Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meikkausalotus lyötiin tilttiin. Miksi nainen ei vaan voi olla sen näkönen kun on?

Vierailija
23.04.2021 |

Mikä pistää maalaamaan?

Kommentit (215)

Vierailija
21/215 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvin vuoksi. Koska voidaan. Miksi ei?

Olisi kyllä tosi tylsää olla mies.

"Huvin vuoksi"

Ootsä pelle?

Kyllähän sä miesten takia meikkaat.

Älä ees yritä

Kilpasisar on nätimpi?

Entä sitten vaikka meikkaisimmekin miesten takia? Miksi se on sinulle ongelma? Sinä saat tehdä samoin, jos haluat. 

eri

No tuleehan sieltä asiaakin.

Mutta sieltä suunnasta ei näköjään vieläkään tule vastausta. Ehkä parempi lopettaa keskustelu, kun et itse tuo siihen yhtään mitään. 

Denial päälle ja tyylikäs poistuminen.

Mikä denial? ei kai tässä muu auta, kun keskustelukumppani ei osallistu keskusteluun. 

Vierailija
22/215 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Huvin vuoksi"

Ootsä pelle?

Älä ees yritä

Kilpasisar on nätimpi?

Sori, mutta en ole kiinnostunut miehistä.

Lespojen ei tarvikkaan meikata, koska ne uskaltaa olla mitä on ilman miesten miellyttämistä.

Siis totta kai meikkaan ja laitan itseäni muutenkin. Kun kerran voin. Nautin nauseudestani aivan täysillä.

Miehet ei siis liity niin mitenkään.

Itseasiassa kunnon voimalespot ei todellakaan meikkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/215 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on arkimeikki, eli huulikiiltoa, ohutta meikkivoidetta ja ripsaria. Meikki on kauheasti muuta ulkonäköä, tasoittaa ihon väriä ja tekee tummat ripset, kun niiden päät on valkoiset. Kyse on pitkälti rutiinista.

Mutta jos ihan rehellinen olen, niin olisipa kiva osata meikata paremmin. Joku aika sitten oli kuva siitä 55-vuotiaasta eläkeläisestä, joka meikkasi itsensä huomattavan nuoren näköiseksi. Lähtötilanne näytti aika lailla ikäiseltään. Semmoinen taito olisi kyllä kiva, mutta mitä tapahtuu, kun sitten näyttääkin ne oikeat kasvot ....

Vierailija
24/215 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä petin itseäni ja olin epärehellinen eilen. Kävin naapurikaupungissa 40 kilometrin päässä parissa tunnissa. En mennyt sinne omilla jaloillani vaan menin autolla. Järkyttävä itsepetos. 

Ja liittyy meikkaamiseen?

Lääkkeet!

Vierailija
25/215 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on arkimeikki, eli huulikiiltoa, ohutta meikkivoidetta ja ripsaria. Meikki on kauheasti muuta ulkonäköä, tasoittaa ihon väriä ja tekee tummat ripset, kun niiden päät on valkoiset. Kyse on pitkälti rutiinista.

Mutta jos ihan rehellinen olen, niin olisipa kiva osata meikata paremmin. Joku aika sitten oli kuva siitä 55-vuotiaasta eläkeläisestä, joka meikkasi itsensä huomattavan nuoren näköiseksi. Lähtötilanne näytti aika lailla ikäiseltään. Semmoinen taito olisi kyllä kiva, mutta mitä tapahtuu, kun sitten näyttääkin ne oikeat kasvot ....

Miksi meikit on ees olemassa?

Vierailija
26/215 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Mä en maalaa.

Minäkään en meikkaa, ja pidän meikittömiä naisia todella kauniina. MUTTA Olen taiteilija, joten aina välillä on tehnyt mieli ostaa meikkejä ja kokeilla kaikkea jännää. Meikatuissa ihmisissä ihailen usein luomivärin käyttöä ja miten se on sidoksissa esimerkiksi silmän väriin tai asukokonaisuuteen.

Muinaisessa egyptissäkin maalattiin omaa naamaansa. Ajattelen, että meikissä on kyse vähän samasta asiasta kuin koruissa: ne eivät ole välttämättömiä pukeutumiskappaleita, mutta tuovat esiin ihmisen persoonaa ja korostavat heidän mieltymyksiään asioihin.

Vierailija
27/215 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsepetos vai rehellisyys?

Miten rehellisyys liittyy tähän? Kyllä minä ihan rehellisesti meikkaan. Olen ostanut meikit ihan omalla rahalla enkä kenellekään väitä, että ripseni olisivat luonnostaan näin mustat. 

Miksi korjaat itseäsi?

Etkö ole tyytyväinen?

Itsetunto bragaa?

Totta, en ole tyytyväinen esim ihoni ja ripsieni väriin. Itsetunnossani on kyllä ongelmia, mutta ne asia eivät liity ulkonäköön vaan ihan muihin asioihin. Mielelläni en niistä asioista keskustelisi nyt tässä, kun ketjun aihe oli jokin muu kuin minun lapsuudentraumani. Olen näistä keskustellut muissa ketjuissa. 

Vierailija
28/215 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vuosikausiin käyttänyt muuta kuin mascaraa ja kevyesti sävyttävää kosteusvoidetta. Ei johdu siitä ettenkö tykkäisi meikkaamisesta ja sen lopputuloksesta mutta totesin sen vaan turhaksi ja lopetin. Lopputulos terve , virheetön, hehkuva iho . Saan hirvittävän paljon positiivista huomiota kummaltakin sukupuolelta boheemin ja naturellin tyylini takia. Minulla on myös täysin luonnolliset pitkät hiukset. 

Meikkaaminen on osa joidenkin naisten persoonaa. Sanoisin että runsas meikkaaminen on parissa vuodessa poissa muodista koska näin yleensä tapahtuu kun joku trendi menee yli  hilseen ja meikkaus kaikkine lisäkkeineen on melko absurdia ollut viime vuodet. Mutta ei sitä meikkaamista sen takia tarvitse lopettaa jos siitä kerran itse tykkää. 

Vierailija
29/215 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vika siinä omassa naamassa on, että pitää fiksaa?

Vierailija
30/215 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä petin itseäni ja olin epärehellinen eilen. Kävin naapurikaupungissa 40 kilometrin päässä parissa tunnissa. En mennyt sinne omilla jaloillani vaan menin autolla. Järkyttävä itsepetos. 

Lääkkeet!

Liittyy itsepetokseen, jota tässä nyt hoetaan. Kannattaa lukea viesti ennen kuin kommentoi. 

Vierailija
31/215 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten rehellisyys liittyy tähän? Kyllä minä ihan rehellisesti meikkaan. Olen ostanut meikit ihan omalla rahalla enkä kenellekään väitä, että ripseni olisivat luonnostaan näin mustat. 

Miksi korjaat itseäsi?

Etkö ole tyytyväinen?

Itsetunto bragaa?

Totta, en ole tyytyväinen esim ihoni ja ripsieni väriin. Itsetunnossani on kyllä ongelmia, mutta ne asia eivät liity ulkonäköön vaan ihan muihin asioihin. Mielelläni en niistä asioista keskustelisi nyt tässä, kun ketjun aihe oli jokin muu kuin minun lapsuudentraumani. Olen näistä keskustellut muissa ketjuissa. 

No onhan täällä joku rehellinenkin!

Vierailija
32/215 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Huvin vuoksi"

Ootsä pelle?

Älä ees yritä

Kilpasisar on nätimpi?

Lespojen ei tarvikkaan meikata, koska ne uskaltaa olla mitä on ilman miesten miellyttämistä.

Siis totta kai meikkaan ja laitan itseäni muutenkin. Kun kerran voin. Nautin nauseudestani aivan täysillä.

Vaikea sanoa, kun en sellaisia tunne enkä ole muiden tekemisistä niin kiinnostunut. Itse meikkaan, koska voin ja haluan. Sitähän sä kysyit.

Enkä kyllä haluaisi tyttöystävää sinun asenteellasi. Ennemmin sellainen hauska ja rento, joka nauttii kaikista naiseuden tuomista mahdollisuuksista. Sellaisia ne on onneksi olleetkin.

Vierailija
33/215 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä vika siinä omassa naamassa on, että pitää fiksaa?

Miksi et lue vastauksia, kun sinulle on vastattu monta kertaa jo? Mieluumin pidän ehostetun ruman viallisen naaman kuin eläisin tuollaisten älynlahjojen kanssa. 

Vierailija
34/215 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi korjaat itseäsi?

Etkö ole tyytyväinen?

Itsetunto bragaa?

No onhan täällä joku rehellinenkin!

Miten niin joku rehellinenkin? Ei tässä kukaan ole ollut epärehellinen. Miksi et lue kommentteja vaan keksit omia olkiukkojasi? Minä olen ollut rehellinen ihan koko ajan tässä ja siinä edellisessäkin ketjussa. 

Vierailija
35/215 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeet!

Se oli vertauskuva. Et taida olla järin älykäs.

Vierailija
36/215 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Huvin vuoksi"

Ootsä pelle?

Älä ees yritä

Kilpasisar on nätimpi?

Entä sitten vaikka meikkaisimmekin miesten takia? Miksi se on sinulle ongelma? Sinä saat tehdä samoin, jos haluat. 

eri

No tuleehan sieltä asiaakin.

Mutta sieltä suunnasta ei näköjään vieläkään tule vastausta. Ehkä parempi lopettaa keskustelu, kun et itse tuo siihen yhtään mitään. 

Denial päälle ja tyylikäs poistuminen.

Mikä denial? ei kai tässä muu auta, kun keskustelukumppani ei osallistu keskusteluun. 

Ethän sä poistunutkaan?

Vielä tuli jotain pientä...

Vierailija
37/215 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tule ikinä ymmärtämään, miten juuri tällä palstalla meikkaaminen menee joillakin niin tunteisiin.

Vierailija
38/215 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Huvin vuoksi"

Ootsä pelle?

Älä ees yritä

Kilpasisar on nätimpi?

anteeksi mitä? Onko nyt olemassa jotain "kunnon lesboja" ja sitten jotain huonompia lesboja? 

eri

Vierailija
39/215 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vuosikausiin käyttänyt muuta kuin mascaraa ja kevyesti sävyttävää kosteusvoidetta. Ei johdu siitä ettenkö tykkäisi meikkaamisesta ja sen lopputuloksesta mutta totesin sen vaan turhaksi ja lopetin. Lopputulos terve , virheetön, hehkuva iho . Saan hirvittävän paljon positiivista huomiota kummaltakin sukupuolelta boheemin ja naturellin tyylini takia. Minulla on myös täysin luonnolliset pitkät hiukset. 

Meikkaaminen on osa joidenkin naisten persoonaa. Sanoisin että runsas meikkaaminen on parissa vuodessa poissa muodista koska näin yleensä tapahtuu kun joku trendi menee yli  hilseen ja meikkaus kaikkine lisäkkeineen on melko absurdia ollut viime vuodet. Mutta ei sitä meikkaamista sen takia tarvitse lopettaa jos siitä kerran itse tykkää. 

Ethän lopettanut? Ripsiväri on meikkaamista.

Vierailija
40/215 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein näitä "miks ei olla luonnollisia" huutelijoita ja "meikittömien" kuvien postaajia ovat ne, joilla on luonnostaan näkyvät, tummat ripset ja kulmat, ja tasainen ihosävy.

Mulla on kirjava iho, valkoiset ripset ja epämääräiset kulmakarvat. Näytän nykymaailmassa sairaalta tai itkuiselta ilman meikkiä. Ihmiset on vaan tottuneet siihen, että esim. business-naiset ovat kaunisihoisia ja sovinnaisen näköisiä.

Yhtenä päivänä jätin ripsivärin pois ja valehtelematta 5 ihmistä kysyi onko kaikki ok tai olenko kipeä.

Lisäksi olen omasta mielestäni ilmeikkäämmän näköinen meikillä. Olen eloisa puhuja, ja on kiva jos muutkin näkee, että kohotan esim. kulmiani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä