Mikä on nyt hitti 7-vuotiaiden tyttöjen keskuudessa?
Sukulaislapsi (tyttö) täyttää ensi kuussa 7 ja pitäisi hälle lahjaa keksiä, kun juhliinkin on kutsuttu. Itselläni ei ole lapsia, niin en yhtään tiedä mistä tuon ikäiset nykyään tykkää. Vanhemmiltaan vähän kyselin jo onko toivonut jotain, mutta ei kuulemma ole toivonut oikein mitään, paitsi yllätyksenä tulevia lahjoja. Eli vinkkaa mikä on hitti tuon ikäisten tyttöjen keskuudessa nykyään.
Kommentit (36)
Onko muilla sukulaisilla lapsia ollenkaan samaa ikäluokkaa. Kysele heiltä. Tai työkavereille,kavereilla,naapureiden vanhemmat yms. On varmasti jollain tutulla tietoa.
Siskontyttö toivoi 8v synttäreille sellaista squishmallows pehmolelua (sellaisia superpehmeitä pallomaisia eläimiä).
Vierailija kirjoitti:
Onko muilla sukulaisilla lapsia ollenkaan samaa ikäluokkaa. Kysele heiltä. Tai työkavereille,kavereilla,naapureiden vanhemmat yms. On varmasti jollain tutulla tietoa.
Ei ole tuota ikäluokkaa kellään tutulla muita lapsia. Eli ei ole keltä kysellä. Siksi kysyn täältä, ajattelin jos täällä olisi tuon ikäisten tyttöjen vanhempia paikalla. Ap
Osta 🦊 kettu tai kissa 🐱
pahvi naamari ja teko turkkia
Vierailija kirjoitti:
Kuka menee soittamaan jonkun random naapurin ovikelloa ja kyselemään lahjaideoita sukulaiselleen? Kaikkea sitä kuuleekin.
Kaikki taide- ja askartelutarvikkeet on aina. Esim. laadukkaat tussit ja paperit.
Nyt on suosittua myös koruaskartelu.
Ääni Squishmallows-pehmoille ja koruaskarteluseteille. Erilaiset puristeltavat squishiet ("stressilelut") ovat myös suosittuja.
Askartelutarvikkeet
Joku kiva pikkureppu tai laukku
Juomapullo tai pillimuki, näitä ei lapsiperheessä voi olla liikaa
Lasten sateenvarjo
Pieni teltta, jos on omaa pihaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka menee soittamaan jonkun random naapurin ovikelloa ja kyselemään lahjaideoita sukulaiselleen? Kaikkea sitä kuuleekin.
Ajat on muuttuneet tosiaan. Ennen kehdattiin tuntemattomalta naapurilta kysyä vaikka sokeria lainaan,nykyään ei tuntemattomille edes sanota anteeks, voitko siirtyä et pääsen ohi,vaan sieltä vaan tullaan selän takaa rynnistäen,kun ei mulla ainakaan ole silmiä selässä jos pysähdyn kengännauhat sitomaan. Siitä se negatiivisuus sitten lähtee.
Mulla ainakin on naapuriin muuttanut perhe,kyllä mä kehtasin mennä kysymään ihan mitä vaan. Ollaan me sentään moikattu pihalla. Tosin voi olla et erilaisia ihmisiä asuu kerrostaloissa ja omakotitaloissa.
Vierailija kirjoitti:
Ääni Squishmallows-pehmoille ja koruaskarteluseteille. Erilaiset puristeltavat squishiet ("stressilelut") ovat myös suosittuja.
Nyo juuri ovat suosittuja. Itsellä kuusivuotias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajat on muuttuneet tosiaan. Ennen kehdattiin tuntemattomalta naapurilta kysyä vaikka sokeria lainaan,nykyään ei tuntemattomille edes sanota anteeks, voitko siirtyä et pääsen ohi,vaan sieltä vaan tullaan selän takaa rynnistäen,kun ei mulla ainakaan ole silmiä selässä jos pysähdyn kengännauhat sitomaan. Siitä se negatiivisuus sitten lähtee.
Mulla ainakin on naapuriin muuttanut perhe,kyllä mä kehtasin mennä kysymään ihan mitä vaan. Ollaan me sentään moikattu pihalla. Tosin voi olla et erilaisia ihmisiä asuu ker
Varmaan on erilaista. Itse asun kerrostalossa (ei ole vuokratalo) mutta en edes tiedä kuin pienen osan keitä tässä talossa asuu. Ihmisiä ei vain näe missään, kulkevat hissillä suoraan autohalliin ja siitä autoonsa, eivät vietä aikaa pihalla hengaillen. En tiedä missä heihin voisi tutustua. Muutaman kanssa olen vaihtanut muutaman sanan, mutta he kaikki on eläkeläisiä. Lapsiperheitäkin tässä asuu, mutta eipä lapset vietä pihalla aikaa vaan ovat jo koululaisia, ottavat pyöränsä ja ajavat jonnekin.
Vierailija kirjoitti:
Siskontyttö toivoi 8v synttäreille sellaista squishmallows pehmolelua (sellaisia superpehmeitä pallomaisia eläimiä).
Eikös nuo ole jotain pervojen pilaamia juttuja? Nimenä vaikkapa Anu Saukko ja muuta vastaavaa.
Anna lahjaksi päivä tädin kanssa kesällä. Hän saa valita paikan, minne mennään. Pojallani on kummitytär ja tämä on ollut hyvin mieleinen lahja vuosien ajan.
https://www.ellimadelli.fi/products/aphmau-meemeow-yllatys-pehmolelu-ki…
Meillä nää on nyt olleet keräilyssä
Onko sellainen prinsessa kyseessä?
Kaupoissa on nyt näkynyt paljon pinkkiä, glitteriä, kaikenlaista värikästä asustettakin, ehkä joku laukku? Hiuskoruja? Koruja? Kenkiä? Lahjakortti vaateliikkeeseen jos menee vanhempien kanssa ostoksille?
Tykkääkö piirtämisestä? Maalaamisesta? Askartelemisesta?
Kaupoissa on näkynyt enemmän myös sellaisia älypelin tyyppisiä, pohtimista vaativia. Sanapelit? Alias tai Skrabble?
Kepparit.