Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies särki mun itsetunnon sanomalla läskiksi :'(

Särkynyt sydän
20.04.2021 |

Tuntuu kuin joku olisi kuollut ja stressi on niin kovaa ettei pysty syömään tai nukkumaan. Olen laihduttanut kaksi kertaa itseni normaalipainoiseksi lasten syntymän jälkeen ja taas lihonut vähän niiden kertojen jälkeen. En ole mikään sairaalloisen lihava vaan vähän ylipainon puolella. Painoin suurimmillani tasan sata kiloa ja odotin toista lastamme. Sen jälkeen sairastuin synnytyksen jälkeiseen masennukseen ja lääkkeet lihottivat. Sitten paranin ja laihdutin 20 kiloa. Jäljellä on inhottavaa löysää ihoa vatsassa joka laihdutuksen jälkeen ei katoa, muuttaa vaan muotoaan. Olen tehnyt paljon työtä itseni takia ennen kaikkea terveyttäni ajatellen ja nyt survaistiin arkaan paikkaan :'(

Mies sanoi että en ole hänen mielestään mitenkään hyvännäköinen, en ole mitenkään haluttava eikä hän halua olla minun kanssani. Siksi koska olen läski ja häntä viehättää laihuus. Tuntuu kuin joku olisi kuollut kun olen niin rikki sisältä. En uskalla enää mennä saunaan, katsoa itseäni peilistä tai mitään muutakaan. Olin saanut pääni kuntoon ja olin tyytyväinen itseeni j hyväksynyt löysän ihoni. Miehen mielestä olen laiska koska en pääse ihosta eroon.

Miten tästä stressistä pääsee eroon? En usko että toivun tämänlaisesta häoäisystä ikinä :'(

Kommentit (209)

Vierailija
61/209 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa hänestä ja pian, että voit saada oman itsetuntosi ja elämäsi takaisin. Koska ethän sinä voi rakastaa häntä enää tuollaisen käytöksen jälkeen. Ethän? Sinun täytyy arvostaa itseäsi sen verran, ettet anna kenenkään kohdella sinua noin, varsinkaan hänen jonka pitäisi rakastaa ja tukea sinua. Olet onnellisempi vaikka yksin kuin miehen kanssa joka halveksii sinua. Pidä itsesi puolta ylpeästi. P. S:Älä missään nimessä anna hänelle enää rakkauttasi. Hän ei sitä ansaitse. Olkoon puutteessa, sen hän ansaitsee.

Vierailija
62/209 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies toivoi lasta, itse oikeastaan en. Lopulta suostuin miehen mieliksi ja sanoin että "raskauden myötä mun keho muuttuu että sun pitää muistaa että itse halusit lapsen" ja mies vaan "silti olet kaunis aina ja en välitä mitä raskaus tekee sun keholle" oon siis 176 pitkä ja tuolloin painoin 60kg ja tosiaan kun tulin raskaaksi niin alkuraskauden aikana mun keho oli todella kaunis, tissit kasvoivat ym ja mies oletti että noin se tulee pysymään/tulee takas lapsen synnyttyä. Mulle tuli 10 kiloa lisää painoa ton raskauden aikana ja kun maha kasvoi niin sen huomasi selkeästi, sen inhon miehen silmistä ja mulla oli jo oikeastaan silloin kauhuskenaarioita että mitä sitten kun lapsi syntyy ja maha roikkuu ym- ja oikeassa olin. Kun lapsi syntyi, mies oletti että POOF, olen takaisin vanhoissa/alkuraskauden mitoissa ja hänelle oli kova paikka tuo että oli löysää mahaa vähän ja sain asiasta kuulla joka käänteessä. Jos söin ym, tuli äkäinen utelu että "taasko syöt? juurihan söit 6 tuntia sitten!!!" ja mua alkoi ärsyttämään tuo todella paljon sillä itse en olisi halunnut lasta. Tosin rakastuin ensisilmäisyllä siihen tuhisevaan pikkuiseen. Pääsin kyllä takaisin mittoihini, tosin tän painonpudotuksen ja kiinteytyksen aikana mies koko ajan motkotti. Mulla hormonit vielä hyrräsi ja hermot meni nopeasti ja monesti (hermojen mennessä ja ilkeyttäni kun hänen sanat sattui) tuskaisin miehelle jolla 20 kiloa ylimääräistä että hänen on pakko saada tuo ihrakasa pois (sanoin samat sanat jotka mies oli laukonut monesti tänä aikana minulle) ja kai se sai miehen miettimään mitä on sanotut/tehnyt ja millainen on ollut mua kohtaan koska istuimme alas ja puhuimme kaikesta. Ollaan edelleen yhdessä ja nyt mies toivoisi toista lasta, mutta itse en vaan pysty siihen samaan koska pelkään että se menee taas ilkeilyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/209 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun toista rakastaa, näkee toisen kauniina/komeana, olipa paino mikä vain. Oma miehen paino on seilannut yhdessäolon aikana ainakin 25 kiloa ylös ja alas ja aina hän on ollut mielestäni haluttava ja komea. Itse olen lihonut raskauksien myötä ja laihtunutkin, aina mies on kehunut ja kohdellut hyvin.

Exä oli ilkeä ja suhtautui vähän kuin ap:n mies, vaikka olin silloin ihan normaalipainoinen ja koska suhde oli huono, aloin itsekin pitää exää epäviehättävänä, hänen normaalipainonsa ei asiaa yhtään auttanut.

Joten sanoisin, että vika on muualla kuin painossa. Ja tsemppiä ap, olet hyvä sellaisena kuin olet!

Ei pidä paikkansa. On siinä vain monille haluttavuudessa eroa jos mies on 80 kiloinen tai 120 kiloinen. Ei auta vaikka kuinka rakastaisi.

Sinulle. Sinun ”rakkautesi ja halusi” on tuollaiseen sidottua. Älä missään tapauksessa yleistä - esimerkiksi minä en halua myöntää olevani edes samaa rotua kanssasi.

Minulle ja monelle muulle. Olen puhunut asiasta monien ihmisten kanssa. Tietysti jos jotkut ihmiset haluavat elää itsepetoksessa, niin siitä vain.

Vierailija
64/209 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mies on selkeästi osoittanut ja kertonut, ettei rakasta, arvosta tai kunnioita sinua eikä halua sinulle mitään hyvää. Voit itse päättää, haluatko jatkaa yhteiselämää tuollaisen ihmisen kanssa, vai yritätkö saada paremman elämän erossa miehestä. Kukaan ei pakota olemaan yhdessä sellaisen ihmisen kanssa, joka halveksii ja inhoaa sinua. Se, että laihdutat tai käyt jossain nahankiristysleikkauksessa, ei muuta tai paranna tilannetta tai saa miestä rakastumaan sinuun uudelleen.

Asia ei ole mielestäni aivan noin yksinkertainen. Esimerkiksi minä rakastan miestäni, mutta en enää halua seksiä hänen kanssaan, koska hän on lihonnut. Ei ole haluttava. Tilanne muuttuisi, kun olisi laihtunut edes jonkin verran.

Sanoisitko miehellesi, että hän ei ole mitenkään hyvännäköinen, ei mitenkään haluttava etkä halua olla hänen kanssaan? Haukuitko myös laiskaksi, kun on löysää ihoa? Ap:n mies teki niin. On ymmärrettävää, ettei läskin kertyminen lisää himoja, mutta asioista voi puhua monella eri tavalla. Ja jos sanoisit miehellesi noin, luuletko, että hän haluaisi enää seksiä kanssasi, vaikka laihtuisikin?

No tuskin mieskään tuosta ilahtuisi, mutta ei miehen ulkonäkö ole yhtä tärkeä, ja jos tuulen suunta muuttuisi ja vaimo olisi valmis, niin eiköhän mies edelleen haluaisi seksiä hänen kanssaan, ainakin jos vaimo olisi ns. kuosissa?

Vierailija
65/209 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Särkynyt sydän kirjoitti:

Ei ole trolli. En osaa purkaa tätä oloa mihinkään :'( tiedän että mies on pinnallinen ja totuus sattuu kun sen sanoo päin naamaa. Luulin että minun hyvä olo oliai enemmän näkynyt kun olen käynyt synkkiä aikoja läpi painoni takia ja nyt sain kuulla tällaista.

Anopoi on iskostanut mieheni päähän että läskit on laiskoja. En ole ollut paljon anopin kanssa tekemisissä koska hän näyttää ja kertoo avoimesti että läskit on laiskoja.ei kuitenkaan sano sitä läskille siskolleen.

Sinä saat nimitellä muita läskiksi?

Tämä. Mulla jotenkin osui silmiin tuo miten sanoit hänen siskoaan läskiksi. Sen olisi nätimminkin voinut muotoilla, esim ylipainoinen ym/lihava.

Vierailija
66/209 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinä olet voittaja tuossa ruletissa! Miehesi ja anoppisi omakuva ovat henkisesti ja fyysisesti rikki. Miehesi sairastaa anoreksiaa, jonka vuoksi hänen käsityksensä sinun painostasi on erittäin vääristynyt. Kuvailusi perusteella myös anopilla on anorektinen tai ortorektinen menneisyys?

Anoreksia on syömishäiriö/mielenterveyshäiriö. Sitä tulee hoitaa terveydenhuollon ammattilaisten kanssa. Onko miehesi saanut anoreksiaansa apua?

Kerro miehellesi, että hän tarvitsee apua. Ja mieti, jaksatko olla tukena hänen anoreksian hoidon aikana, sillä niinkuin olet jo vuosien aikana huomannut, anoreksia on elinikäinen sairaus.

Vierailija
67/209 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni arvosteli ulkonäköäni noin 20 vuotta. Enimmäkseen pahalla tuulella ollessaan ja minua loukatakseen. Olen sanavalmis nainen, joten se oli hänen tapansa antaa samalla mitalla takaisin. Tosin ymmärsin tämän asian vasta erottuamme. Sitä ennen uskoin ap:n tapaan, että mies saattaisi olla oikeassa.

Minulla oli ylipainoa, ja jonka sain suhteemme aikana, 20 kg. Minusta tuli läski, joksi mies minua haukkui alusta alkaen normaalipainoisuudestani alkaen.

Olen kaunis. Siitä ei pääse yli, eikä ympäri, pyöreänäkin, mutta kun erosin miehestäni en uskonut sitä olevani. Näin peilissä ruman, lihavan ja todella ikävän naisen. Niin kuin mies usein sanoi.Pudotin painoani ihan vain syömällä järkevästi, noin 15 kg, ja se riittää minulle. (Minulle ei sovi liika hoikkuus ja siinäkin asiassa pitää keski-ikäisenä olla järkevä, ettei rypistä itseään rusinan näköiseksi hysteerisellä laihduttamisella.) Mutta olinpa pyöreä tai nyt hoikempi saman palautteen saan vierailtakin ihmisiltä kauneudestani. Ne sanat olen kuullut vasta, kun jäin yksin. Niin naisilta kuin miehiltä, joten lopulta uskoin että he tietävät mitä puhuvat ulkonäköäni koskien.

Kuitenkin tärkeintä eron jälkeen on sisäinen energiani/voimani, joka minulla vahvistui ja toi iloa elämääni. 

Tiedän masennuksesta paljon, sillä avioliittomme sai minut vaipumaan myös siihen. Mies ei kerta kaikkiaan ollut minulle sopiva kumppani, vaikka uskoin löytäneeni juuri sen oikean. En halua moittia häntä, sillä meillä oli paljon yhteistä ja teimme kaikkea kivaa. Mutta se  hänen käytöksensä ja kriittisyytensä minua kohtaan nakersi suhdettamme kuin pieni hiiri vuosikausien ajan. Ikinä en saanut riittävän järkeviä perusteluja hänen sanoilleen, joten niinhän minäkin sitten kaivelin vikoja hänestä. Niin turhaa kuin olla saattaa.

Omaa arvoaan ei voi peilata toisen kautta. Ei ikinä. Minun piti oppia se vasta nyt, mutta se mitä minä peilistä suostun katsomaan ratkaisee hyvin paljon myös millaista elämää haluan elää. Nyt en sietäisi yhtäkään narisevaa äijää lähelläni ja sellaiset ehdokkaat olen ohjannut samoin tein pois elämästäni. Yksin en kuitenkaan ole, vaan hyppäsin mukaan suhteeseen jota pidin liian hyvän minulle. Nyt jo sisäistän sen, että ansaitsen ihanan miehen ja piste. Hän ei loukkaisi minua millään tavoin ja mikä on voimaannuttanut minut luottamaan taas ihmisten hyväntahtoisuuteen.

Se kipeä ja sirpalainen tunne, mistä ap kirjoitat, on sinun sydämesi hätähuuto pitää huolta itsestäsi, Kuuntele sitä ääntä ja tarkkaan. Sillä on  nyt paljon asiaa sinulle ja nimenomaan ohjaamaan sille tielle, jossa voit itsesi kanssa paremmin. 

Miestäsi et voi muuttaa, mutta itseäsi voit. Se muutos voi mullistaa jopa miehesi elämän?!

Ja anoppi saa olla mitä mieltä tahansa.Minulla oli samanlainen rääväsuu anoppina, joka sotki niin mieheni ajatukset kuin avioliittoamme. Mieheni oli liian arka ollakseen äitinsä kanssa eri mieltä, joten onko ap:n mies sen vahvempi? VAhvaan suhteeseen kuuluu suojella puolin ja toisin yhteistä elämäänne.

Voimia ap! Sinä selviät kyllä! Ole jo oikealla suunnalla jakaessasi tilanteesi täällä. JAtka kuitenkin eteenpäin asiantuntijoiden luokse ja kuuntele heitäkin.

Vierailija
68/209 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mies on selkeästi osoittanut ja kertonut, ettei rakasta, arvosta tai kunnioita sinua eikä halua sinulle mitään hyvää. Voit itse päättää, haluatko jatkaa yhteiselämää tuollaisen ihmisen kanssa, vai yritätkö saada paremman elämän erossa miehestä. Kukaan ei pakota olemaan yhdessä sellaisen ihmisen kanssa, joka halveksii ja inhoaa sinua. Se, että laihdutat tai käyt jossain nahankiristysleikkauksessa, ei muuta tai paranna tilannetta tai saa miestä rakastumaan sinuun uudelleen.

Asia ei ole mielestäni aivan noin yksinkertainen. Esimerkiksi minä rakastan miestäni, mutta en enää halua seksiä hänen kanssaan, koska hän on lihonnut. Ei ole haluttava. Tilanne muuttuisi, kun olisi laihtunut edes jonkin verran.

Sanoisitko miehellesi, että hän ei ole mitenkään hyvännäköinen, ei mitenkään haluttava etkä halua olla hänen kanssaan? Haukuitko myös laiskaksi, kun on löysää ihoa? Ap:n mies teki niin. On ymmärrettävää, ettei läskin kertyminen lisää himoja, mutta asioista voi puhua monella eri tavalla. Ja jos sanoisit miehellesi noin, luuletko, että hän haluaisi enää seksiä kanssasi, vaikka laihtuisikin?

No tuskin mieskään tuosta ilahtuisi, mutta ei miehen ulkonäkö ole yhtä tärkeä, ja jos tuulen suunta muuttuisi ja vaimo olisi valmis, niin eiköhän mies edelleen haluaisi seksiä hänen kanssaan, ainakin jos vaimo olisi ns. kuosissa?

” mutta ei miehen ulkonäkö ole yhtä tärkeä”

Mitäs helvettiä tämä on? Kunnon patriarkaatin aivopesemä pikkulutikka! Huh!

Vierailija
69/209 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon siis painat tällä hetkellä, ap? Minkä pituinen olet? Käsitin, että sulla on nyt vain pari kiloa ylimääräistä sekä löysää nahkaa laihdutuksen takia - ja kymmenien kilojen laihdutuksen jälkeen mies alkaa haukkumaan läskiksi sen löysän nahan vuoksi, kun laihdutus ei tarkoittanutkaan beach bodya.

Ihmiset täällä vaikuttavat ajattelevat että olet nyt yhtä lihava kuin sanoit olleesi lihavimmillasi, ja uskovat että mies on turhautunut tähän. Kannattaa kiinnittää huomiota kirjoituksen selkeyteen, monilla on vaikeuksia tekstin lukemisessa ja ymmärtämisessä nykyään.

Vierailija
70/209 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi syömishäiriö ja anoppisi persoonallisuushäiriö tuskin paranevat. Vie itsesi ja lapsesi turvaan.

Vierailija
71/209 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tilanne ei korjaudu sillä, että yhtäkkiä laihtuisit. Valitettavasti tilanne näyttää siltä, että mies ei arvosta eikä rakasta sinua, lastensa äitiä, enää. Rakastava ihminen ei puhu ja kohtele puolisoaan noin. Vika ei ole sinussa, eikä sinun muuttumisesi tilannetta korjaa.

Vierailija
72/209 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole ehkä seurannut parisuhteiden muodostumista, mutta miesten ja naisten "haluttavat ominaisuudet" eivät mene yksi yhteen, ja naisen ulkonäkö on miehelle tärkeämpi kuin toisinpäin. Toki miehellekin on eduksi olla siisti ja huoliteltu (ei liian, jos hetero), mutta nainen on se, jonka on tärkeä olla ulkoisesti viehättävä. Miehiltä taas odotetaan useammin jotakin statusta tms. ja mielellään vähintään OK-tuloja.  Tämä näin yleisellä tasolla, toki poikkeuksiakin on, ja onneksi makuja on monenlaisia, jotta useimmat löytävät itselleen sopivan puolison. Kommenttini tulee saamaan paljon alapeukkuja, mutta tämä on mielestäni realismia. 

Vierailija
73/209 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on persoonallisuushäiriöinen. Näitä on vaikea hoitaa edes terapiassa. Sinua hän ei yksinketaisesti rakasta - painon kanssa asialla ei ole tekemistä, ja jos on, niin silloin hän vasta pipipää onkin.

Vierailija
74/209 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole ehkä seurannut parisuhteiden muodostumista, mutta miesten ja naisten "haluttavat ominaisuudet" eivät mene yksi yhteen, ja naisen ulkonäkö on miehelle tärkeämpi kuin toisinpäin. Toki miehellekin on eduksi olla siisti ja huoliteltu (ei liian, jos hetero), mutta nainen on se, jonka on tärkeä olla ulkoisesti viehättävä. Miehiltä taas odotetaan useammin jotakin statusta tms. ja mielellään vähintään OK-tuloja.  Tämä näin yleisellä tasolla, toki poikkeuksiakin on, ja onneksi makuja on monenlaisia, jotta useimmat löytävät itselleen sopivan puolison. Kommenttini tulee saamaan paljon alapeukkuja, mutta tämä on mielestäni realismia. 

Ok Marko. Onko seuraava terapia-aika jo sovittu?

Vierailija
75/209 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ongelma ei ole sinussa, vaan miehesi vääristyneessä kehonkuvassa.

Usein ihminen, joka haukkuu toisen painoa/ lihavuutta, kontrolloi/rajoittaa toisen ja omaa syömistään selkeästi ylireagoiden, sairastaa itse syömishäiriön jotain muotoa esim. anoreksiaa, bulimiaa, ortoreksiaa.... oireisto on laaja ja toisinaan ne myös sekoittuvat.

Miehesi tatvitsee apua, myös sinä tarvitset tukea. Ota yhteys esim. terveyskeskukseen lääkäriin. Syömishäiriö on pahentuessaan ennenaikaiseen kuolemaan johtava mielenterveyden sairaus, jossa ihminen lopulta ei juo enää edes vettä. Ihmisen keho kuihtuu ja lopulta sydän pysöhtyy.

Lue netistä lisätietoa syömishöiriöistä.

Vierailija
76/209 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelasti todennäköisesti terveytesi jos kuuntelet. Muuten sinua odottaa diabetes, korkea verenpaine, sydänsairaudet, dementia yms. yms.

Vierailija
77/209 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valehteliko se mies, vai lausuiko se totuuden? Vuodatuksesi on ymmärrettävää, jos se valehteli. Mutta jos se puhui totta, kertoiko se asian, mitä sinä et tiennyt ja se tuli yllätyksenä sinulle?

Yksikään normaali, täyspäinen aikuinen ihminen ei käytä sanaa "läski".

Vierailija
78/209 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Realismia on, että naisen EI TULE OLLA yhtään mitään muuta kenellekään, ei varsinkaan miehelle, kuin mitä hän haluaa olla! Piste. Jokaisella ihmisellä on ihmisoikeus elää sellaisena kun on syntynyt ja sellaisena kuin itse haluaa esim. ulkonööllisesti. Ne ovat jokaisen OMA VALINTA. Jos se ei riitä, sitten ei riitä. Jos ulkonäkö on tärkein suhteessa, sitten on aika miettiä mitä järkeä on jatkaa yhdessä, onko kyseessä toisen kontrolloivan osapuolen mielenterveyshäiriö ym.

Vierailija
79/209 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelasti todennäköisesti terveytesi jos kuuntelet. Muuten sinua odottaa diabetes, korkea verenpaine, sydänsairaudet, dementia yms. yms.

Luetun ymmärtäminen? Hän ei ole enää liian ylipainoinen!

Vierailija
80/209 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies toivoi lasta, itse oikeastaan en. Lopulta suostuin miehen mieliksi ja sanoin että "raskauden myötä mun keho muuttuu että sun pitää muistaa että itse halusit lapsen" ja mies vaan "silti olet kaunis aina ja en välitä mitä raskaus tekee sun keholle" oon siis 176 pitkä ja tuolloin painoin 60kg ja tosiaan kun tulin raskaaksi niin alkuraskauden aikana mun keho oli todella kaunis, tissit kasvoivat ym ja mies oletti että noin se tulee pysymään/tulee takas lapsen synnyttyä. Mulle tuli 10 kiloa lisää painoa ton raskauden aikana ja kun maha kasvoi niin sen huomasi selkeästi, sen inhon miehen silmistä ja mulla oli jo oikeastaan silloin kauhuskenaarioita että mitä sitten kun lapsi syntyy ja maha roikkuu ym- ja oikeassa olin. Kun lapsi syntyi, mies oletti että POOF, olen takaisin vanhoissa/alkuraskauden mitoissa ja hänelle oli kova paikka tuo että oli löysää mahaa vähän ja sain asiasta kuulla joka käänteessä. Jos söin ym, tuli äkäinen utelu että "taasko syöt? juurihan söit 6 tuntia sitten!!!" ja mua alkoi ärsyttämään tuo todella paljon sillä itse en olisi halunnut lasta. Tosin rakastuin ensisilmäisyllä siihen tuhisevaan pikkuiseen. Pääsin kyllä takaisin mittoihini, tosin tän painonpudotuksen ja kiinteytyksen aikana mies koko ajan motkotti. Mulla hormonit vielä hyrräsi ja hermot meni nopeasti ja monesti (hermojen mennessä ja ilkeyttäni kun hänen sanat sattui) tuskaisin miehelle jolla 20 kiloa ylimääräistä että hänen on pakko saada tuo ihrakasa pois (sanoin samat sanat jotka mies oli laukonut monesti tänä aikana minulle) ja kai se sai miehen miettimään mitä on sanotut/tehnyt ja millainen on ollut mua kohtaan koska istuimme alas ja puhuimme kaikesta. Ollaan edelleen yhdessä ja nyt mies toivoisi toista lasta, mutta itse en vaan pysty siihen samaan koska pelkään että se menee taas ilkeilyyn.

Pakko sanoa että itse en olisi jäänyt tuohon suhteeseen. Koko ajan olisi pelko että mitä jos sit vanhuksena lihoo tai tulee ryppyjä ym niin heti mies haukkuu tai lähtee hippulat vinkuen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän