Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meikkausalotus lyötiin tilttiin. Miksi nainen ei vaan voi olla sen näkönen kun on?

Vierailija
23.04.2021 |

Mikä pistää maalaamaan?

Kommentit (215)

Vierailija
41/215 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä petin itseäni ja olin epärehellinen eilen. Kävin naapurikaupungissa 40 kilometrin päässä parissa tunnissa. En mennyt sinne omilla jaloillani vaan menin autolla. Järkyttävä itsepetos. 

Ja liittyy meikkaamiseen?

Lääkkeet!

Se oli vertauskuva. Et taida olla järin älykäs.

Meikattu naama on oman oikean naaman vertauskuva.

Siinä sulle älykölle pohdittavaa,

Vierailija
42/215 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein näitä "miks ei olla luonnollisia" huutelijoita ja "meikittömien" kuvien postaajia ovat ne, joilla on luonnostaan näkyvät, tummat ripset ja kulmat, ja tasainen ihosävy.

Mulla on kirjava iho, valkoiset ripset ja epämääräiset kulmakarvat. Näytän nykymaailmassa sairaalta tai itkuiselta ilman meikkiä. Ihmiset on vaan tottuneet siihen, että esim. business-naiset ovat kaunisihoisia ja sovinnaisen näköisiä.

Yhtenä päivänä jätin ripsivärin pois ja valehtelematta 5 ihmistä kysyi onko kaikki ok tai olenko kipeä.

Lisäksi olen omasta mielestäni ilmeikkäämmän näköinen meikillä. Olen eloisa puhuja, ja on kiva jos muutkin näkee, että kohotan esim. kulmiani.

Naistenlehdet määrittelee miltä tulisi näyttää.

Ja sitten syytetään miehiä, vaikka akat kilpailee keskenään.

Vrt, Missikisat.

Naiset KILPAILEE keskenään ulkonäöllään.

Siis mit vit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/215 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein näitä "miks ei olla luonnollisia" huutelijoita ja "meikittömien" kuvien postaajia ovat ne, joilla on luonnostaan näkyvät, tummat ripset ja kulmat, ja tasainen ihosävy.

Mulla on kirjava iho, valkoiset ripset ja epämääräiset kulmakarvat. Näytän nykymaailmassa sairaalta tai itkuiselta ilman meikkiä. Ihmiset on vaan tottuneet siihen, että esim. business-naiset ovat kaunisihoisia ja sovinnaisen näköisiä.

Yhtenä päivänä jätin ripsivärin pois ja valehtelematta 5 ihmistä kysyi onko kaikki ok tai olenko kipeä.

Lisäksi olen omasta mielestäni ilmeikkäämmän näköinen meikillä. Olen eloisa puhuja, ja on kiva jos muutkin näkee, että kohotan esim. kulmiani.

Olisitpa mieluummin eloisa oma itsesi.

Vierailija
44/215 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsepetos vai rehellisyys?

Miten rehellisyys liittyy tähän? Kyllä minä ihan rehellisesti meikkaan. Olen ostanut meikit ihan omalla rahalla enkä kenellekään väitä, että ripseni olisivat luonnostaan näin mustat. 

Miksi korjaat itseäsi?

Etkö ole tyytyväinen?

Itsetunto bragaa?

Miksi kysyt näitä samoja kysymyksiä moneen kertaan etkä itse vastaa yhteenkään kysymykseen. Minä kerroin jo tuolla, että en haluaisi lapsuudentraumojani tähän nyt avata. 

Vierailija
45/215 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin puran huonon itsetuntoni oman naamani pakkelointiin kuin räävin päätäni tuntemattomille keskustelupalstoilla. 

Vierailija
46/215 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarve näyttää hyvältä, eli oman egon pönkittäminen.

Vierailija
47/215 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa, jos olen vain kotona tai käyn kaupassa (varsinkin nyt korona-aikana), mutta muuten ulos lähtiessä teen kevyen meikin, koska siitä tulee itsevarmempi ja huolitellumpi olo itselle. En näe tässä mitään ongelmaa, enkä yritä houkutella mitään miehiä tai naisiakaan meikilläni.

Vierailija
48/215 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on arkimeikki, eli huulikiiltoa, ohutta meikkivoidetta ja ripsaria. Meikki on kauheasti muuta ulkonäköä, tasoittaa ihon väriä ja tekee tummat ripset, kun niiden päät on valkoiset. Kyse on pitkälti rutiinista.

Mutta jos ihan rehellinen olen, niin olisipa kiva osata meikata paremmin. Joku aika sitten oli kuva siitä 55-vuotiaasta eläkeläisestä, joka meikkasi itsensä huomattavan nuoren näköiseksi. Lähtötilanne näytti aika lailla ikäiseltään. Semmoinen taito olisi kyllä kiva, mutta mitä tapahtuu, kun sitten näyttääkin ne oikeat kasvot ....

Ei mitään ihmeempää. Itselläni on meikkitaiteilija/maskeeraajan koulutus ja osaan tehdä ulkonäköäni aika totaalisesti muuttavia meikkejä ja usein teenkin. Sen lisäksi että haluan näyttää vähän nuoremmaltaa (olen 46), meikkaan aina varjostuksilla ja korostuksella pyöreän taikinanaamani kulmikkaammaksi.

Koskaan ei ole mitään dramaattista tapahtunut kun mies on nähnyt minut ensi kertaa ilman meikkiä, ei ole kukaan yökötellyt tai ilmoittanut ettei halua tavata enää kun olenkin tuon näköinen oikeasti.  En ole ilman meikkiäkään varsinaisesti ruma, lähinnä iän myötä väsähtäneen ja vähän mitäänsanomattomaan näköinen pulleronaama.

Vierailija
49/215 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei saa olla sen näköinen kuin haluaa?

Vierailija
50/215 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan niin menee että hyvin meikattuna nainen nostaa sosiaalista statustaan. Kauneus on valtaa. Kauneushan siinä on tavoitteena.

Vierailija
51/215 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ihan kuten tässä aloituksessakin. Vain sillä erotuksella, että omaa egoa pönkitetään haukkumalla muita sen sijaan, että tehtäisiin itselle jotain. 

Vierailija
52/215 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten pitäisi meikata enemmän. Omalla miehellä on valtavan kauniit silmät ja pitkät, kaarevat ripset, mutta vaaleat. Jos hän käyttäisi aamuisin puoli minuuttia aikaa ripsiväriin, niin silmät tulisi vielä paremmin esille. Ei kuulemma viitsi vaivautua edes sen vertaa vaikka lupasin ostaa hänelle ripsivärin ja poistoaineen.

Vierailija
53/215 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vaan niin menee että hyvin meikattuna nainen nostaa sosiaalista statustaan. Kauneus on valtaa. Kauneushan siinä on tavoitteena.

No shit sherlock! Sinähän paljastit nyt todella suuren salaisuuden. 

Vierailija
54/215 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei saa olla sen näköinen kuin haluaa?

Voisiko ap vihdoin vastata tähän? 

Vierailija
55/215 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tule ikinä ymmärtämään, miten juuri tällä palstalla meikkaaminen menee joillakin niin tunteisiin.

Tämä. Luulen, että kyseessä on se yksi ja sama jankuttaja, joka tekee kausittain miljoona avausta siitä miten meikkaamisen lopettaminen teki hänestä NIIN onnellisen, ja sitten päivittelee kymmenessä ketjussa miksi naiset tuhlaavat aikaa ja rahaa meikkaamiseen, ja miksi ei voida näyttää siltä mitä ollaan jne. 

Ihan superraskas ihminen. Onneksi tällaisia vatipäitä ei löydy omasta lähipiiristäni.

Vierailija
56/215 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläkin palstalla nähdään mitä ulkonäöstä puhutaan. Rumaksi haukkumista käytetään keinona lytätä ihminen ja se monesti toimii, sillä se merkitsee monelle paljon. Sillä tavalla saadaan toinen hiljaiseksi, keskustelussa kuin keskustelussa. Kauneus on katsojan silmissä ja et voi koskaan väittää kenellekään vastaan ettet olisi ruma. On vain sinun oma mielipiteesi vastaan muiden.

Ja joku vielä ihmettelee miksi naiset meikkaavat ja yrittävät näyttää mahdollisimman kauniilta.

Vierailija
57/215 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No shit sherlock! Sinähän paljastit nyt todella suuren salaisuuden. 

Tämä suuri salaisuus oli ap:lle epäselvä asia

Vierailija
58/215 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ehostaa, osa ei. Jokainen voi valita itse mitä tekee tai ei tee.

Vierailija
59/215 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin.

Vierailija
60/215 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisitpa mieluummin eloisa oma itsesi.

Etkö osaa lukea vai oletko muuten vain vähän tyhmä? Tuo henkilöhän sanoi, että hän ON eloisa, mutta muut eivät sitä näe yhtä hyvin ilman meikkiä. Sinusta siis on hyvä, että ilmeikkyys ja eloisuus jää näkymättä? 

eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi