Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En vaadi mieheltä paljon, vain seuraavaa:

Vierailija
20.04.2021 |

Sivistynyt, käyttäytyy hyvin kaikkia kohtaan, koska pitää sitä normaalina.
Pitää kodin siistinä, laittaa hyvää ja terveellistä ruokaa, pitää itsensä kohtuullisessa kunnossa. Ei ole itsetuhoinen, eli ei käytä tolkuttomasti päihteitä tai typerehdi ratissa, on mieleltään tasapainoinen.
On normiälykäs, kiinnostunut elämästä ja ihmisistä. Kannustaa ja luo hyvää fiilistä parisuhteessa ja ystäväpiirissä. Normikokoinen ja -näköinen. Käy töissä tai tekee jotakin muuta mielekästä. On lämmin ja hyväsydäminen. Ei painosta seksiin. Pitää oman asuntonsa, ei halua lapsia.

Tällainen olen itse, ja tämän enempää en mieheltäkään odota.
Yksi huono suhde on takana, ja näillä ehdoilla lähden uuteen. Olenko miesmagneetti?

N32

Kommentit (138)

Vierailija
121/138 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä annat vastineeksi? Suihinottoja, seksiä, pukeudut seksikkäästi, pysyt hoikkana, etkä liho heti 20kg kun pappi on sanonut aamen....lista olisi pitkä.

Miksi pitäisi antaa jotain vastineeksi? Ap sanoi olevansa kuvailemansa kaltainen ja toivoisi samanlaista miespuolista ihmistä elämäänsä.

Ihmeellinen ajatusmaailma, että ei naisen kanssa voi olla, jos se ei oo seksihirmu ja näytä trophy wife-naiselta. Tietenkin joillekin miehille kuten sinulle ulkonäkö ja seksi ovat tärkeimmät kriteerit naisessa. Mutta olisi hyvä ymmärtää, että ei kaikki miehet ajattele näin, eikä kaikki naiset halua sinun kaltaista miestä. Ap kertoi toiveensa miehelle, siihen ei kuulunut ulkonäkökeskeisyys ja statushakuisuus.

Vierailija
122/138 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ikisinkkuna (alle 30v) nappasin melkein tuollaisen miehen tinderistä parisuhteeseen kanssani. Mies oli tosiaan vain "melkein", sillä moni listan ominaisuus oli hänellä työn alla.

- mielenterveysongelmia, mutta oli hakenut niihin apua ja pääsi suhteemme alussa vihdoin psykoterapiaan.

- päihdeongelma, joka ei vielä onneksi ollut liian pahana. Oli hakenut myös siihen apua ja tosiaan on päässyt sitäkin ja sen juurisyitä terapiassa käsittelemään

- Opiskelunvaihtaja. Oli lopettanut kandin jälkeen ensimmäisen alansa opiskelut ja yrittämässä päästä toiseen korkeakouluun. Arki koostui satunnaisista duunaritöistä ja pääsykokeisiin valmistautumisesta.

Keskeneräinen mieskin voi siis olla toimiva ratkaisu, jos on muuten sopiva ja tekee tosissaan töitä itsensä sekä elämänsä eteen. Nyt parin vuoden jälkeen hänestä on tullut tasapainoinen, päihteetön ja opiskelupaikan vaihdoksen onnistuneesti hoitanut ,(ei enää siis ajelehdi epämääräisessä välitilassa). Miestä, jolla olisi ongelmia, muttei tahtotilaa niiden työstämiseen, en huolisi.

Ja tosiaan meillä on tasa-arvoinen ja tasapainoinen parisuhde. Kotityöt jakaantuu tasaisesti, tuemme, kannustamme ja kunnioitamme toisiamme, rakkautta ja hellyyttä riittää. Keskustelemme paljon sekä tunteista, yhteiskunnasta että ihmisyydestä. Luulen löytäneeni sielunkumppanin tai ainakin henkilön, jonka kanssa on hyvä olla nyt ja mahdollisesti vielä pitkäänkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/138 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tuo "ei halua lapsia" muodostua ongelmaksi kun ap:lla alkaa jo ikääkin olla. Kolmekymppiset miehet siinä iässä on jo säästämässä omakotitaloa varten ja suurella todennäköisyydellä haluaa perustaa perheen ja asettua aloilleen. Jatkuvat maailmanympärimatkustelut ja skumppailut risteilyaluksilla alkavat jäädä lähinnä vain kesälomaviikoille.

Vierailija
124/138 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin haluan miehen joka ei halua lapsia. Se on oikeastaan tärkein kriteeri ja ei mielestäni ole liikaa vaadittu, koska kyllähän noin suuressa asiassa täytyy olla samoilla linjoilla. Lisäksi haluan tietenkin että on uskollinen, turvallinen ja jotenkuten täysjärkinen ihminen. Olen tinderissä ja niillä harvoilla joilla a) ylipäätään on joku teksti b) on mainittu tekstissä onko lapsia tai haluaako niitä, ja jos maininnut että ei halua lapsia, niin niissä on sitten tökkinyt aina joku muu iso juttu. Olen omassa tinderbiossani maininnut kantani lapsiin niin lyhyesti, selkeästi ja ystävällisesti kuin vain voi, mutta silti saan koko ajan tykkäyksiä isyleiltä ja tulevaisuudessa sellaisiksi haluavilta. Alkaa mennä hermo.

-N26

Vierailija
125/138 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tuo "ei halua lapsia" muodostua ongelmaksi kun ap:lla alkaa jo ikääkin olla. Kolmekymppiset miehet siinä iässä on jo säästämässä omakotitaloa varten ja suurella todennäköisyydellä haluaa perustaa perheen ja asettua aloilleen. Jatkuvat maailmanympärimatkustelut ja skumppailut risteilyaluksilla alkavat jäädä lähinnä vain kesälomaviikoille.

Tiedätkö kun se lapsettomien elämä ei ole automaattisesti "jatkuvia maailmanympärimstkusteluja ja risteilyaluksilla skumppailua", vaan useimmiten ihan tavallista aikuisen ihmisen elämää, ei vain ole niitä lapsia. Typerä stereotypia josta on vielä selvästi matkaa päästä tässä yhteiskunnassa eroon.

Vierailija
126/138 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään normaalipainon, lapsettomuuden ja sinkkuuden toivominen pudottaa yli 90% ehdokkaista pois. Tähän päälle kun lisätään vielä nuo loput kriteerit, niin aikamoisesta yksisarvisesta on jo suoraan sanoen kyse..

(30–49-vuotiaissa on yksineläviä miehiä noin 150 000 ja näistäkin osalla on todellisuudessa lapsia tai ovat parisuhteessa. Tämä lisäksi yli 30-vuotiasta miehistä vain noin 25% on normaalipainoisia.

Lapsettomia, sinkkuja ja normaalipainoisia miehiä yli 30-vuotiaiden ikäryhmässä on siis alle 35 000 kappaletta, kun taas miehiä on kokonaisuudessaan lähes 700 000)

Vierailija
127/138 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin etsin kumppania vakavissani ja on vain muutama vaatimaton toive:

- en halua asua kenenkään kanssa

- en halua nähdä kumppaniani

- en halua seksiä enkä varsinkaan olla alasti

- haluan kumppanini olevan töissä 

- haluan kumppanini olevan harkitsematta edes joka toinen päivä itsemurhaa

- haluan että kumppanini on siisti ja hieman parempi kokki kuin Paul Bocuse

- haluan kumppanini siivoavan myös minun asuntoni, silloin kun en ole paikalla

Jos ei näillä tärppää, niin jatkan vielä hetken poikamiehenä.

M38

Vierailija
128/138 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvailit juuri normaalin, aikuisen ihmisen. 

En ymmärrä mistä haluat siis keskustella?

Et maininnut työtä? Ei bersaukinen.

