Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei luoja että ärsyttää, mies ei ikinä puhdista wc-pönttöä

Vierailija
23.04.2021 |

Ihan karmeat jäljet aina pitkin pönttöä, mutta kertaakaan ei ole itse puhdistanut jälkiään. Yhdessä 5 vuotta. Ällöttää.

Kommentit (143)

Vierailija
101/143 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kakkajäljet ovat ap aivan omiasi. Palstaa seuranneena tiedän, että miehet paskoo aina housuihinsa naisten mielestä. Opettele ap siivoamaan omat jälkesi ja lopeta valitus.

Vierailija
102/143 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, tuli mieleen nuoruuden kaverini perhe. Heidän perheen isällä oli talossa oma wc yläkerran yhteydessä. Perustelivat ratkaisua sillä, että hän sotkee niin paljon. Helpompi vain ostaa siivousapua ja siivotuttaa ulkopuolisella talon haastavat pisteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/143 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, minä kyllä tulisin sieltä vessasta ulos ja menisin miehen luo ja kysyisin (varmasti hyvin äkäisenä”, että mitä helv• tuonne pönttöön on tehty ja ole hyvä ja mene siivoamaan ne. Joka kerta tämän toistaisin. Ei kuulu tapoihini vain antaa olla asiat mitkä ärsyttää. Kuka siitä hyötyy?

Vierailija
104/143 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikille ei opeteta tuota tapaa kotona, että pönttö pitää huuhdella käsisuihkulla kakan jälkeen. Mun mies opetti tuon mulle. Yksinkertaisesti en ajatellut, että niin pitää tehdä. Olin vain kotoa oppinut, että se riittää, että kerran viikossa pytty pestään.

Veden paineella pöllytetään paskahiukkaset aerosoleina ympäri vessaa.

Todella epähygieenistä.

Vierailija
105/143 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kuse huvikseni lattialle mut miehen elämässä on joskus tiettyjä tilanteita joissa se tähtääminen on vaikeaa. Sitäpaitsi joskus tulee semmonen tuplavirtaus, siis yhden kusinoron sijaan on kaksi. Niistä molempia on vaikea saada osumaan pönttöön yhtäaikaa

"istumapissit"? Problem Solved.....

Vierailija
106/143 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun kakkatahrat ovat pöntön sisäpuolella, asia on minulle täysin yhdentekevä.

Asia olisi toinen jos kikkare kököttäisi istuimella tai keskellä keittiön pöytää.

Vierailija
107/143 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on selvästi hygieenikko. Hän sulkee pöntön kannen ennen vetämistä.

Vierailija
108/143 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs nainen valitti kun mies ei siivoa koskaan jälkiään. Vanhempi nainen kysyi että onko sen munat jotenkin tiellä? Että näin...

Vierailija
109/143 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hih, tuli mieleen nuoruuden kaverini perhe. Heidän perheen isällä oli talossa oma wc yläkerran yhteydessä. Perustelivat ratkaisua sillä, että hän sotkee niin paljon. Helpompi vain ostaa siivousapua ja siivotuttaa ulkopuolisella talon haastavat pisteet.

En kehtaisi jättää siivoojalle mitään paskaraitoja pönttöön. Hyi hemmetti joku tolkku sentään. 

Vierailija
110/143 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansanedustaja Eero Lehti puuttui tähän samaan ongelmaan eduskunnan wc tiloissa. En tiedä kummalla puolella hänen on tapana käydä, naisten vai miesten.

Vierailija
111/143 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo todellakin kertoo kunnioituksen puutteesta, hygienian puutteesta ja siitä, että mies on jäänyt lapsen tasolle odottaen toisten korjaavan hänen jälkensä. Ei jatkoon.

Vierailija
112/143 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mutta mä siedän paskaista vessaharjaa yhtä huonosti kuin paskatuhruja pytyn seinämissä. Eli ei auta, vaikka sen pytyn jynssää, jos ne caccaciccareet on sitten siellä parhaimmillaan kostean nihkeässä muovikupissa hautuvassa vessaharjassa. Melkoiset odöörit............ hyi. Tästä syystä en omista vessaharjaa. Hinkkaan paskat paperilla pytyn seinämistä saman tien, jos tarvetta on ja puhdistussprayta päälle ennen viimeistä huuhtelua.

