Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei luoja että ärsyttää, mies ei ikinä puhdista wc-pönttöä

Vierailija
23.04.2021 |

Ihan karmeat jäljet aina pitkin pönttöä, mutta kertaakaan ei ole itse puhdistanut jälkiään. Yhdessä 5 vuotta. Ällöttää.

Kommentit (143)

Vierailija
81/143 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole miestä, voin ihan itse sotkea oman pönttöni.

Vierailija
82/143 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta mä siedän paskaista vessaharjaa yhtä huonosti kuin paskatuhruja pytyn seinämissä. Eli ei auta, vaikka sen pytyn jynssää, jos ne caccaciccareet on sitten siellä parhaimmillaan kostean nihkeässä muovikupissa hautuvassa vessaharjassa. Melkoiset odöörit............ hyi. Tästä syystä en omista vessaharjaa. Hinkkaan paskat paperilla pytyn seinämistä saman tien, jos tarvetta on ja puhdistussprayta päälle ennen viimeistä huuhtelua.

Mies vetäisee takalaittomat tämän tästä ja sinnehän ne jäävät kuivumaan pyttyyn. Vesirajan alta huuhtoutuvat aikanaan pois, mutta kuivalla puolella olisivat ikuisesti, ellen hinkkaisi niitä pois. Mies on niin hienopieru, että nolostuu eikä suostu edes keskustelemaan asiasta. Kakkajutut kun ovat hänen mielestään niin vulgaareja........ ja itse ei osaa karvaista kanjoniaan pyyhkiä edes kunnolla. Kauhulla odotan vanhuutta....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/143 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä siinäkin on, että pöntön pesu on jokin salatiede miehille? Ei syyksi kelpaa, että ällöttää! Niin minuakin oksettaa krapulassa olevan lihansyöjän haisevaa kebabliisterip4skaa siivota vegaanina. Ja ihan varmaan kostoksi se harja jätetään paskaiseksi, jotta ei kyseistä hommaa tarttis tehdä. Onneksi jätin sian ja nyt normaali ihminen kumppanina ja meillä omat asunnot. Miehen kodissa asiallinen wc huuhdeltuine wc-harjoineen ja osaa myös tyhjätä näemmä suihkukaivon.

Vierailija
84/143 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja vielä lisään, että mikä paremmin kuvaisi ettei kunnioita toisia ihmisiä, kuin jättämällä ulostettaan ja kustaan muiden sukkiin tai muuhun tarttuvaksi. Kuvottavaa ja oksettavaa.

Vierailija
85/143 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pöntön kansi kuuluu olla kiinni! Ei rinkulan kiinni tai auki vaan koko kannen kiinni jo ennen vetämistä. En halua p4skaa hammasharjaani. Hyi, että oikein verenpaine nousi, kun tuli ex sika mieleen.

Vierailija
86/143 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto! En suostuisi siivoamaan aikuisen miehen p*skoja. Jos kumppanini ei siivoaisi omia sotkujaan niin muuttaisin pois heti. Heti eikä 20 vuoden shaissen siivoamisen jälkeen. Olikohan aloitus provo, ei kai kukaan oikeasti niele moista sikailua..?

Vierailija
87/143 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kauan alottaja on katsellut sikailua. Olisin jo ekoista paskarannuista passittanut miehen siivoamaan jälkensä. Vaikka yleensä kannustan keskustelemaan asioista, niin joidenkin asioiden pitäisi olla itsestäänselvyyksiä aikuisille.

Vierailija
88/143 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun kuseminenhan toimii niin, että avaan housut, plopsautan vehkeen ulos, kusen, ravistelen, laitan vehkeen takas housuihin, housut kiinni ja huuhtelen pöntön. Se on niin lyhyt hetki elämässä, että vessan siisteydellä ei ole oikeastaan merkitystä.

Paskasta oli tässä ketjussa kyse.

Ps. Kai sentään peset kätesi, vaikka et tuossa rutiineistasi kertoessasi sitä maininnutkaan?

Täytyy myöntää, että en kyllä yleensä pese. Olen kuitenkin koskenut käsillä pelkästään vehkeeseen, en mihinkään eritteeseen.

Hyi saakeli. Tää että miehet luulee että niiden muna on ravistamalla puhdas ja että käsiä ei tarvi pestä siihen koskemisen jälkeen. Vois miehet teidän silmät avautua jos olisitte koskaan päässeet lähietäisyydeltä esim. haistamaan kalsareissa hetken muhinutta pesemätöntä vehjettä...

Ja seuraavalla hetkellä sitten ihmetellään, miksei kumppania tunnu petipuuhat kiinnostavan.

Vierailija
89/143 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pöntön vieressä on pidee-suihku, näytä miehelle miten ison hädän jälkeen voi huuhtoa pöntön suihkulla. Niin meillä tehdään.

Vierailija
90/143 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä siinäkin on, että pöntön pesu on jokin salatiede miehille? Ei syyksi kelpaa, että ällöttää! Niin minuakin oksettaa krapulassa olevan lihansyöjän haisevaa kebabliisterip4skaa siivota vegaanina. Ja ihan varmaan kostoksi se harja jätetään paskaiseksi, jotta ei kyseistä hommaa tarttis tehdä. Onneksi jätin sian ja nyt normaali ihminen kumppanina ja meillä omat asunnot. Miehen kodissa asiallinen wc huuhdeltuine wc-harjoineen ja osaa myös tyhjätä näemmä suihkukaivon.

No onko se nyt salatiedettä miehille vai ei? Vai olisikohan sittenkin niin, että myös miehet ovat ihmisiä?

En kyllä oikeasti ymmärrä, miksi sinun tavallasi ajatteleva haluaisi seurustella miehen kanssa, kun et pidä häntä edes yksilöllisenä ihmisenä, vaan jonkun kasvottoman miesstereotyypin kopiona.

Vierailija
91/143 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis paskapöntön viemäriputken alkupäässä / wc-altaassa on joskus paskaraita?

Ja ongelma tässä on, että joku toinen voi joutua katsomaan kantta avatessaan jonkun toisen tekemää paskatahraa?

Miten nämä hysteerikot pärjäävät mökkihuussin kanssa, jossa on vuori muiden ulosteita?

Vierailija
92/143 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun kuseminenhan toimii niin, että avaan housut, plopsautan vehkeen ulos, kusen, ravistelen, laitan vehkeen takas housuihin, housut kiinni ja huuhtelen pöntön. Se on niin lyhyt hetki elämässä, että vessan siisteydellä ei ole oikeastaan merkitystä.

Paskasta oli tässä ketjussa kyse.

Ps. Kai sentään peset kätesi, vaikka et tuossa rutiineistasi kertoessasi sitä maininnutkaan?

Täytyy myöntää, että en kyllä yleensä pese. Olen kuitenkin koskenut käsillä pelkästään vehkeeseen, en mihinkään eritteeseen.

Hyi saakeli. Tää että miehet luulee että niiden muna on ravistamalla puhdas ja että käsiä ei tarvi pestä siihen koskemisen jälkeen. Vois miehet teidän silmät avautua jos olisitte koskaan päässeet lähietäisyydeltä esim. haistamaan kalsareissa hetken muhinutta pesemätöntä vehjettä...

Ja seuraavalla hetkellä sitten ihmetellään, miksei kumppania tunnu petipuuhat kiinnostavan.

Ketkä hiton miehet?

Ei se minun vika ole, että hengailet ilmeisesti pulsujen kanssa. Ei ne naispuoliset pulsutkaan varmaan kukkasilta tuoksu.

Vierailija
93/143 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen mielestä pelkkä vessaharjan käyttäminen on epähygieenista ja pesee mielummin aina aineella pöntön. Minulle taas riittäisi harjan aktiivinen heiluttaminen. Miehen vastuulla on kuitenkin vessanpesu ja pesee sen aina huolella, jos on tulossa vieraita.

Vierailija
94/143 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tän saman takia omat vessat. Käyn miehen vessassa vain erikoistapauksissa, esim. kun mun vuoro imuroida yläkerta, jossa miehen WC sijaitsee tai jos vauva nukkuu poikkeuksellisen huonosti ja mun omassa vessassa käynti herättäisi vauvan. Mies käy mun vessassa välillä pesemässä hampaat kun mun WC on meidän makkarin vieressä tai laittaa siellä suihkun jälkeen dödöä, mutta pöntöllä ei saa käydä.

Vierailija
95/143 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olen joskus asiasta sanonut, mutta ei nyt varsinaisesti olla keskusteltu, myönnän. Mutta ihan oikeesti, miten kukaan ajattelee että on ok vain vaimon siivoavan pskajäljet???

-ap

Tämä tapahtuu silloin, kun poika muuttaa äidin tyköä vaimon luo, jolloin vaimosta tulee äiti. (Ei siis edellytä mitään lapsia tähän kuviooon)

Vierailija
96/143 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se siivoaa ketä ne häiritsee.

Vierailija
97/143 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olen joskus asiasta sanonut, mutta ei nyt varsinaisesti olla keskusteltu, myönnän. Mutta ihan oikeesti, miten kukaan ajattelee että on ok vain vaimon siivoavan pskajäljet???

-ap

Tämä tapahtuu silloin, kun poika muuttaa äidin tyköä vaimon luo, jolloin vaimosta tulee äiti. (Ei siis edellytä mitään lapsia tähän kuviooon)

Kun puoliso on asunut yksin vuosikausia ennen yhteen muuttoa niin lauantaina tuoksuu herätessä miehen leipoma vaniljapulla. Kyllä sitä vastaan on jopa ihan mukava pestä se vessa - en valita ja koen olevani jopa etuoikeutettu tämän keskustelun jälkeen. Kiitos vauva.fi, kun koin heti aamulla herägessä olevani tyytyinen omaan mieheen, en vaihda.

Ps. Meillä on jaetut kotityöt ja harvoin tarvitsee asioista yhteen ottaa. Miestä joskus ärsyttää samat asiat, mitä myös itse jättää hoitamatta - jännä juttu, että muissa ärsyttää omat puutteet ;)

Vierailija
98/143 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt joku ihan rautalangasta vääntämällä, mikä voima teidät pakottaa olemaan niiden paskassa rypevien miesten kanssa? En ymmärrä, miksi tällä palstalla vaikuttaa olevan oikein kilpailun aihe, kuka on onnistunut löytämään ällöttävimmän ja vajaaälyisimmän miehen riesakseen.

Tietysti jos omatkaan järjenlahjat eivät riitä muuhun kuin "miehet sitä ja naiset tätä ja uliuliuuuu" -hokemiin, niin ei kai sitä voi kovin rationaalista toimintaa odottaakaan.

Vierailija
99/143 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäytyykö pesemästä, jos suoraan sanoo voitko siivota paskaraitasi?

Vierailija
100/143 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille ei opeteta tuota tapaa kotona, että pönttö pitää huuhdella käsisuihkulla kakan jälkeen. Mun mies opetti tuon mulle. Yksinkertaisesti en ajatellut, että niin pitää tehdä. Olin vain kotoa oppinut, että se riittää, että kerran viikossa pytty pestään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän