Miksi miehen on oltava pidempi?
Tuntuu olevan niin yleinen mielipide, enkä itse ole ikinä tajunnut sitä. Mahtaako johtua siitä etten tapaa täällä jättiläisten maassa itseäni lyhyempiä miehiä. Mutta toisaalta yksi isoimmista ihastuksistani, ellei isoin, oli itseäni lyhyempään, alle 150cm mieheen, mutta hän oli jo varattu ja perheellinen.
Kommentit (391)
Pidän kauniskasvoisista ja hoikista vaaleista miehistä. Pituudella ei ole merkitystä.
Harvoin tapaan minua lyhyempiä miehiä.
N 158 cm
Kaikkein paras on kun mies on naista lyhyempi jolloin sitä on helpompi "kouluttaa" orjakoiraksi joka alistuu, ja tekee kaiken mitä nainen eli johtaja haluaa ;-D
Monen naisen itsetunto laskee, kun lukee vauva palstaa. Mutta ehkä hyvä, eivät halua erota omasta miehestä ja pitävät miehestä entistä tiukemmin kiinni.
Siksi ettei jälkeläisistä tule lyhyitä, varsinkin pojista, muuten ne ei saa pesää.
Vierailija kirjoitti:
Miehet haluaa pienemmän naisen koska pienemmällä naisella on pienempi se.
Ja naiset haluaa pitkän miehen, koska mitä pitempi mies sen isompi se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta syystä lyhyt nainen ja pitempi mies eivät voi seurustella, kun nainen on pienempi sieltä niin ei mahdu.
Vierailija kirjoitti:
Dracula kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dracula kirjoitti:
185 cm täällä.
Kun nainen vaatii yli 180cm miestä turvakseen, kysyn ekana, että
ketä hän aikoo ärsyttää niinkin vimmatusti, jotta suojelemaan pitää ryhtyä? LoL
Moniko nainen sinult on tuota vaatinut ihan niin kuin oikeasti?
Luvut ja tarkat numerot sivuseikka, mutta kyllä keskustelu naisten osalta menee
jossain vaiheessa siihen, kuinka vahva ja turvallinen 'tunnun' olevan.
Treenaan ulkona, ja moni 'niitä miehiäkin' tullut siihen juttelemaan.
Meillä vampyyreillä on eläimellistä magnetismia. ; ) En tuomitse.
Olenhan Pimeyden Ruhtinas.
Luuletko olevasi hauska?
Tiedän luulevani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta syystä lyhyt nainen ja pitempi mies eivät voi seurustella, kun nainen on pienempi sieltä niin ei mahdu.
Luin lehtijuttua missä sanottiin että mitä pitempi mies sen isompi, joten se todistaa etteivät he voi seurustella lyhyen naisen kanssa, jos lyhyellä naisella on pienempi. Naisellehan tulee mustelmia jne,. jos on sieltä pieni ja miehellä iso.
Dracula kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dracula kirjoitti:
185 cm täällä.
Kun nainen vaatii yli 180cm miestä turvakseen, kysyn ekana, että
ketä hän aikoo ärsyttää niinkin vimmatusti, jotta suojelemaan pitää ryhtyä? LoL
Olet itse 15 v?
590v
Olisi varmaan kannattanut vähän miettiä ennen kuin epäilee Draculaa 15 vuotiaaksi. 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin 50:n eri miehen kokemuksella tämä teoria ei pidä paikkaansa. Hauskinta tässä on se että ehdottomasti suurin oli n.165 cm pitkällä miehellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt nainen ei ole muuta kuin lyhyt. Voi olla paljonkin paksumpi ja leveämpi kuin pitkä nainen. Tästä on jo muutama keskustelu täälläkin.
Suomalaisten keskipituudessa miehet ovat 13cm pidempiä kuin naiset, niin vähän vaikea kait on saada joka naiselle se lyhyempi mies.
Eiköhän tuo ole aika biologian sanelemaa.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisten keskipituudessa miehet ovat 13cm pidempiä kuin naiset, niin vähän vaikea kait on saada joka naiselle se lyhyempi mies.
No niinpä! Minulle on muutamakin nainen huomauttanut että miksi minulla on itseäni niin paljon pitempi mies, kun enhän tarvitsisi kuin n.10cm pitemmän kuin itse olen, että heille jää vähemmän ptikiä miehiä kaltaisteni takia. Miten meidän seurustelumme on heiltä pitemmiltä naisilta nyt pois? Miten tämä voisi olla mahdollista kun mieheni rakastaa juuri minua eikä heitä, ja olemme pariutuneet ihan muista kuin pituussyistä. Sitä paitsi mieheni on minua kuitenkin vain 25cm pitempi, ja olemme molemmat ihan normaalimittaisia sukupuoltemme edustajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin 50:n eri miehen kokemuksella tämä teoria ei pidä paikkaansa. Hauskinta tässä on se että ehdottomasti suurin oli n.165 cm pitkällä miehellä.
Varmaan poikkeuksia on, mutta lehtijutun mukaan pitemmällä miehellä on isompi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan poikkeuksia on, mutta lehtijutun mukaan pitemmällä miehellä on isompi.
Missäs tämä sinun lehtijuttusi on ? Tottakai kun otetaan tarpeeksi iso otanta, niin alkaa löytyä eroja, esim aasialaisilla on pienemmät kuin afrikkalaisilla, ja pituuserotkin ovat ihmisillä aika suuret kun noita vertaa.
En usko että ole nollut 50:n täysin poikkeavan miehen kanssa, vaan kyllä heissä on ollut eroavaisuuksia, yhteistä ainoastaan se että kaikki ovat olleet suomalaisia miehiä. Pituudet on n.160- reilu 200cm, ja kilot n.60kg-120kg, ikäjäkauma 18-45v. Pitkillä on kyllä monesti pitemmät, mutta useammin laihemmat vehkeet kuin lyhyillä. Molemmista löytyy ihan normimeisseliä, ei ole pystynyt tätä etukäteen mitenkään ulkoiesta olemuksesta päättelemään.
Onko miehen oltava pidempi? Ihmeellistä asioiden määrittelyä asioissa, joissa se on turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei puhuttu siitä, vaan että miksi miehen olisi oltava pidempi ja pituus olisi este parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niinpä! Minulle on muutamakin nainen huomauttanut että miksi minulla on itseäni niin paljon pitempi mies, kun enhän tarvitsisi kuin n.10cm pitemmän kuin itse olen, että heille jää vähemmän ptikiä miehiä kaltaisteni takia. Miten meidän seurustelumme on heiltä pitemmiltä naisilta nyt pois? Miten tämä voisi olla mahdollista kun mieheni rakastaa juuri minua eikä heitä, ja olemme pariutuneet ihan muista kuin pituussyistä. Sitä paitsi mieheni on minua kuitenkin vain 25cm pitempi, ja olemme molemmat ihan normaalimittaisia sukupuoltemme edustajia.
Koska vain naisille pituudella on väliä. Miehille riittää että joku antaa.
Luulen, että nyt sukupuolettomuuden jne aikakaudella miehen olisi trendikästä ja tavoitteellista sekä rajoja rikkovaa olla pidemmän naisen kanssa, mutta heitä ei vain riitä kaikille ;) Miten samaa sukupuolta olevissa pareissa määritetään kumman pitäisi olla pidempi vai hyväksytäänkö heille pituuserot leimaamatta toista liian lyhyeksi parisuhteeseen?
Eikä liity, vaan siihen että heteronainen haluaa kumppanin joka näyttää ulkoisesti mieheltä. Pituus on yksi miehen ominaisuus.
Eivät viiksekkäät naisetkaan ole kuuminta hottia miesten keskuudessa.