Mies vetäisee takalaittomat tämän tästä ja sinnehän ne jäävät kuivumaan pyttyyn. Vesirajan alta huuhtoutuvat aikanaan pois, mutta kuivalla puolella olisivat ikuisesti, ellen hinkkaisi niitä pois. Mies on niin hienopieru, että nolostuu eikä suostu edes keskustelemaan asiasta. Kakkajutut kun ovat hänen mielestään niin vulgaareja........ ja itse ei osaa karvaista kanjoniaan pyyhkiä edes kunnolla. Kauhulla odotan vanhuutta....

Joo, käytetty vessaharja on kyllä jo ajatuksen tasolla aika ällöttävä. Jos joskus vessaharjaa käytän, niin vetäsen vessan ja yritän siinä vedessä edes hieman putsata sitä ennen kuin laitan sen takasin siihen kuppiinsa muhimaan. Yleensä en vessaharjaa hirveästi käytä, vaan taka- ja sivulaittomat pesen pois seinämistä aina alapääsuihkulla.

Vierailija
113/143 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kuse huvikseni lattialle mut miehen elämässä on joskus tiettyjä tilanteita joissa se tähtääminen on vaikeaa. Sitäpaitsi joskus tulee semmonen tuplavirtaus, siis yhden kusinoron sijaan on kaksi. Niistä molempia on vaikea saada osumaan pönttöön yhtäaikaa

"istumapissit"? Problem Solved.....

Sepaluksesta kuseminen on paljon helpompaa kuin housujen laskeminen ja alas istuminen. Sitä paitsi istualtaan kusevasta miehestä tulee jotenkin neitimäinen kuva.

Vierailija
114/143 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun kuseminenhan toimii niin, että avaan housut, plopsautan vehkeen ulos, kusen, ravistelen, laitan vehkeen takas housuihin, housut kiinni ja huuhtelen pöntön. Se on niin lyhyt hetki elämässä, että vessan siisteydellä ei ole oikeastaan merkitystä.

Paskasta oli tässä ketjussa kyse.

Ps. Kai sentään peset kätesi, vaikka et tuossa rutiineistasi kertoessasi sitä maininnutkaan?

Täytyy myöntää, että en kyllä yleensä pese. Olen kuitenkin koskenut käsillä pelkästään vehkeeseen, en mihinkään eritteeseen.

Hyi saakeli. Tää että miehet luulee että niiden muna on ravistamalla puhdas ja että käsiä ei tarvi pestä siihen koskemisen jälkeen. Vois miehet teidän silmät avautua jos olisitte koskaan päässeet lähietäisyydeltä esim. haistamaan kalsareissa hetken muhinutta pesemätöntä vehjettä...

Ja seuraavalla hetkellä sitten ihmetellään, miksei kumppania tunnu petipuuhat kiinnostavan.

Jos on petipuuhia tiedossa, itse ainakin käyn huuhtelemassa vehkeeni ennen niitä. En oleta, että naista kiinnostaisi pesemätön kikkeli. En itsekään halua nuoleskella pesemätöntä toosaa. Joka vessareissun yhteydessä en silti jaksa alkaa kikkeliäni siivoamaan.

Vierailija
115/143 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ketjun läpi, pakko sanoa että on kyllä kermaperseistä porukkaa täällä. Ja mitään ei kehdata.

Vierailija
116/143 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja pöntön kansi kuuluu olla kiinni! Ei rinkulan kiinni tai auki vaan koko kannen kiinni jo ennen vetämistä. En halua p4skaa hammasharjaani. Hyi, että oikein verenpaine nousi, kun tuli ex sika mieleen.

Kyllä! Koko kansi kiinni ennen vetämistä.

Vierailija
117/143 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin kiitollinen omasta miehestäni, joka pissaa istuvalteen (ei roiskeita) ja kakkii siististä ja äänettömästi. Hajuhaittoja kyllä on, mutta onneksi hajusuihkeet keksitty!

Vastapainoksi tuo kyllä paukuttelee usein, mutta noh kaikkea ei voi saada.

Vierailija
118/143 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessan pesu ei ole kaikille miehille salatiedettä. Pesen vessan ihan pyytämättä parin viikon välein. Useamminkin, jos se oikein sotkeentuu.

Vierailija
119/143 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimevuonna oli 2 pv järkyttävä mahatauti,  5min välein juoksin vessassa enkä todellakaan jaksanut putsata joka kerran jälkeen.  Kun olo parani niin saikin putsata ja kunnolla.

Vierailija
120/143 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika itsekästä että mies tyytyy pyyhimään vaan oman pepunreikänsä ihan pelkän oman mukavuuden takia, mutta jättää pöntön likaiseen kuntoon muiden kauhisteltavaksi. Ällöttävää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi