Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En vaadi mieheltä paljon, vain seuraavaa:

Vierailija
20.04.2021 |

Sivistynyt, käyttäytyy hyvin kaikkia kohtaan, koska pitää sitä normaalina.
Pitää kodin siistinä, laittaa hyvää ja terveellistä ruokaa, pitää itsensä kohtuullisessa kunnossa. Ei ole itsetuhoinen, eli ei käytä tolkuttomasti päihteitä tai typerehdi ratissa, on mieleltään tasapainoinen.
On normiälykäs, kiinnostunut elämästä ja ihmisistä. Kannustaa ja luo hyvää fiilistä parisuhteessa ja ystäväpiirissä. Normikokoinen ja -näköinen. Käy töissä tai tekee jotakin muuta mielekästä. On lämmin ja hyväsydäminen. Ei painosta seksiin. Pitää oman asuntonsa, ei halua lapsia.

Tällainen olen itse, ja tämän enempää en mieheltäkään odota.
Yksi huono suhde on takana, ja näillä ehdoilla lähden uuteen. Olenko miesmagneetti?

N32

Kommentit (138)

Vierailija
81/138 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika harvinaista on löytää mies, joka haluaisi elää seksittömässä parisuhteessa. Toki heitäkin voi olla, mutta erittäin harvassa. Sitten vielä nuo muut vaatimukset, niin lottovoittokin on todennäköisempi.

Tulkintaa...

Ap kirjoitti: EI PAINOSTA.

Suuri merkitysero.

Mitä se painostaminen on? Onko esim se, että turhautuu toisen haluttomuuteen ja ilmoittaa, ettei halua elää seksittömässä suhteessa painostusta? Veikkaan et monen mielestä on ja monen ei ole

N35

Vastaapa tähän, ap. Mikä on sinulle painostamista? Saako mies kuitenkin edellyttää ja odottaa, että parisuhteessa on intiimielämääkin, vai onko sekin painostusta?

Joo, kiitos kysymästä.

Tässä ketjun aikana opin itsestäni sen (!) että olen ilmeisesi aseksuaali, eli en tosiaan ole kiinnostunut seksistä muiden läsnäollessa. Eli käytännössä en halua seksiä miehen tai kenenkään paitsi itseni kanssa. Ja tämä tosiaan rajaa aika paljon kumppaniehdokkaita, minulle kerrotaan...

ap

No eipä mennyt kauaa, kun se vittuilija saatiin esiin. Ihan asialliseen kysymykseen vastaaminen aiheutti sitten tällaisen reaktion.

T. Se joka oli varma, että ap on vittuilijaluonne

Vierailija
82/138 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odotin otsikon perusteella lyhyempää listaa...

Hah. Mutta sisältö ratkaisee, eikös? Jos listassa lukee että vaadin että mies hengittää ja erittää hikeä, niin ei ole kovin vaativa... mun lista on juuri sitä tyyppiä, missä ei vaadita mitään ihmeellistä.

ap

Et sä ole itsekään tuollainen, vaikka niin luulet. Mutta saahan sitä elää vaikka missä fantasiamaailmassa.

Kyyyllä vaan. Onko sulla muuta tietoa? Kerro toki.

ap

Eikun sä just itse sitä teet. Ei mun tarvitse kertoa. Juttus puhuu puolestaan.

Mistä muuten huono suhde johtui?

Kysymällä mitä tarkoitat elän fantasiamaailmassa? Pakko myöntää etten ihan ymmärrä mitä tarkoitat, vaikka sinulla varmasti on hyvä pointti, jota et vain saa oikein sanotuksi. 

Kun nyt kysyit, entinen puolisoni oli pahasti alkoholisoitunut. Huolehdin hänestä vuosia, kunnes lopulta tulin järkiini. Puoliso ei ikinä voi auttaa, vaikka kuvittelee. 

Nyt kun olen eronnut, en enää koskaan halua joutua tilanteeseen, jossa toinen on niin hauras ettei kestä elämää ilman viinaa. En pysty enää hoitamaan ketään.

ap

Voisiko se, että sinä et ymmärrä minua, johtua myös itsestäsi?

Tule vähitellen vaikutelma, ettet ole ihan niin mukava ja sydämellinen kuitenkaan. Pinnan alla piilee pieni vittuilija. Ja kyllä se sieltä taitaa silloin tällöin esiinkin tulla, olenko oikeassa?

Hah. Olisin vain toivonut, että ilmaiset selvästi mitä oikein mietit, sen sijaan että vihjailet. Olen kyllä aika mukava, kun kanssani toimitaan avoimesti. On helpompaa kun ei odoteta toisen lukevan rivien välistä, kuten sinä vähän teet. Sukupuolesi tunnetaan vihjailusta. 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/138 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah. Mutta sisältö ratkaisee, eikös? Jos listassa lukee että vaadin että mies hengittää ja erittää hikeä, niin ei ole kovin vaativa... mun lista on juuri sitä tyyppiä, missä ei vaadita mitään ihmeellistä.

ap

Et sä ole itsekään tuollainen, vaikka niin luulet. Mutta saahan sitä elää vaikka missä fantasiamaailmassa.

ap

Kysymällä mitä tarkoitat elän fantasiamaailmassa? Pakko myöntää etten ihan ymmärrä mitä tarkoitat, vaikka sinulla varmasti on hyvä pointti, jota et vain saa oikein sanotuksi. 

Kun nyt kysyit, entinen puolisoni oli pahasti alkoholisoitunut. Huolehdin hänestä vuosia, kunnes lopulta tulin järkiini. Puoliso ei ikinä voi auttaa, vaikka kuvittelee. 

Nyt kun olen eronnut, en enää koskaan halua joutua tilanteeseen, jossa toinen on niin hauras ettei kestä elämää ilman viinaa. En pysty enää hoitamaan ketään.

ap

Olen eri. Et joudu sellaiseen tilanteeseen, kun et mene sellaiseen tilanteeseen. Ehkä ajattelet, että täydellisen kumppanin löydyttyä mitään ongelmia ei tule, vaikka oikeasti ongelma - ja riskisi on omien rajojesi pitämisessä ja niihin luottamisessa. On luonnollista suojella itseään, kunhan itsensä kanssa tehtävän työn sijaan suojaus ei käänny täydellisyyden vaatimukseksi muita kohtaan. Tai ihan sama muille, mutta se voi olla ansa josta kärsii lopulta vain itse. Jää itse rakentamiensa muurien taa samalla kun uskottelee, ettei vaadi kohtuuttomia. Sydän ei ole avoin.

Vierailija
84/138 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 45-vuotias ja parisuhteessa. Jos nyt eroaisin, tuskin etsisin enää uutta miestä. Olisin hyvin onnellinen itseksenikin.

Mutta jos pitäisi mies hakea, niin vaatimukseni olisivat:

- elättää itsensä

- ei ole juoppo

- hyvä huumorintaju, kestää räävintöntä huumoria, älykästä huumoria, sarkasmia jne. Kaikki lajit kehissä.

Näistä en joustaisi. Kaikki muu käy. Sen on elämä opettanut, että huumorintajuisen ihmisen kanssa on mukavinta. Ja mukavaahan parisuhteessa pitää olla. Itsensä elättävän miehen haluan, koska tykkään mukavasti elämästä, jossa ei tarvi laskea pennosia. Itsellä hyväpalkkainen homma, mutta mun tulot ei riitä mukavaan elämään kahdelle. Mies saa olla pienituloisempi, mutta ihan tyhjätaskua en halua. Juomista ei varmaan tarvi perustella.

Ymmärrän kyllä sua. 

Kestäköön suhteesi pitkään ja onnellisena!

ap

Vierailija
85/138 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

ap

Tule vähitellen vaikutelma, ettet ole ihan niin mukava ja sydämellinen kuitenkaan. Pinnan alla piilee pieni vittuilija. Ja kyllä se sieltä taitaa silloin tällöin esiinkin tulla, olenko oikeassa?

Hah. Olisin vain toivonut, että ilmaiset selvästi mitä oikein mietit, sen sijaan että vihjailet. Olen kyllä aika mukava, kun kanssani toimitaan avoimesti. On helpompaa kun ei odoteta toisen lukevan rivien välistä, kuten sinä vähän teet. Sukupuolesi tunnetaan vihjailusta. 

ap

Vai niin! Kerro mun sukupuoli ja miten "sukupuoleni tunnetaan vihjailusta". Jään todella suurella mielenkiinnolla odottamaan selväsanaista ja yksiselitteistä vastausta :)

P.s. nyt vasta luin vastauksiasi ja jo ekalta sivulta olet aloittanut sen vittuilun. Et sinä kuules ole niin mukava kuin luulet olevasi.

Vierailija
86/138 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

ap

ap

Hieman on kyllä ironiaa nyt tuossa viimeisessä lauseessa. Vihjailua kritisoiva vihjailee...

Vierailija
87/138 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä motiivi miehellä olisi lähteä tuohon?

Vierailija
88/138 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja sulla on tarjota se reikä, eikö niin? siinä kaikki 

Ei. En harrasta yhdyntöjä, jos sitä tarkoitat.

Näin meidän kesken, älä kerro kellekään.

ap

Provo tai mt-tapaus.

Vierailija
89/138 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihtarille pitäisi siipaksi lähteä. Passaan.

Vierailija
90/138 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessa ihan normaalin ihmisen piirteitä eikä mitään mahdotonta. Se että ei halua asua yhdessä karsii ehkä eniten ja toive siitä että kumppani on vela myös jonkin verran.

Vierailija
91/138 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sopisi minullekin, että olisi romanttinen, läheinen suhde, muttei seksiä (paitsi jos jostain syystä joskus tuntuukin molemmista siltä). Tästä on alettu oikku hiljaa puhua enemmän, ehjä kohta meille tulee omia deittisivustoja tai sivustoille oma klikattava kategoria. Romanttinen demiseksuaali taitaa olla oikea sana, tai romanttista suhdetta toivova aseksuaali. Voi silti ihastua ja rakastua, muttei sitä fyysistä väkisin, kiitos.

Vierailija
92/138 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa ihan normaalin ihmisen piirteitä eikä mitään mahdotonta. Se että ei halua asua yhdessä karsii ehkä eniten ja toive siitä että kumppani on vela myös jonkin verran.

Seksittömyys ei karsi yhtään miestä vai? Provo tai syyntakeeton.

Vierailija
93/138 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksittömyys ei karsi yhtään miestä vai? Provo tai syyntakeeton.

Aloituksessa ei puhuta seksittömyydestä. Siinä puhutaan vain ettei painosta seksiin. Seksittömyys tulee ilmi myöhemmistä kommenteista. Siksi viestissäni lukee Aloituksessa ihan..

Vierailija
94/138 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo sopisi minullekin, että olisi romanttinen, läheinen suhde, muttei seksiä (paitsi jos jostain syystä joskus tuntuukin molemmista siltä). Tästä on alettu oikku hiljaa puhua enemmän, ehjä kohta meille tulee omia deittisivustoja tai sivustoille oma klikattava kategoria. Romanttinen demiseksuaali taitaa olla oikea sana, tai romanttista suhdetta toivova aseksuaali. Voi silti ihastua ja rakastua, muttei sitä fyysistä väkisin, kiitos.

Jos sitä on väkisin, kyseessä on raiskaus.

Vierailija
95/138 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et halua seksiä ja haluat asua erillään. Et siis ole etsimässä parisuhdetta vaan jotain kaverisuhdetta. Eri asia onko miehet tuollaisesta kiinnostuneet. Et kyllä kuulosta mitenkään houkuttelevalta tapaukselta.

Vierailija
96/138 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään ihme ettei ihmiset kohtaa kun lukee tätä palstaa. Porukalla valmiiksi laaditut listat ja haetaan sitä täydellistä.

Vierailija
97/138 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et halua seksiä ja haluat asua erillään. Et siis ole etsimässä parisuhdetta vaan jotain kaverisuhdetta. Eri asia onko miehet tuollaisesta kiinnostuneet. Et kyllä kuulosta mitenkään houkuttelevalta tapaukselta.

Joku mt-tapaus se on.

Vierailija
98/138 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku mt-tapaus se on.

Nii, masennuslääkkeet yleensä vie seksihalut kokonaan.

Vierailija
99/138 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M26 kirjoitti:

"Käy töissä tai tekee jotakin muuta mielekästä." Älä hyvä nainen tyydy työttömään mieheen…

Minusta tämä on aika ikävä kommentti, ilmentää taas sitä ajatusmaailmaa että työtön on aina laiska luuseri josta ei ole mihinkään ja jonka arvo puolisona on nolla. Kuitenkin kuka tahansa voi jäädä työttömäksi vaikka olisikin se unelmatyöpaikka, jos vaikka firma menee konkkaan tai pitää vähentää väkeä. Tai ei saada lisää rahoitusta johonkin tai mitä vaan.

Mitäs sitten, jos se tutustuessa töissä ollut mies jääkin työttömäksi vaikka viiden vuoden yhdessäolon jälkeen? Viskataanko mäkeen?

Vierailija
100/138 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten oli hyvä, mutta "pitää asuntonsa eikä halua lapsia" tökkäsi. Ei sovi ainakaan minulle tuo ajatusmaailma. Jos yhdessä ollaan, yhdessä asutaan ja lapsia tulee jos tulee. Aloittaja haluaa vaan keskimääräistä lämpimämmän panosuhteen. Ei jatkoon. Pysy vanhapiikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme