Meikkausalotus lyötiin tilttiin. Miksi nainen ei vaan voi olla sen näkönen kun on?
Kommentit (215)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä petin itseäni ja olin epärehellinen eilen. Kävin naapurikaupungissa 40 kilometrin päässä parissa tunnissa. En mennyt sinne omilla jaloillani vaan menin autolla. Järkyttävä itsepetos.
Ja liittyy meikkaamiseen?
Lääkkeet!
Se oli vertauskuva. Et taida olla järin älykäs.
Meikattu naama on oman oikean naaman vertauskuva.
Siinä sulle älykölle pohdittavaa,
Ei, kyllä se on se oma oikea naama, mutta vain meikattuna.
Ja suotta hermostuit, selitin sinulle vain tuon edellä käytetyn vertauksen kun sen perään kysyit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein näitä "miks ei olla luonnollisia" huutelijoita ja "meikittömien" kuvien postaajia ovat ne, joilla on luonnostaan näkyvät, tummat ripset ja kulmat, ja tasainen ihosävy.
Mulla on kirjava iho, valkoiset ripset ja epämääräiset kulmakarvat. Näytän nykymaailmassa sairaalta tai itkuiselta ilman meikkiä. Ihmiset on vaan tottuneet siihen, että esim. business-naiset ovat kaunisihoisia ja sovinnaisen näköisiä.
Yhtenä päivänä jätin ripsivärin pois ja valehtelematta 5 ihmistä kysyi onko kaikki ok tai olenko kipeä.
Lisäksi olen omasta mielestäni ilmeikkäämmän näköinen meikillä. Olen eloisa puhuja, ja on kiva jos muutkin näkee, että kohotan esim. kulmiani.Olisitpa mieluummin eloisa oma itsesi.
Etkö osaa lukea vai oletko muuten vain vähän tyhmä? Tuo henkilöhän sanoi, että hän ON eloisa, mutta muut eivät sitä näe yhtä hyvin ilman meikkiä. Sinusta siis on hyvä, että ilmeikkyys ja eloisuus jää näkymättä?
eri
Meikkihän siinä näkyy.
Ei kasvojen luonnollinen eloisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä petin itseäni ja olin epärehellinen eilen. Kävin naapurikaupungissa 40 kilometrin päässä parissa tunnissa. En mennyt sinne omilla jaloillani vaan menin autolla. Järkyttävä itsepetos.
Lääkkeet!
Ja suotta hermostuit, selitin sinulle vain tuon edellä käytetyn vertauksen kun sen perään kysyit.
"oma naama" "mutta vain"
Voin vastata vain miksi en meikkaa. En koe tarvitsevani meikkaamista mihinkään. Ja kyllä, teen paljon asioita joita en tarvitse mihinkään, eli puhtaasta ilosta, mutta meikeistä en tuota iloa saa. Eli sellaista tilannetta vain ei tule eteen jossa minun pitäisi meikata. En osaa katsella itseäni sillä tavalla että pitennämpäs ripsiäni näillä, ja laitanpa huuleni nyt punaiseksi että näytän paremmalta. Jos totta puhutaan niin en osaa katsella kyllä muitakaan sillä silmällä. Huomioni on aina muualla kuin omassa tai toisten naamoissa, ellei se toisen naama ole sitten minulle rakkaan ihmisen, jolloin siitä peilautuu meidän välinen hyvä suhde ja lämpö, eikä muulla ole väliä kuin sillä.
Jestas, kyllä tosiaan sattuu hermoon ap:llä muiden ihmisten tekemiset..
Kerrotko ap nyt vielä, että miten sinulle täysin ventovieraiden naisten meikkaaminen aiheuttaa niin paljon päänvaivaa, että avaat aiheesta ketjun toisensa jälkeen tänne av:lle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkkeet!
"oma naama" "mutta vain"
Kalju pää, mutta vain peruukilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vaan niin menee että hyvin meikattuna nainen nostaa sosiaalista statustaan. Kauneus on valtaa. Kauneushan siinä on tavoitteena.
No shit sherlock! Sinähän paljastit nyt todella suuren salaisuuden.
Tämä suuri salaisuus oli ap:lle epäselvä asia
Kyllä oli!
Sen myöntäminen tuntuu vaan olevan naisille itselleen jostain syystä vaikeaa.
Mistä sinä revit näitä olkiukkojasi? Näytä minulle yksikin nainen, joka ei myönnä, että ehostaminen tehdään nimenomaan kauniimman ulkonäön takia. Ei kai kukaan itseään rumemmaksi meikkaa, paitsi naamiaisiin. Se, että sitä ei kukaan ole tässä erikseen maininnut syyksi, johtuu siitä, että kaikki pitävät sitä itsestäänselvyytenä. Ei tosiaan tullut mieleen, että sinulle tämä olisi pitänyt erikseen kertoa.
ulkona arkisin en meikkiä käytä. kotona ollessani saatan laittaa naamani sellaiseen drag queen kuntoon, glittereineen, taiteellisine kuvioineen, kirkkaankeltaisilla rajauskynillä ja ai että, miehet inhoaa. otan mielestäni hienoja kuvia näistä meikeistä, ja ihan 100% omaksi ilokseni niitä teen. ehkä jaan ne muille kaltaisilleni ja hekin niistä ilahtuvat.
Itse huomaan muiden (tuntemattomien lähinnä) käytöksessä todella ison eron silloin kun olen meikannut ja kun en ole. Rajauksilla saan silmäni näyttämään suuremmilta ja pirteämmiltä. Meikki muuttaa ehkä jollain tapaa tylsistyneen näköisen habitukseni pirteäksi ja läsnäolevammaksi. Minua kohdellaan paremmin silloin kun olen meikattu. Minua kuunnellaan, huomioidaan ja arvostetaan enemmän. Ja en nyt puhu pelkästään miehistä vaan ihan kaikista ihmisistä.
Onhan se tietyllä tapaa perseestä, mutta niin paljon se ulkonäkö ja olemus vaan vaikuttaa ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko ap nyt vielä, että miten sinulle täysin ventovieraiden naisten meikkaaminen aiheuttaa niin paljon päänvaivaa, että avaat aiheesta ketjun toisensa jälkeen tänne av:lle?
Ei ventovieraiden vaan meikkaminen yleensä?
Miksi?
Mitä siinä ehostetaan, fiksaillaan ja peitellään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkkeet!
"oma naama" "mutta vain"
Niin. Oma naama meikattuna. Olet tosiaan vähän yksinkertainen? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein näitä "miks ei olla luonnollisia" huutelijoita ja "meikittömien" kuvien postaajia ovat ne, joilla on luonnostaan näkyvät, tummat ripset ja kulmat, ja tasainen ihosävy.
Mulla on kirjava iho, valkoiset ripset ja epämääräiset kulmakarvat. Näytän nykymaailmassa sairaalta tai itkuiselta ilman meikkiä. Ihmiset on vaan tottuneet siihen, että esim. business-naiset ovat kaunisihoisia ja sovinnaisen näköisiä.
Yhtenä päivänä jätin ripsivärin pois ja valehtelematta 5 ihmistä kysyi onko kaikki ok tai olenko kipeä.
Lisäksi olen omasta mielestäni ilmeikkäämmän näköinen meikillä. Olen eloisa puhuja, ja on kiva jos muutkin näkee, että kohotan esim. kulmiani.Olisitpa mieluummin eloisa oma itsesi.
Etkö osaa lukea vai oletko muuten vain vähän tyhmä? Tuo henkilöhän sanoi, että hän ON eloisa, mutta muut eivät sitä näe yhtä hyvin ilman meikkiä. Sinusta siis on hyvä, että ilmeikkyys ja eloisuus jää näkymättä?
eri
Meikkihän siinä näkyy.
Ei kasvojen luonnollinen eloisuus.
Eli jos jalankulkija käyttää pimeässä heijastinta, autoilija ei näe siinä jalankulkijan liikkeitä vaan ainoastaan ilmassa leijuvia heijastimia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
On kerrottu jo ekalla sivulla: koska voidaan ja halutaan. Ihmettele seuraavaksi jotakin muuta vapaaehtoista, jota ihmiset huvikseen tekevät.
Olet tosi raskas. Edes meikki ei auttaisi sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vaan niin menee että hyvin meikattuna nainen nostaa sosiaalista statustaan. Kauneus on valtaa. Kauneushan siinä on tavoitteena.
No shit sherlock! Sinähän paljastit nyt todella suuren salaisuuden.
Tämä suuri salaisuus oli ap:lle epäselvä asia
Kyllä oli!
Mistä sinä revit näitä olkiukkojasi? Näytä minulle yksikin nainen, joka ei myönnä, että ehostaminen tehdään nimenomaan kauniimman ulkonäön takia. Ei kai kukaan itseään rumemmaksi meikkaa, paitsi naamiaisiin. Se, että sitä ei kukaan ole tässä erikseen maininnut syyksi, johtuu siitä, että kaikki pitävät sitä itsestäänselvyytenä. Ei tosiaan tullut mieleen, että sinulle tämä olisi pitänyt erikseen kertoa.
Jumalauta!
Tuhat akkaa huutaa meikkavansa ITSELLEEN. Ja tämä on niin paksua paskapuhetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
On kerrottu jo ekalla sivulla: koska voidaan ja halutaan. Ihmettele seuraavaksi jotakin muuta vapaaehtoista, jota ihmiset huvikseen tekevät.
Onneksi SINÄ pääset sen taakse itseäsi piiloon. Mun ei tarvi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkkeet!
"oma naama" "mutta vain"
Kalju pää, mutta vain peruukilla?
On se silti oma pää eikä vain pään vertauskuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Onneksi SINÄ pääset sen taakse itseäsi piiloon. Mun ei tarvi.
Ei, vaan pääsen piiloon SINUA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkkeet!
"oma naama" "mutta vain"
Niin. Oma naama meikattuna. Olet tosiaan vähän yksinkertainen? :D
Etkö siedä luonnollista lärviäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Öö? Sinulle on sanottu tässäkin ketjussa noin SATA kertaa, että kyllä, naiset tosiaan meikkaavat, että tuntisivat itsensä kauniiksi, pitääkö se vielä toistaa?
Olet sanonut itse lopettaneesi meikkaamisen. No miksi meikkasit alunperin? Kai siihen joku syy oli sinullakin silloin?
Kyllä oli!