Vierailija
129/138 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen avaus ja keskustelu. Luulen että vanhemmat miehet voisivat hyvinkin täyttää kriteerit. Tuo seksi on nuoremmilla varmasti se suurin tarve, joka ei toteudu ap:n listalla. Itse lähentelen kuuttakymmentä ja täytyy myöntää, että seksi ei juuri enää kiinnosta, tai ei ainakaan ole kynnyskysymys. Parisuhteessa (perinteisessä) nuoremmilla seksi on kuitenkin tärkeä elementti ja liima, jota ilman monikin pariskunta olisi ajautunut erilleen. Tässä iässä on jo moni eronnut ja lapset tehtynä ja asunto maksettuna. Listalla ei ollut ikärajoitustakaan, eli tältä pohjalta en pitäisi ollenkaan mahdottomana löytää sopivaa.

Vierailija
130/138 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten osui mutta en pidä ihmisistä joukkona, vain muutamista yksilöistä. Muista haluan mahdollisimman kauas.

Vierailija
131/138 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli siis ap seksi olisi sinusta muuten ok, kunhan siihen ei liity yhdyntä? Eli esim. suuseksi olisi parisuhteessa ok?

Jos näin on, saatatkin löytää miehen. Jos suhteessasi ei olisi minkäänlaista seksiä, on tilanteesi hyvin haastava. Ikäisissäsi miehistä on aseksuaaleja todella vähän. Tämän toki varmaan tiesitkin.

Tilannetta voisi parantaa myös se, jos avoin suhde olisi sinulle täysin ok.

Kiitos järkevästä vastauksesta. 

Olen kai lähinnä sooloseksuaali. En oikeastaan kaipaa miestä, tai ketään muutakaan, lähettyville kun harrastan seksiä. 

Avoin suhde olisi tosiaan ihan jees, mutta se tuntuu olevan miehille suurin kauhistus ikinä. Se jotenkin tuhoaa heidän kuvitelmat perus-normi-rakkaussuhteesta jo lähtöviivalle. Pulmallista.

ap

Olet siis määritelmällisesti aseksuaali, eli et halua seksiä toisen ihmisen kanssa.

Moni aseksuaali voi olla libidoltaan korkeakin mutta ei halua seksiä toisen ihmisen kanssa.

Laita seuranhakua ihmeessä aseksuaalien fb-ryhmiin tai vastaaviin, hyvällä tuurilla voit löytää sieltä miesseuraa, mutta niissä piireissä naisten määrä tosin on moninkertainen miehiin verrattuna.

En ole ikinä ajatellut olevani aseksuaali, koska on mulla haluja. Kun luin tämän viestisi, piti mennä Wikipediaan, tuohon viisauden ytimeen, ja lukea mitä siellä oikein tästä sanotaan.

Ja tosiaan, saatan olla hemmetti aseksuaali. Tsiisus. Hämmentävää, että mammapalsta saa aikuisen naisen ymmärtämään jotakin itsestään. 

Nyt pitää vähän miettiä. 

ap

Eli ymmärsinkö oikein: et halua lapsia, et halua yhteistä kotia, et halua seksiä toisen ihmisen kanssa. Mitä siis varsinaisesti odotat parisuhteelta? Olen muuten avausviestisi kaikki kohdat täyttävä mies, tosin ikää on jo 46 v, lisäksi olen biseksuaali, enkä ole valmis rajoittamaan tätä puolta itsestäni. 

Tämä minuakin kiinnostaisi. Mitä sillä miehellä tekee jos häntä ei juuri edes tapaa?

Vierailija
132/138 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M58 kirjoitti:

Mielenkiintoinen avaus ja keskustelu. Luulen että vanhemmat miehet voisivat hyvinkin täyttää kriteerit. Tuo seksi on nuoremmilla varmasti se suurin tarve, joka ei toteudu ap:n listalla. Itse lähentelen kuuttakymmentä ja täytyy myöntää, että seksi ei juuri enää kiinnosta, tai ei ainakaan ole kynnyskysymys. Parisuhteessa (perinteisessä) nuoremmilla seksi on kuitenkin tärkeä elementti ja liima, jota ilman monikin pariskunta olisi ajautunut erilleen. Tässä iässä on jo moni eronnut ja lapset tehtynä ja asunto maksettuna. Listalla ei ollut ikärajoitustakaan, eli tältä pohjalta en pitäisi ollenkaan mahdottomana löytää sopivaa.

Hä?? Eihän ap sanonut ettei halua ollenkaan seksiä vaan ei halua miestä joka PAINOSTAA seksiin. Et ymmärrä eroa??

Vierailija
133/138 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M58 kirjoitti:

Hä?? Eihän ap sanonut ettei halua ollenkaan seksiä vaan ei halua miestä joka PAINOSTAA seksiin. Et ymmärrä eroa??

Sanoi "ei yhdyntöjä", mitäs mies tuolla kaverisuhteella tekisi?

Vierailija
134/138 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M58 kirjoitti:

Äh, lue koko ketju. Myöhemmin ap mainitsi ettei seksi kiinnosta, eli ei halua saada mitään sisäänsä. Ymmärsi, että saattaa olla aseksuaali, kun luki wikipediasta aseksuaalin määritelmän. 

Eri vastaaja

Vierailija
135/138 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen on epäselvää, keneltä sinä noita asioita vaadit, ja miksi ketään kiinnostaisi sinun vaatimuksesi.

Jos sinua ei kiinnosta, se ei tarkoita, etteikö meitä muita kiinnostaisi 👍🌞

Vierailija
136/138 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin etsin kumppania vakavissani ja on vain muutama vaatimaton toive:

- en halua asua kenenkään kanssa

- en halua nähdä kumppaniani

- en halua seksiä enkä varsinkaan olla alasti

- haluan kumppanini olevan töissä 

- haluan kumppanini olevan harkitsematta edes joka toinen päivä itsemurhaa

- haluan että kumppanini on siisti ja hieman parempi kokki kuin Paul Bocuse

- haluan kumppanini siivoavan myös minun asuntoni, silloin kun en ole paikalla

Jos ei näillä tärppää, niin jatkan vielä hetken poikamiehenä.

M38

Kuulostaa kotisiivoojalta. Niitä saa rahalla

Vierailija
137/138 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m35013 kirjoitti:

Muuten oli hyvä, mutta "pitää asuntonsa eikä halua lapsia" tökkäsi. Ei sovi ainakaan minulle tuo ajatusmaailma. Jos yhdessä ollaan, yhdessä asutaan ja lapsia tulee jos tulee. Aloittaja haluaa vaan keskimääräistä lämpimämmän panosuhteen. Ei jatkoon. Pysy vanhapiikana.

Lue tarkemmin, ei seksiä ollenkaan. Varmaan miehiä jonossa...

Joo niinpäs olikin, selvisi myöhemmistä kommenteista. Luin vaan sen ensimmäisen ja tulkitsin "ei painosta seksiin" siten että joskus sentään.

Joopasejoo, ei halua asua yhdessä, ei halua lapsia, ei seksiä - mikä parisuhde se sellainen on? Hommaa lemmikki!

Vierailija
138/138 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

m35013 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m35013 kirjoitti:

Muuten oli hyvä, mutta "pitää asuntonsa eikä halua lapsia" tökkäsi. Ei sovi ainakaan minulle tuo ajatusmaailma. Jos yhdessä ollaan, yhdessä asutaan ja lapsia tulee jos tulee. Aloittaja haluaa vaan keskimääräistä lämpimämmän panosuhteen. Ei jatkoon. Pysy vanhapiikana.

Lue tarkemmin, ei seksiä ollenkaan. Varmaan miehiä jonossa...

Joo niinpäs olikin, selvisi myöhemmistä kommenteista. Luin vaan sen ensimmäisen ja tulkitsin "ei painosta seksiin" siten että joskus sentään.

Joopasejoo, ei halua asua yhdessä, ei halua lapsia, ei seksiä - mikä parisuhde se sellainen on? Hommaa lemmikki!

Noista 2/3:sta olisi minullekin optimaalinen parisuhde, mutta seksittömyyteen kaatuu.  Ymmärrän toki että monelle jompikumpi tai molemmat noista kahdesta muustakin on ehdoton kriteeri. 

Noin muuten AP:n lista kuulostaa varsin kohtuulliselta, paljon vähempää ei kenenkään kannattaisi kumppaniltaan odottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi