Ei luoja että ärsyttää, mies ei ikinä puhdista wc-pönttöä
Ihan karmeat jäljet aina pitkin pönttöä, mutta kertaakaan ei ole itse puhdistanut jälkiään. Yhdessä 5 vuotta. Ällöttää.
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä siinäkin on, että pöntön pesu on jokin salatiede miehille? Ei syyksi kelpaa, että ällöttää! Niin minuakin oksettaa krapulassa olevan lihansyöjän haisevaa kebabliisterip4skaa siivota vegaanina. Ja ihan varmaan kostoksi se harja jätetään paskaiseksi, jotta ei kyseistä hommaa tarttis tehdä. Onneksi jätin sian ja nyt normaali ihminen kumppanina ja meillä omat asunnot. Miehen kodissa asiallinen wc huuhdeltuine wc-harjoineen ja osaa myös tyhjätä näemmä suihkukaivon.
ihan kaikki miehet, önnöönnnööööö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun kuseminenhan toimii niin, että avaan housut, plopsautan vehkeen ulos, kusen, ravistelen, laitan vehkeen takas housuihin, housut kiinni ja huuhtelen pöntön. Se on niin lyhyt hetki elämässä, että vessan siisteydellä ei ole oikeastaan merkitystä.
Paskasta oli tässä ketjussa kyse.
Ps. Kai sentään peset kätesi, vaikka et tuossa rutiineistasi kertoessasi sitä maininnutkaan?
Täytyy myöntää, että en kyllä yleensä pese. Olen kuitenkin koskenut käsillä pelkästään vehkeeseen, en mihinkään eritteeseen.
Hyi saakeli. Tää että miehet luulee että niiden muna on ravistamalla puhdas ja että käsiä ei tarvi pestä siihen koskemisen jälkeen. Vois miehet teidän silmät avautua jos olisitte koskaan päässeet lähietäisyydeltä esim. haistamaan kalsareissa hetken muhinutta pesemätöntä vehjettä...
Ja seuraavalla hetkellä sitten ihmetellään, miksei kumppania tunnu petipuuhat kiinnostavan.
ihan kaikki miehet, önnönnnöönnööööö
onpas monella naisella palstalla paskafetissi.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi, mutta mulla alkoi seistä tätä aihetta lukiessa 🥵
Tämä ei siis ollut edes provo 😅 Mua ei ole aiemmin kakkajutut kiihottaneet, mutta tämä aihe sai jotenkin k-u-l-lin heräämään.
Onko pönttöraidoittajan puolison kriisi jo ratkennut?
Minulta menisi kaikki halut mieheen lopullisesti sillä hetkellä kun joutuisin silmäilemään (puhumattakaan jynssäämisestä, Yöökk) tyypin ulosteita vessanpöntön reunoilla. Aina kun se alkaisi riisuutumaan, näkisin ne kauheat rannut silmieni edessä ja eiii hyiii yök!! Olisi aina sellainen olo että iljettää ja puistattaa koskea tuohon ihmiseen lainkaan, koska en voi tietää missähän muualla sitä itseään muhii. Jos ei kiinnosta siivota jätöksiään pytystä, ei varmaan hygienia muutenkaan ihmeemmin kiinnosta.
Jep, suhde olisi kyllä siinä ja lähtisin kotiin tai ajaisin tyypin ulos kämpästäni. P*sk*inen pytty on erittäin tehokas tunnelmantappaja.
Mies ei pese pönttöä täälläkään, mutta ei myöskään wc-rengasta! En käsitä miten on mahdollista levittää kakkaa istuimellekin! Todella inhottavaa. Hän ei siivoa mitään jälkiään muutenkaan, murustaa pöydän täyteen, kopistaa kengistä hiekat sisälle jne. Ja kyllä, olen muuttamassa erilleen.
Suuren osan miehistä siisteyskäsitys on eri kuin naisella. Itselleni on tosi tärkeää wc:n siisteys ja toisten huomioiminen omien toimien jälkeen. Miehelle ei niinkään. Ei hän ole vessaa pessyt koskaan. Jos minä en pesisi, hän olisi vain että tämähän on ihan siisti. Ei tarttuisi toimeen siinä asiassa. Tämä on ikuisuusongelma eikä parane miestä vaihtamalla. Ikuinen ärsytysaihe on myös miesten seisaallaanlorotus. Vessa alkaa haista hyvin pian edellisen pesun jälkeen tuolla meiningillä. Keskustelu ei vain auta, seisten tehdään maksoi mitä maksoi. On iso ero, jos olen itse yksin viikon kotona (eipä juuri tapahdu), silloin vessa on puhdas koko viikon. Vain pölyt pyyhit, sillä selvä. Että kyllä mies työllistää.
Tuttu ilmiö ihmettelen myös. Ei vie kun muutaman sekunnin...
Hyi helv,.Onko tässä keskustelussa kyse aikuisista? 🤢 ? ?
mikä ihmisiä vaivaa? ?
Kakkatahra yhyy onpa neitimäistä
Vierailija kirjoitti:
Hyi helv,.Onko tässä keskustelussa kyse aikuisista? 🤢 ? ?
mikä ihmisiä vaivaa? ?
On. 60 v mies kyseessä, joka ei siivoa mitään jälkiään. Ei kyllä aikuinen poikanikaan. Poika on ottanut kaikessa muussakin huonossa mallia miehestäni.
Taas nähdään naisen oletus, että hän on aina oikeassa. Miksi miehen pitäisi puhdistaa wc-pönttö jos se ei häntä haittaa? Mies voi nauttia likaisesta wc-pöntöstä ja kiroaa, kun nainen sen puhdistaa.
Miten joillekin voi paskanen wc-pönttö olla niin ällöttävä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Hyi helv,.Onko tässä keskustelussa kyse aikuisista? 🤢 ? ?
mikä ihmisiä vaivaa? ?On. 60 v mies kyseessä, joka ei siivoa mitään jälkiään. Ei kyllä aikuinen poikanikaan. Poika on ottanut kaikessa muussakin huonossa mallia miehestäni.
Täytyy myöntää, että en vaatinut ainokaiselta pojaltani arkisia asioita kuten kodin siivousta, tai tiskaamista. Pienenä halusi mukaan ripustamaan pyykkejä ja tiskaamaan ja joskus pyysin kauniisti roskapussin viemään. Kun muutti opiskeluasuntoon ostin kodinhoitokirjan, jossa seikkaperäisesti kerrottiin ettei astioita pestä kloriitilla tms.
Joskus kysyin, kuinka kotihommat vaimon kanssa asuessa sujuvat, hän tokaisi että niistä nyt ei kannata ongelmaa tehdä. Ottaa siivoojan jos ei suju, nykyään on koneet kaikkeen.
Minä hoidan meillä kylppärin siivouksen (mies muun huushollin imuroinnin ja ruuanlaiton enimmäkseen), MUTTA en takuulla siivoaisi mitään paskaraitoja, eikä mieheni niitä jätäkään.
Naisilla on jokin ihme ällötys paskaraitoihin. Se on aivan yhtä huono jättääkö paskaraitoja pönttöön vai leivänmuruja pöydälle.
En ihan ymmärrä, että eikö nähdä yleensä, että siinä vessassa on se vesitila, johon on tarkoitus kakkia, eikö miehille ole kotona opetettu, että ei tähdätä pytyn reunoille vaan siihen keskelle?
Minä olen kai onnentyttö, mutta meillä mies on alusta saakka ollut se, joka pesee pöntön. Jokaikinen viikko. Minä siivoan vessaa muuten, mutta pöntön jätän aina miehen huoleksi. Näin on toiminut yli 10 vuotta työnjako.
En tiedä miksi, mutta mulla alkoi seistä tätä aihetta lukiessa 🥵