Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies särki mun itsetunnon sanomalla läskiksi :'(

Särkynyt sydän
20.04.2021 |

Tuntuu kuin joku olisi kuollut ja stressi on niin kovaa ettei pysty syömään tai nukkumaan. Olen laihduttanut kaksi kertaa itseni normaalipainoiseksi lasten syntymän jälkeen ja taas lihonut vähän niiden kertojen jälkeen. En ole mikään sairaalloisen lihava vaan vähän ylipainon puolella. Painoin suurimmillani tasan sata kiloa ja odotin toista lastamme. Sen jälkeen sairastuin synnytyksen jälkeiseen masennukseen ja lääkkeet lihottivat. Sitten paranin ja laihdutin 20 kiloa. Jäljellä on inhottavaa löysää ihoa vatsassa joka laihdutuksen jälkeen ei katoa, muuttaa vaan muotoaan. Olen tehnyt paljon työtä itseni takia ennen kaikkea terveyttäni ajatellen ja nyt survaistiin arkaan paikkaan :'(

Mies sanoi että en ole hänen mielestään mitenkään hyvännäköinen, en ole mitenkään haluttava eikä hän halua olla minun kanssani. Siksi koska olen läski ja häntä viehättää laihuus. Tuntuu kuin joku olisi kuollut kun olen niin rikki sisältä. En uskalla enää mennä saunaan, katsoa itseäni peilistä tai mitään muutakaan. Olin saanut pääni kuntoon ja olin tyytyväinen itseeni j hyväksynyt löysän ihoni. Miehen mielestä olen laiska koska en pääse ihosta eroon.

Miten tästä stressistä pääsee eroon? En usko että toivun tämänlaisesta häoäisystä ikinä :'(

Kommentit (209)

Vierailija
1/209 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) jätä se

2) takaisin trollikouluun

Valitse jompikumpi.

Vierailija
2/209 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienestä se ihmisen elämä menee pilalle. Onneksi et elänyt 40-luvulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/209 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähtisin tuosta suhteesta. Mies vaikuttaa tosi itsekeskeiseltä ja pinnalliselta. Voimia sinulle ja muista että olet myös kaunis ja arvokas, myös kiloinesi.

Vierailija
4/209 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oli ikävästi sanottu :-( Tietääkö miehesi miten raskas asia se sinulle on? Jos hän rakastaa sua niin on pahoillaan ja toivottavasti pyytää anteeksi kun tietää totuuden. T. Mies itsekin

Vierailija
5/209 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole trolli. En osaa purkaa tätä oloa mihinkään :'( tiedän että mies on pinnallinen ja totuus sattuu kun sen sanoo päin naamaa. Luulin että minun hyvä olo oliai enemmän näkynyt kun olen käynyt synkkiä aikoja läpi painoni takia ja nyt sain kuulla tällaista.

Anopoi on iskostanut mieheni päähän että läskit on laiskoja. En ole ollut paljon anopin kanssa tekemisissä koska hän näyttää ja kertoo avoimesti että läskit on laiskoja.ei kuitenkaan sano sitä läskille siskolleen.

Vierailija
6/209 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on häiriintynyt kiusaaja. Nyt ero ja eteenpäin.

Vierailija
7/209 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itsetuntosi on tuota luokkaa, arvioni on lisää mielenterveysongelmia tulevaisuudessa.

Vierailija
8/209 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Särkynyt sydän kirjoitti:

Ei ole trolli. En osaa purkaa tätä oloa mihinkään :'( tiedän että mies on pinnallinen ja totuus sattuu kun sen sanoo päin naamaa. Luulin että minun hyvä olo oliai enemmän näkynyt kun olen käynyt synkkiä aikoja läpi painoni takia ja nyt sain kuulla tällaista.

Anopoi on iskostanut mieheni päähän että läskit on laiskoja. En ole ollut paljon anopin kanssa tekemisissä koska hän näyttää ja kertoo avoimesti että läskit on laiskoja.ei kuitenkaan sano sitä läskille siskolleen.

Anoppisi on myös hyvin mielisairas. Onneksi vanha jo, kuolee kohta pois. Tuollaisia ihmisiä ei maailma tarvitse.

Vierailija
9/209 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi Vaasasta eikä itse todellakaan mikään prinssi? Anoppi kuin keitetty rusina?

Vierailija
10/209 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehteliko se mies, vai lausuiko se totuuden? Vuodatuksesi on ymmärrettävää, jos se valehteli. Mutta jos se puhui totta, kertoiko se asian, mitä sinä et tiennyt ja se tuli yllätyksenä sinulle?

Vierailija
11/209 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oli ikävästi sanottu :-( Tietääkö miehesi miten raskas asia se sinulle on? Jos hän rakastaa sua niin on pahoillaan ja toivottavasti pyytää anteeksi kun tietää totuuden. T. Mies itsekin

Kiitos sanoistasi. Tietää kyllä että olen taistellut painoni kanssa ja nyt huomasi että kannustava asenne laihduttamiseen onkin ollut pyrkimystä saada minut paremman näköiseksi hänen silmissään. Tosiaan todella kannustava oli kun laihdutin. Olen saanut kiloni raskauksista ja lääkkeiden takia ja pään parantaminen oli mulla etusijalla eikä painon pudottaminen. Olin naimisiin mennessämme normaalipainoinen. Nytkin olen omasta mielestäni ihan ok, huolehdin itsestäni ja harrastan pyöräilyä mutta löysälle iholle en voi mitään, se ei ole läskiä.

Vierailija
12/209 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on surullinen tarina, joka pitäisi muistaa silloin kun on vielä normaalipainoinen, eikä päästää itseään lihomaan.

Vierailija
13/209 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa typerä mies

mies53v

Vierailija
14/209 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meinaatko tehdä jotain asialle muuta kuin nyyhkyttää?

Vierailija
15/209 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi totaalisen tikissä? Jos ei, voit paskat nakata mielipiteellään.

Vierailija
16/209 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on surullinen tarina, joka pitäisi muistaa silloin kun on vielä normaalipainoinen, eikä päästää itseään lihomaan.

Oletko tikissä vai luiseva uli?

Vierailija
17/209 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että satuttaa, mutta mies taisi kertoa vain totuuden. Mitä aiot nyt tehdä tällä tiedolla?

Vierailija
18/209 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valehteliko se mies, vai lausuiko se totuuden? Vuodatuksesi on ymmärrettävää, jos se valehteli. Mutta jos se puhui totta, kertoiko se asian, mitä sinä et tiennyt ja se tuli yllätyksenä sinulle?

Totuuden sanoi ja vähätteli mun saavutuksia.

Joku tuolla kommentoi anoppia, hän on vasta vähän yli 60 joten ei ole pitkään aikaan vanhuuteen kuolemassa. Hän ei voi enää kuunnella Suvi Teräsniskaa koska se on lihonut :D

Vierailija
19/209 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pihalle. Katso ettei syötä lapsillenne tuota syömishäiriömateriaalia. Tästä kiusaamisesta kaannattaa mainita eron yhtydessä lastenvalvojalle; osataan olla tarkkana jos miehen henkinen väkivalta alkaa kohdentua myös lapsiin. Veikkaan että näin käy. Tässä kohtaa yksinhuoltajuus ja miehelle valvotut tapaamiset.

Vierailija
20/209 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko tikissä vai luiseva uli?

Ihan ok. Välillä meinaa ruoka maistua liiaksi, jolloin tällaiset tarinat hillitsevät kätevästi liiallista nautiskelua. Toimii.