Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehen on oltava pidempi?

Vierailija
23.04.2021 |

Tuntuu olevan niin yleinen mielipide, enkä itse ole ikinä tajunnut sitä. Mahtaako johtua siitä etten tapaa täällä jättiläisten maassa itseäni lyhyempiä miehiä. Mutta toisaalta yksi isoimmista ihastuksistani, ellei isoin, oli itseäni lyhyempään, alle 150cm mieheen, mutta hän oli jo varattu ja perheellinen.

Kommentit (391)

Vierailija
241/391 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle riittää kun mies on älykäs.

Sitten olet superonnekas, koska älykkäistä miehistä iso osa on sinkkuja.

Kun nainen puhuu älykkyydestä, tarkoittaa hän todellisuudessa sosiaalisia taitoja. 

Vierailija
242/391 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua lyhyemmällä miehellä on ihmisarvo, mutta en haluaisi itseäni lyhyempää miestä omaksi kumppanikseni.  Miehen pitää olla pitempi kuin naisensa; se nyt on vaan mun mielipide, ja muilla voi olla muita mielipiteitä.

Eikö tämä tarkoita sitä, että pituus naisella on voimakas haitta, koska se karsii pois muuten potentiaalisia kumppaneita? Jos näin miehenä ajattelisin, että naisen pitää olla asiassa x enemmän kuin minä, niin silloinhan asian x suuruus tai hyvyys olisi minulle haitallista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/391 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle riittää kun mies on älykäs.

Sitten olet superonnekas, koska älykkäistä miehistä iso osa on sinkkuja.

Kun nainen puhuu älykkyydestä, tarkoittaa hän todellisuudessa sosiaalisia taitoja. 

Miksi hän ei sitten puhu sosiaalisista taidoista?

Vierailija
244/391 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu mukavammalta niin. Tykkään ja kiihotunkin siitä kun mies on pidempi ja muutenkin isompi/vahvempi.

Mutta eihän se kaikilla näin ole enkä itsekään sanoisi että se täysin ehdoton vaatimus on, eipä sitä kuitenkaan voi valita kehen rakastuu tai kenestä kiihottuu.

Niinhän se on. Monia kiihottaa raha, status ja valta, ja se kielletään viimeiseen asti, mutta minkäs sille mahtaa.

Vierailija
245/391 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 175cm ja tykkään käyttää korkoja. Näyttää koomiselta jos vieressä on lyhyt mies. Pidemmän miehen kainaloon taas on ihanaa käpertyä ja olo on naisellinen kun on joku fyysisesti isompikokoisempi ja voimakkaampi siinä vieressä.

Vierailija
246/391 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu mukavammalta niin. Tykkään ja kiihotunkin siitä kun mies on pidempi ja muutenkin isompi/vahvempi.

Mutta eihän se kaikilla näin ole enkä itsekään sanoisi että se täysin ehdoton vaatimus on, eipä sitä kuitenkaan voi valita kehen rakastuu tai kenestä kiihottuu.

Niinhän se on. Monia kiihottaa raha, status ja valta, ja se kielletään viimeiseen asti, mutta minkäs sille mahtaa.

Sillä elämän kokemuksella mikä minulla on niin haluaisin miehen, joka on mukava, ei tarvitse olla hyvätuloinen eikä pitkä.

Vierailija
247/391 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pitävät fyysisesti vahvoista miehistä ihan biologisista syistä. Turhaan näitä lähteä hirveästi rationalisoimaan.

Vierailija
248/391 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, mun mies on 176c,m . Mä oon 182cm ei eihän tuo pidä paikkaansa?

No eipä tuolla tarvitse olla kuin 6cm penis niin olette yhtä pitkiä

Vierailija
249/391 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro lisää. Tuntuu mielenkiintoiselta....

Vierailija
250/391 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 175cm ja tykkään käyttää korkoja. Näyttää koomiselta jos vieressä on lyhyt mies. Pidemmän miehen kainaloon taas on ihanaa käpertyä ja olo on naisellinen kun on joku fyysisesti isompikokoisempi ja voimakkaampi siinä vieressä.

Toisaalta jos mies on samanpituinen niin on paremmat mahdollisuudet pärjätä, jos mies vaikka pahoinpitelee naisen.

Vierailija
251/391 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset pitävät fyysisesti vahvoista miehistä ihan biologisista syistä. Turhaan näitä lähteä hirveästi rationalisoimaan.

Ketjun aiheena oli pituus eikä fyysinen vahvuus

Vierailija
252/391 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä elämän kokemuksella mikä minulla on niin haluaisin miehen, joka on mukava, ei tarvitse olla hyvätuloinen eikä pitkä.

Tämä selittää mm. sen miksi emme päätyneet yhteen?

Vierailija
253/391 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 177 cm pitkä nainen. Elämäni mies oli n. 15 cm lyhyempi. Häntä en tosin saanut koska oli ihana poikaystävä ystävälleni enkä halunnut mennä väliin.

Vaikeaksi menee elämänkumppanin hakeminen jos pitää tuijotella vain pituutta.

Vierailija
254/391 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä selittää mm. sen miksi emme päätyneet yhteen?

Etkö ole mukava?

Vierailija
255/391 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evoluutio on ohjelmoinut ihmisnaaraat suosimaan itseään kookkaampia uroksia. Siinä selitys. Ketju voidaan lopettaa.

Vierailija
256/391 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjun aiheena oli pituus eikä fyysinen vahvuus

Kysymys teille. Mikä on on se biologinen mekanismi, miksi miehen "pituus" viehättää?

Paraneeko lyhyen miehen pariutumismahdollisuudet, jos hän käyttää korkokenkiä?

Vierailija
257/391 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se lyhyempikin mies on voimakkaampi.

Vierailija
258/391 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Evoluutio on ohjelmoinut ihmisnaaraat suosimaan itseään kookkaampia uroksia. Siinä selitys. Ketju voidaan lopettaa.

Jotkut naiset lihovat miestä suuremmiksi. Löytävätö he aina itseään suuremman uroksen?

Tähän kysymykseen tulisi löytää vastaus vauva-foorumilla....

Vierailija
259/391 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mitä minä miehen pituudella teen. Tärkeintä on, että viihdyn miehen seurassa. Eikä se rahakaan ole tärkein, jos ei pariskunta keksi vaikka tekemistä makuuhuoneen puolella niin jo on kumma. On sitä sellaistakin tekemistä mikä ei niin maksa.

Vierailija
260/391 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vi ttu kun löytäisi nyt miehen joka oikeasti on kiinnostunut minusta eikä ulkonäöstäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi