Kissani kuoli, minulla on niin ikävä
Tiedän, että oli oikein päästää 20 vuotias kisu jo pois, ikävöin niin kauhean paljon.
Kommentit (24)
Voi että 😞 Olen tosi pahoillani ja otan osaa. Tiedän ihan täsmälleen miltä sinusta tuntuu. Oma kisuni piti päästää tästä maailmasta hieman yli vuosi sitten. Rakastin häntä yli kaiken. Vieläkin muistelen rakasta kisuani, mutta enää en tunne niin vahvaa kaipuuta tai kipua.
Sinäkin selviät kyllä, ja hyvät muistot voittavat kivun. Toivon sinulle voimaa suruusi ❤
Voimia, ap ❤ ajan kanssa se helpottaa, itsekin menetin rakkaan lemmikin, jo vanhan koiran
Löytöeläintalossa odottaa sinua suloinen kissa, hae hänet kotiisi kun sopiva aika koittaa
Minun rakas kissa kuoli vuosi sitten, ja vieläkin suren ja kaipaan sitä.
Osanottoni, ap❤️
Otan osaa ap:n ja teidän muiden suruun. Olen jo monet itkut itkenyt, kun olen miettinyt, että milloin se tapahtuu, kun rakkaat, jo iäkkäät, koirani kuolevat.
Kiitos teille ystävällisistä viesteistänne. Olen tätä ennen jo kahdesti ollut saattamassa eläinystävääni viimeiselle matkalle, mutta tämä kerta ei ollut sen helpompi.
Eläinlääkäri oli ihana, todella empaattinen ja osaa ottava.
Eläimen menetyksen aiheuttama suru on hyvin paljon samanlainen kuin ihmisenkin.
Voi minun pientä rakasta kisuani, hyvää matkaa sateenkaarisillalle, siellä ei ole kipuja. t. Ap
Otan osaa, omakin kissani jo vanha... Niin se elämän kiertokulku vaan menee, itse olen vanhennut kissani kanssa 16 vuotta, itse nyt lähellä keski-ikää, kissa vanhuuden päivissä. Vuodet vierii.
Otan osaa ❤️
Mun koira kuoli kaksi vuotta sitten, yhä on mielessä joka päivä. 15 vuotta saatiin viettää yhdessä.
Otan osaa suruusi. Itse kans viime vuoden lopulla oli pakko tehdä raskas päätös oman kisun kohdalla. Oli niin vaikea syöpä ettei voinut leikata. Ja menikin kyllä tosi äkkiä niin huonoon kuntoon, että kotieutanasia oli ainut ratkaisu.
Voimia sinulle❤️ Kliseistä kyllä, mutta helpottaa ajan kanssa. Itsellä meni pari kk että joka päivä itkin. Mutta nyt on kauniit ja mukavat muistot.
Otan osaa suruusi. Oma kissani halvaantui ja kuoli marraskuussa viime vuonna noin 14-vuotiaana. Kissani ei koskaan ollut terve, sillä edellisellä omistajalla oli 40 kissan populaatio, mutta hän oli mini-kolli ja rakastava. Koska aloin näyttää vakavan masennuksen merkkejä, kissan kuoleman johdosta, teini-ikäinen tyttärenikin masentui ja vietiin ambulanssilla sairaalaan. Minun oli pakko esittää tervettä ja vahvaa lapsilleni, jotta hekin voisivat lakata suremasta. Päätin adoptoida aikuisen kissan. Vanhan kollin tuhkat on edelleenkin makuhuoneessani ja uusi mirri on sopeutunut hyvin. Kissasi olisi halunnut, että pääset yli vaikeista ajoistasi ja jatkat elämääsi!
Vanha kisu hyvä kisu 😢
Uusi kisu kiva kisu😊
Minulla on ikävä 2012 kuollutta kisuani. Voimia
Otan osaa suruusi ap. Minulla oli aikoinaan rakas kissa, joka eli 16vuotiaaksi vierelläni. Tiedän tuskasi. Voimia suruusi. 🐱🌹
Otan osaa 😿. Varmasti tuntuu pahalta. Omat kisut jo iäkkäitä, tiedän että väistämättä kohta ero tulee. Koitan jotenkin yrittää keskittyä ajattelemaan enemmän sitä iloa ja pitkää aikaa mitä meillä on ollu. Kuolema on vaan lyhyt hetki loppujen lopuksi.
Otan osaa❤️ Meidän koiramme kuoli vajaa vuosi sitten 16-vuotiaana, ja on mielessä päivittäin. Kauhea ikävä iskee välillä, mutta se lohduttaa kun tietää, että koiralla on nyt hyvä olla.
Otan osaa. Oma kanipoikani kuoli tasan kuukausi sitten alle 2-vuotiaana, eli ihmisen iässä vielä nuorukaisena. Munuaissairaus, joka vei pienokaisen äkkiarvaamatta viikoksi tehohoitoon ja sieltä kodin kautta eutanasiaan. En pääse tästä asiasta yli. Erosin vuodenvaihteessa ja tuo kani oli syyni nousta sängystä ylös. Nyt tuntuu niin raastavalta olla elämäni ensimmäistä kertaa täysin tyhjässä kodissa.
Voin kuvitella :( otan suruun osaa
Ota uusi pikku kisu, murheet ja ikävä unohtuu kun katselet sen touhuilua. Pikku kissojen super uteliaisuus ja "mielikuvitus" kun se tuntuu näkevän kaikkialla hiiriä ja vihollisia on hauskaa katseltavaa.
Otan osaa suruusi. Oma kissani on sairas ja kohta aika päästää irti. Olento, jonka kanssa olen viettänyt eron jälkeen eniten aikaa. Hyvin rakas. Itken varmaan silmät päästäni kun hetki tulee.