Ei luoja että ärsyttää, mies ei ikinä puhdista wc-pönttöä
Ihan karmeat jäljet aina pitkin pönttöä, mutta kertaakaan ei ole itse puhdistanut jälkiään. Yhdessä 5 vuotta. Ällöttää.
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alat sitten vaan itse jättää jälkeesi samanlaiset jäljet. Siinäpä miehelle katseltavaa.
Käytettyjen terveyssiteiden liimailulla vessan seiniin voisit vaikka aloittaa ja tarkkailla miehen reaktioita.
Vertaatko tätä tosissasi siihen, mitä pöntön sisäpuolella on?
Muutenkin suosittelisin tuollaiselle naiselle päälääkäriä, joka noin tekisi.
No voihan ne teipata vaikka pytyn kannen sisäpintaan, jos se tuntuu paremmalta ratkaisulta. Sitäpaitsi juurihan tässä oli puhetta pytyn ohi lattialle ruiskitusta ja sitä mukaa sukkien pohjissa muualle asuntoon kulkeutuvasta ureasta. Hyi olkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alat sitten vaan itse jättää jälkeesi samanlaiset jäljet. Siinäpä miehelle katseltavaa.
Käytettyjen terveyssiteiden liimailulla vessan seiniin voisit vaikka aloittaa ja tarkkailla miehen reaktioita.
Niin että mies saa ruikkia pitkin seiniä ja pytyn ohi lattialle, mutta naisen eritteet ovat kauhistus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin että mies saa ruikkia pitkin seiniä ja pytyn ohi lattialle, mutta naisen eritteet ovat kauhistus?
On merkki mielenterveysongelmista, jos liimaat siteitäsi seinille.
Pöntön pesemättömyys ei sitä vielä ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytettyjen libressejen esiin jättäminen olisi vain pelkästään protesti sille, että mies kokee hänen ruikkimistensa siivoamatta jättämisen olevan ok. Miehelle on siis asiasta sanottu ja tämä ei tehoa. Mikä muu neuvoksi, kun sana ei mene perille? On siirryttävä tekoihin. Kaikki siis tässä vaiheessa ihan teorian tasolla, joten voit tunkea mielenterveysongelmasi sinne minne aurinko ei paista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytettyjen libressejen esiin jättäminen olisi vain pelkästään protesti sille, että mies kokee hänen ruikkimistensa siivoamatta jättämisen olevan ok. Miehelle on siis asiasta sanottu ja tämä ei tehoa. Mikä muu neuvoksi, kun sana ei mene perille? On siirryttävä tekoihin. Kaikki siis tässä vaiheessa ihan teorian tasolla, joten voit tunkea mielenterveysongelmasi sinne minne aurinko ei paista.
Nämä teidän neuvonne ovat jo merkki mielenterveysongelmista. Ei varmaan ole miestä siellä?
En kuse huvikseni lattialle mut miehen elämässä on joskus tiettyjä tilanteita joissa se tähtääminen on vaikeaa. Sitäpaitsi joskus tulee semmonen tuplavirtaus, siis yhden kusinoron sijaan on kaksi. Niistä molempia on vaikea saada osumaan pönttöön yhtäaikaa
Vierailija kirjoitti:
En kuse huvikseni lattialle mut miehen elämässä on joskus tiettyjä tilanteita joissa se tähtääminen on vaikeaa. Sitäpaitsi joskus tulee semmonen tuplavirtaus, siis yhden kusinoron sijaan on kaksi. Niistä molempia on vaikea saada osumaan pönttöön yhtäaikaa
Tämän vuoksi: istu pytylle hyvä mies. Säästät itseäsi sekä vältyt siivoukselta.
Mä kyllä meillä siivoan wc:t muutenkin, mies teke muuten jo tosi paljon kotitöitä, ja toisaalta en ole kovin tyytyväinen hänen siivousjälkeensä, niin eipä se ole mua haitannut että siivoat vessat. Ehkä hän jotain jälkiään siivoaa jos on tarvetta, mutta kyllä mä olen muuten se joka siivoaa noi paikat. Eikä kyllä edes haittaa! Että ei kannata pingottaa - toki jos on muita asioita pielessä suhteessa niin sitten tuo voi oikeasti myös ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on toki tullut ero mieleen, tosin muista syistä. Toi pöntön kurajälkien jättäminen minulle siivottavaksi tuntuu suorastaan haistattelulta, niin monella tapaa.
-apSe tapa on todella sikamainen, kauheaa. Ehkä voisitte olla omissa asunnoissa?
Hah, jaa että 2 kämpän pito siksi että äijä ei siivoo paskaansa... sitäpaitsi hänhän läjittäisi pöntön naisen kodissakin.
Ap, älä siivoo niitä. Jollei puhe auta, tilaa siivooja, kulut talouskassasta.
Tuskin on kovin siisti äijä muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
https://www.southbayriders.com/forums/attachments/516248/
:D
Tää on kyl aika hyvä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän vuoksi: istu pytylle hyvä mies. Säästät itseäsi sekä vältyt siivoukselta.
No kaipa niinkin vois tehdä joskus. Se on vaan paljon vaivalloisempaa ja hitaampaa kuin pelkän vetskarin avaaminen
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies onneksi pesee omat jälkensä pöntön sisäpuolelta mutta ei kertaakaan ole muuten pessyt vessaa, lavuaareja tai suihkua.
Kokeilin kerran kuinka kauan vessa voi olla pesemättä että miestäkin alkaisi asia haitata ja siivoaisi sen myös ITSE oma-aloitteisesti mutta mulla petti hermo neljän viikon jälkeen ja siivosin sen itse.
Mitäpä jos vaikka ihan sanoisit, että pese sinä tänään tuo ja tuo ja minä hoidan tämän ja tämän. Ihmeellisiä vikisijöitä palsta täynnä. Miksi ne teidän miehet mitään tekisi, kun niitä ei haittaa ja ne varmaan kelaa, että ihan mielelläänhän tuo itse, kun ei kerran apua pyydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.southbayriders.com/forums/attachments/516248/
:D
Tää on kyl aika hyvä :D
Vähän offtopic tähän ketjuun, mutta tottahan tuo on kun joskus jonkun huoltoaseman tai ravintolan vessassa erehtyy käymään :D Työpaikallakin välillä porukka on jotenkin ihmeellisesti onnistunut kusemaan lattialle ja paskomaan WC-istuimen takaosan päälle. Ihmiset ei osaa käyttäytyä vessassa.
Vierailija kirjoitti:
Jumalan kiitos mun ukko kusee istualtaan. Pyytämättä.
Mutta tuo käytetyn libressen jättö johonkin lavuaarin päälle voisi aloittajan tapauksessa toimia.
Paskaraidat pestään seuraavalla vessareissulla kusisuihkulla. Duh.
Harmillista, että ap on osunut tekemään viemäriputkianalyysiä prosessin ollessa selvästi kesken ja puolivälissä.
Minun mieheni ei tietääkseni ole koskaan pessyt vessanpönttöä. Mutta nyt tulin ensimmäisen kerran ajatelleeksi, että kenties hän kuitenkin salaa pesee pois kakkatahransa? En nimittäin koskaan ole hänen jäljiltään sellaisia nähnyt, sen enempää alkkareissa kuin pöntössäkään.
Naiset puhumassa perjantai-iltana miesten paskaraidoista.
Ja sitten ihmettelette miksi teistä ei ole pörssiyhtiöiden perustajiksi?
Vierailija kirjoitti:
Naiset puhumassa perjantai-iltana miesten paskaraidoista.
Ja sitten ihmettelette miksi teistä ei ole pörssiyhtiöiden perustajiksi?
Et taida sinäkään olla perustanut montaakaan pörssiyhtiötä, kun kerran täällä kakkakeskusteluja joudat kyyläämään?