turkuun kesällä
tuun turkuun kesällä viikolla 26 maantaina tuun ja sunnuntai lähen eli 5 kokonaista päivää turussa
kertokaa missä kanttii turussa käydä (mulla on museokortti eli varmasti käyn ainakin museoissa mä tykkään käydä museoissa)
saa kertoa turusta kaikkea missä kanttii käydä
Kommentit (21)
Pussikaljalle jonnekki puistoon tai jokirantaan vaan. Ei tarvitse mitään kaupungin palveluja käyttää kun tuo on paljon hauskempaa.
Jos sulla rahat riittää ja päivät on vapaata aikaa mene paatilla Vepsän tai Seilin saarelle. Tai kesäisin on mahdollista tehdä päiväreissu myös kauemmas saaristoon esim Jurmoon, mutta näillä reissuilla yhteysaluksella istutaan tunteja.
Vierailua Seiliin suosittelen minäkin.
Höyrylaiva Ukko-Pekalla voi risteillä Naantaliin, ja pyöriä siellä jonkin aikaa. Toiseen suuntaan voi ottaa Föli-bussin.
DBTL on tuolla viikolla Turun Tuomiokirkkopuistossa.
Turun Linnaan.
Nauvoon päiväksi? Veneellä tai bussilla pääsee.
en taija millään veneellä mennä minnekkään kun olen siellä
muumi mailma naantalissa maksaa yheeltä päivältä 41 euroa paikan päältä ostettuna eli on aika tyyris musta hinta 20 olis parempi miksi pitää kaikki kiva pitää olla kallista ja mun mielrstä jos ne pudottas hintaa niin saattas olla enemmänki käviöitä siellä
harmikun tosuiaan on aika hintava se sisään pääsyn hinta
käy vaikka Ruissalon kasvitieteellinen puutarhassa
jos majotut siinä missä uskon sun majottuvan niin sinne meenee kävellen siitä majapaikasta 60--90 minuttia
Tuolloin taitaa olla keskiaika-markkinat. Kannattaa piipahtaa ainakin siellä. Turku on muutenkin kiva kesäkaupunki.
Funikulaarilla Kakolan aikuisten kylpylään nauttimaan virvokkeita ja saunomaan erilaisissa saunoissa.
tuo kuulostaa sellaselta missä mäkin kävisin jos tulisin turkuun Ruissalon kasvitieteellinen puutarhassa (sinne näyttää pääsevän nykyään museokortillakin )
ja myös turun linna, Aboa Vetus Ars Nova museo, Biologinen museo sekä muut museot kanttii käydä kattoon mitkä on auki sillonku oot siellä
toivon että ei hirveesti sada sillon kun oot siellä ja ettei ole mikään hirmu helle siellä kun olet niin sit on hyvä
kantii vilkasta museo kortti sivulta että onko mitään tarjouksia turussa mä vilkasin nyt eipä oikeen näyttäny olevan mitään hyvää ellt sit satu juts majottuun nuista kahesta maja paikasta niin saa 10% alennuksen hinnasta ei se ole paljoa mut on s jotain
Vierailija kirjoitti:
Funikulaarilla Kakolan aikuisten kylpylään nauttimaan virvokkeita ja saunomaan erilaisissa saunoissa.
uskon että se ei ole mikään halpa ja en juo mitään missä on alkoholia kun niitä ihminen ei tarvi kiitos kumminki ehotuksesta ja kuinka monta erinlaista saunaa siellä on
Vierailija kirjoitti:
Turun Linnaan.
Nauvoon päiväksi? Veneellä tai bussilla pääsee.
Nauvossa riittää tekemistä tunniksi. Ihan turhaa lähteä sinne saakka.
Saaristoon uimaan. Näköalapaikka, kahvila, putiikki. Tarot Puoti? Uskovaisille joku kirkko.
Tampere on lähellä, käy siellä pyörimässä.
Vierailija kirjoitti:
käy vaikka Ruissalon kasvitieteellinen puutarhassa
jos majotut siinä missä uskon sun majottuvan niin sinne meenee kävellen siitä majapaikasta 60--90 minuttia
Oletko ap itse? Ihan sama kirjoitustyyli ja aloitat lauseen pienellä kirjaimella 😅
Vesibussilla keskustasta, päiväksi ruissaloon siellä kasvitieteellinen puutarha ja myös rantavermeet mukaan.
Vartiovuorella on kesäteatteri, suosittelen myös sitä.
Kauppahallissa pizzeria 356 astetta, jonka jälkeen voi mennä tuomiokirkon edustalle terassille.
Tervetuloa Turkuun!
Ei kannata tulla Turkuun. Kamala paikka
ei tuo Tampre ole lähllä vaan yli 160 kilomtrin päässä turusta eli se ei ole lähellä
ei sinne kannate tuhlata yhtä päivää jos tuut tosiaan turkuun niin ole siellä tuo aika ja jos turusta loppuu nähtävä jota n usko niin
Naantalissa voi yhtenä päivänä käydä siellä on esim muumimailma mut sekään ei kovin edullinen ole (taitaa olla jotain 40 euron luokkaa se hinta sinne) ja nämä musokortti kohteeet Naantalin museo, Axel ja Hedvig Haartmanin ainutlaatuinen taiteilijakoti
Raision museo Harkko skin on museeokortti kohe
Turussa on monta museota jotka on muskorttikohteita niissäkin varmasti tykkäät käydä
te niinkuin parhaaksinäät ja toivon sull hyvää lomaa turkuun
käy museossa niin monessakun kerkeät kaikki on varmaan hyviä sielläkin ja kiinnostavia