naisille pituudella on väliä. Miehille riittää että joku antaa.

Ja tuollainen mies ei kelpaa kenellekään.

Vierailija
222/391 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluaa pienemmän naisen koska pienemmällä naisella on pienempi se.

Ja naiset haluaa pitkän miehen, koska mitä pitempi mies sen isompi se.

Noin 50:n eri miehen kokemuksella tämä teoria ei pidä paikkaansa. Hauskinta tässä on se että ehdottomasti suurin oli n.165 cm pitkällä miehellä. 

Varmaan poikkeuksia on, mutta lehtijutun mukaan pitemmällä miehellä on isompi.

Missäs tämä sinun lehtijuttusi on ? Tottakai kun otetaan tarpeeksi iso otanta, niin alkaa löytyä eroja, esim aasialaisilla on pienemmät kuin afrikkalaisilla, ja pituuserotkin ovat ihmisillä aika suuret kun noita vertaa. 

En usko että ole nollut 50:n täysin poikkeavan miehen kanssa, vaan kyllä heissä on ollut eroavaisuuksia, yhteistä ainoastaan se että kaikki ovat olleet suomalaisia miehiä. Pituudet on n.160- reilu 200cm, ja kilot n.60kg-120kg, ikäjäkauma 18-45v. Pitkillä on kyllä monesti pitemmät, mutta useammin laihemmat vehkeet kuin lyhyillä.  Molemmista löytyy ihan normimeisseliä, ei ole pystynyt tätä etukäteen mitenkään ulkoiesta olemuksesta päättelemään.

Hyvä tietää. Olen keski-ikäinen ja minulla on ollut vain yksi mies ja sama mies on edelleen kanssani, en ole eroamassa, hän on ok. Ja palstan mukaan en edes saisi uutta miestä, jos mies haluaisi jostain syystä erota, olen päätellyt etten kelpaisi kenellekkään. Tietysti kaupasta voi ostaa korvikkeita tilalle, jos mies jostain syystä haluaisi erota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/391 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisten keskipituudessa miehet ovat 13cm pidempiä kuin naiset, niin vähän vaikea kait on  saada joka naiselle se lyhyempi mies. 

No niinpä! Minulle on muutamakin nainen huomauttanut että miksi minulla on itseäni niin paljon pitempi mies, kun enhän tarvitsisi kuin n.10cm pitemmän kuin itse olen, että heille jää vähemmän ptikiä miehiä kaltaisteni takia. Miten meidän seurustelumme on heiltä pitemmiltä naisilta nyt pois? Miten tämä voisi olla mahdollista kun mieheni rakastaa juuri minua eikä heitä, ja olemme pariutuneet ihan muista kuin pituussyistä. Sitä paitsi mieheni on minua kuitenkin vain 25cm pitempi, ja olemme molemmat ihan normaalimittaisia sukupuoltemme edustajia.

En naisena varmaan kelpaisikaan mieheksi.

Vierailija
224/391 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riittää kun mies on älykäs.

Vierailija
225/391 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska pidempi on seksikäs. Olen seurustellut tarpeeksi monta kertaa lyhyempien miesten kanssa.

Niin ja eräs näistä lyhyemmistä existä hikeentyi ja rupesi raivoamaan minulle kun "naiset vaativat pitkää miestä". Mies etsi treffiprofiilissaan siroa ja sporttista. Vissiin eri asia sitten kun mies haluaa tietynlaisen.

Miehille naisen pituus ei ole tärkeää yhtä usein kuin miehen pituus on naiselle.

Yleensäkin miehillä vaatimusten lista ei ole pitkä, riittää että saisi jonkun naispuolisen ei-sukulaisen ja mielellään omaa ikäluokkaa oleva pumpattavan.

Teille miehille sitten taas muut asiat ei naisessa kelpaa kuten jos on ylipainoa tai jotain muuta, vaikka tullut raskausarpia. Kyllä se on vaan oltava erikseen.

Tämä. Yksikään lihava nainen ei saa parittelua.

Jep, onneksi on kauppoja mistä me naiset voimme ostaa miehen tilalle korvikkeen.

Aina kun näen ylipainoisen naisen synnyttämässä, tiedän että on käytetty hedelmöityshoitoja.

Ja nykyään yli puolet aikuisista on ylipainoisia.

Ei välttämättä, minulla on omat lapset ja sen voi varmistaa ihan vaikka sairaalasta ettei ole hedelmöityshoitoja käytetty. Ja ylipainoisia on eri painoisia, toisilla ylipainoa on enemmän ja osa lihoo lasten saamisen jälkeen.

Älä selitä. Teille miehille sitten taas muut asiat ei naisessa kelpaa kuten jos on ylipainoa tai jotain muuta.

Olet oikeassa, meille miehille ei kelpaa ylipainoiset naiset, emmekä tykkää myöskään lyhyistä hiuksista tai jos naisella on raskausarpia.

Kysyin kaverilta hänen unelmanaisestaan. Laittoi kuvan bbw mallista. Olen ite laiha, joten tiedän etten kuulu hänen unelmiinsa.

Onko miehillä jotain unelmia? Onpa erikoista.

Vierailija
226/391 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulisiko miehiä kannustaa Mensan testiin?

Vierailija
227/391 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua lyhyemmällä miehellä on ihmisarvo, mutta en haluaisi itseäni lyhyempää miestä omaksi kumppanikseni.  Miehen pitää olla pitempi kuin naisensa; se nyt on vaan mun mielipide, ja muilla voi olla muita mielipiteitä.

Vierailija
228/391 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua lyhyemmällä miehellä on ihmisarvo, mutta en haluaisi itseäni lyhyempää miestä omaksi kumppanikseni.  Miehen pitää olla pitempi kuin naisensa; se nyt on vaan mun mielipide, ja muilla voi olla muita mielipiteitä.

Onkohan nuo mielipidekysymyksiä.

Vierailija
229/391 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se tuohon luontoon liittyy, nainen etsii turvaa miehestä ja mitä isompi sitä ns. turvallisempi, pistää pedot ja lyhyemmät säppiin.

Eikä liity, vaan siihen että heteronainen haluaa kumppanin joka näyttää ulkoisesti mieheltä. Pituus on yksi miehen ominaisuus.

Eivät viiksekkäät naisetkaan ole kuuminta hottia miesten keskuudessa.

Pituus on miehen ominaisuus, mutta sama ei tietenkään päde naisiin eli lyhyys ei ole naisen ominaisuus?

Vierailija
230/391 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää manletteja.

n43

Vierailija
231/391 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

n43

Oletko harkinnut terapiaa?

Vierailija
232/391 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei olisi. 

Vierailija
233/391 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itseä pidempi tai lyhyempi kumppani onkin fetissi?

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei olisi. 

Vierailija
234/391 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on lyhyempi, kuin minä. Tämä on herättänyt ihmetystä. Alkuun jaksoin yllättyä siitä, miten ahtaita ihmisten käsitykset on. Nykyisin lähinnä huvittaa.

Myös siskoni mies on häntä lyhyempi. ... En ymmärrä mistä ap puhuu

Pikkusen pitää olla tyhmä tai hyvin suppeassa elossa elävä ihminen, jos ei ymmärrä, mistä ilmiöstä aapee puhuu.

Kyllähän tuo yleinen ilmiö on, vaikka siinä poikkeuksia on nykyään paljon enemmän kuin aiemmin.

Vierailija
235/391 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on lyhyempi, kuin minä. Tämä on herättänyt ihmetystä. Alkuun jaksoin yllättyä siitä, miten ahtaita ihmisten käsitykset on. Nykyisin lähinnä huvittaa.

Myös siskoni mies on häntä lyhyempi. ... En ymmärrä mistä ap puhuu

Pikkusen pitää olla tyhmä tai hyvin suppeassa elossa elävä ihminen, jos ei ymmärrä, mistä ilmiöstä aapee puhuu.

Kyllähän tuo yleinen ilmiö on, vaikka siinä poikkeuksia on nykyään paljon enemmän kuin aiemmin.

Mahtaako olla edes noin?

Minusta vaikuttaisi siltä että lähinnä naisten harrastama speksilistaaminen/geenisuunnittelu on yleisempää kuin ennen.

Vierailija
236/391 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En naisena varmaan kelpaisikaan mieheksi.

Olipas yllättävä veto. "Mutta minähän olen nainen!"

Ihan varmasti.

Vierailija
237/391 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se tuohon luontoon liittyy, nainen etsii turvaa miehestä ja mitä isompi sitä ns. turvallisempi, pistää pedot ja lyhyemmät säppiin.

Eikä liity, vaan siihen että heteronainen haluaa kumppanin joka näyttää ulkoisesti mieheltä. Pituus on yksi miehen ominaisuus.

Eivät viiksekkäät naisetkaan ole kuuminta hottia miesten keskuudessa.

Pituus on miehen ominaisuus, mutta sama ei tietenkään päde naisiin eli lyhyys ei ole naisen ominaisuus?

Mitä sössötät?

Jos pituus on miehekästä niin totta kai lyhyys on naisellista.

Sama lihaksikkuuden, harteikkuuden, jne kanssa.

Ei se nyt niinkään voi olla että jos naisella on miehekkäitä ominaisuuksia (kuten pituus) niin se olisi naisellista.

Vierailija
238/391 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 170 cm pitkä nainen ja lyhyempi mies kävisi, mutta en aio seurustella kenenkään kanssa omien ulkonäkö ongelmieni takia esim. jalat on kamalan näköiset enkä halua niitä kenellekkään näyttää.

Jos mies saa pakit, se ei välttämättä johdu miehestä vaan siitä, että nainen häpeää itsessään jotain asiaa ja parisuhteessa nämä asiat näkyisi.

Onneksi miehet ei yleensä tenttaa pakkien syytä vaan piståvät syyn vaikka oman lyhyytensä piikkiin.

Itsellä on 2 lasta ja lasten saaminen on jättänyt jälkiä vartaloon. Käyn uimassa, mutta vain sen takia, että lapset pääsevät uimaan. Kun lapset kasvaa tarpeeksi eivätkä käy enää minun kanssani uimassa niin minun uimiset loppuu siihen tämän kamalan vartalon kanssa, en enää mene ikinä uimaan mikä on myös helpotus.

Jos tulee ero niin en ala seurustelemaan kenenkään kanssa näiden omien ulkonäkö ongelmien takia.

Miehet ei ymmärrä, että vika ei välttämättä ole heissä tai heidän pituudessa vaan naisen omissa ulkonäkö ongelmissa, jos nainen ei halua seurustella.

Onneksi Suomessa on kylmä ilmasto ja suurimman osan vuodesta voi pitää peittäviä vaatteita ja kesähelteilläkin pitkiä hameita jne.

Vierailija
239/391 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten olet superonnekas, koska älykkäistä miehistä iso osa on sinkkuja.

Vierailija
240/391 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

n43

Uuh kun sais kunnon pitkän naisen. Vaikka päätä pitemmän. Tules tänne, niin tämä 170 cm voimakääpiö halaa. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi