Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odotan perheemme 17. lasta.

Vierailija
15.08.2006 |

Perheemme tilannetta ihmeteltiin tuolla aiemmassa ketjussa, joten ajattelin kysyä, että miksi meidän valintamme on niin vaikeaa ymmärtää?

Kommentit (180)

Vierailija
141/180 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuten mainitsin, meillä on todella kattava tukiverkosto, ja tiedän, ettemme joutuisi pulaan, vaikka niin huonosti kävisikin. T. Ap

Vierailija
142/180 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluamansa muotivaatteetkin ovat aina välillä saaneet ostaa=) T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/180 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oletko koskaan väsynyt? Tuntuuko sinusta joskus siltä että haluaisit joskus omaa aikaa, vain ja ainoastaan itsellesi? Nostan hattua sulle, olet todellakin Tehonainen! Kaikkea hyvää teille.

koska otan pienen hetken omaa aikaa joka päivä, vaikka sitten ihan illalla=) T. Ap

Vierailija
144/180 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

5v, 3v ja 1v ovat olleet äidilläni koko päivän, tulevat kotiin huomenna.

9v, 11v ja 10v kaksoset ovat miehen vanhempien kanssa etelänreissulla tämän viikon loppuun. Viime vuonna reissulla olivat 12v, 13v ja 15v lapset, ihana perinne on heille tullut ja nauttivat aina reissuista kovasti=)

19v ja 17v ovat perjantaihin saakka vierailullaan esikoisen vaihto-oppilasvuoden aikaisen perheen luona. 17v lähtee samaan perheeseen vaihto-oppilaaksi loppuvuodesta=)

Ja 15v on isänsä kanssa harrastuksensa kilpailumatkalla toisella puolella Suomea.

Kotona ovat siis vain vauva ja 12 -ja 13 -vuotiaat lapset, harvinainen tilanne=)

T. Lomaileva Ap

Vierailija
145/180 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kohta tulee kommentti siitä, miten lapsia on niin paljon liikaa, että äiti unohtaa osan=D

Vierailija
146/180 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan positiivinen olet!!! Halauksia täältä viiden pienen lapsen äidiltä!

Välillä tuntuu että väsähtää ihan siksi,ettei jaksa vakuutella että ei tämä ole elämää kummempaa. Siis jos ymmärrät mitä tarkoitan; kysytään montako lasta,minkä ikäisiä ja seuraavaksi hirveät päivittelyt miten minun täytyy olla aivan poikki ja uupunut ja perheen isän " pitää auttaa" minua todella paljon. Se naurattaa, siis yhteisiä,omia,rakkaita lapsia nämä ovat, eivät minun oma " projektini" jossa minä teen kaiken ja " isi on äitin pikku apulainen" . Huh, pois sellaset mietteet, meillä ainakin kaikki hommat on yhteisiä, niin paitsi raskaana olo,synnyttäminen ja imetys luonnollisista syistä.

Vierailija
147/180 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia! Tuskin voivat tosissaan sanoa saaneensa tarpeeksi äidin ja isän huomiota. Pienten vauvojenkin, alle 1-vuotiaiden täytyy yhtäkkiä kasvaa isoksi kun perheeseen tulee jo uusi vauva.

Vierailija
148/180 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

auto/pesukone jne. Tai kaikki sairastuu oksennustautiin..?

Vierailija
149/180 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yks vuotiaiden kasvaa isoksi jos perheeseen tulossa uusi vauva?? haloo.. tiedätkö oikeesti missä perheessä toimitaa näin?

lapset ovat lapsia kauemmin mielestäni isossa perheessä kuin siinä jossa on pari lasta, ja joita höösätään ja heille tyrkytetään kaiken maailman harrastuksia, suunnitellaan, että hänestä ja hänestä tulee sitten joko maailmanmestari tai muuta vastaavaa, eli heille luodaan turhia paineita.. mene ja tutustu suureen perheeseen ja sano vasta sitten.

Vierailija
150/180 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja säälikää te sääliväiset vain niitä omia lapsianne,jotka jo pienestä pitäen opetetaan pyörimään oman napansa ympärillä koko suvun voimin. Todellakin säälin enemmän lasta,joka joutuu elämään yksin sukunsa ainoana " lellikkinä" . Todellisuuden työelämässä voi olla kovaa kun huomaa,että ahaa,täällähän on muitakin, eikä enää ole palvonnan kohteena. Näkee juorulehdet täynnä näitä tyyppejä,jotka ei ymmärrä että on olemassa muitakin kuin vain Minä Itse, ja Minun tekemiset jne.

Vierailija
151/180 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan riittävän suuresta perheestä joten tiedän mistä puhun, jos tosiaankin ajatellaan sitä miten äidin aika riittää jokaiselle lapselle. T.76

Vierailija
152/180 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä puhun, nimittäin olen itse vl, ja todellakin suurimmalla osalla heistä on tasapainoiset lapset jotka ovat kyllä saaneet huomiota moninkertaisesti siinäkin suhteessa, ettei kukaan ole koskaan joutunut jäämään ja olemaan yksin ilman turvaa ja rakkautta.

Voi voi .. jos meinaat ettei rakkautta ja huolta riitä jos on enemmän kuin kaksi lasta.

Vierailija
153/180 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vain kaks lasta? Enkä ole väittäny etteikö lapsista kasvaisi tasapainoisia ym. ja etteikö rakkautta ja huolta piisaisi, jos on suuri perhe. Mielessä vaan on miten käytännössä kaikille riittää sitä yksilöllistä huomiota riittävän usein!? T.81

Vierailija
154/180 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista se oli 30-vuotta sitten kun tiskit tiskattiin käsin ja lapset hoidettiin itse. Pyykit pestiin pulsaattori koneella jne...

Helppoa se on tulla tänne leuhkimaan kun kaiken saa valmiiksi tarjottimella ja yhteiskunta maksaa viulut.

Hyi häpeä ap

Vierailija
155/180 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi epäuskoni,mutta kukaan EI kukaan ole noin täydellinen. En usko tätä pätkääkään. Pahoittelut,jos tämä loukkaa ap:ta. Kuka muu epäilee tätä porvooksi? Sori vielä.

Vierailija
156/180 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi epäuskoni,mutta kukaan EI kukaan ole noin täydellinen. En usko tätä pätkääkään. Pahoittelut,jos tämä loukkaa ap:ta. Kuka muu epäilee tätä porvooksi? Sori vielä.

Vierailija
157/180 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös että porvoosta päivää

Vierailija
158/180 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun on kyllä pakko tunnustaa että olen hieman kade ap:lle. Mulla kolme lasta ja välillä (hyvin usein), kämppä on todella sekaisin ja pyykkiä kerääntyy, kun ei ehdi (viitsi) pestä sitä.

Ja olen useasti sanonut että on niin hankala lähteä lasten kanssa mihinkään kyläilemään...

Onnea ja terveyttä teidän koko katraalle!!!

Vierailija
159/180 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei ole kuitenkaan koko perhe oksennustaudissa samaan aikaan ollut ja aina olemme taudeista selvinneet ihan täysipäisinä=) T. Ap, joka pääsi käymään netissä jo aamulla, koska lapset lähtevät kouluun ja eskariin vasta kymmeneksi

Vierailija
160/180 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin, meidän pienillä on todella monta rakastavaa ihmistä ja syliä, koska isoimmat tytöt pitävät (omasta halustaan, ikinä ei olla pakotettu) pienistäkin huolta, ovat pienille lähes varaäitejä=) t. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi