Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on paskin maa jossa olet käynyt?

Vierailija
17.04.2021 |

Eli mikä on shitholein maa jossa olet käynyt?

Aloitan Liberialla. Olin tuolla sisällissodan jälkeen muutaman kuukauden. Oli kyllä melkoista jätettä.

Kommentit (149)

Vierailija
81/149 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Indonesia. Odotin kaunista luontoa ja eksotiikkaa, todellisuudessa oli viemäriltä haiseva ylikansoitettu kaatopaikka. Kadun vieressä avoviemärit joissa hopeankiiltävää jätevettä, kaduilla itse rampoja kulkukoiria, keripukkihampaisia mummoja ja kerjäläisiä. Ruoka oli hyvää mutta kaikkialla ei uskaltanut syödä kun hygienia oli niin huonoa. Kiersimme Jaavan ja Sulawesin saaria kolme viikkoa paikallisella joukkoliikenteellä.

Vierailija
82/149 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jordania. Ainoa juttu mikä kiinnosti oli pois lähteminen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/149 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Slovakia, todella turha maa. Rumat kaupungit, ruma kieli, tylyt ihmiset, huono ruoka, huono sää, aina pilvistä, ruma luonto verrattuna Itävaltaan ja Sveitsiin, ei historiaa, ei uimapaikkoja, paljon köyhyyttä ja rapistuneita taloja.

Vierailija
84/149 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Israel. Missään ei ole ylpeämpiä ja epäystävällisempiä ihmisiä kuin siellä. No, Jumalan valittu kansa.

Vierailija
85/149 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunisia. Huijareita ja pummeja ja muita ahdistelijoita joka paikka täynnä. Viiniä sai vain kansainvälisten hotellien baareista. Ruoka oli kamalaa. Tämä kokemus 1990-luvulta. Ehkä nykyään parempi paikka?

Vierailija
86/149 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bulgaria, Viro.

Vierailija
87/149 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Slovakia

Vierailija
88/149 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää koskaan menkö Pakistaniin. Jumalauta, mikä takapajula. Ja se kaiken alleen peittävä viha länsimaalaisia kohtaan on jotakin käsittämätöntä.

Juuri suunnittelin  riemulomaa Islamanbadissa. Saako syödä oikealla kädellä vai onko se tarkoitettu intiimihygieniaan?

Vierailija
89/149 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse usean vuoden eri puolilla maailma asuessa, niin takaisin Suomeen tulo oli mukavaa. Mutta minulla vaakakupissa painoi ennen kaikkea turvallisuus.

Vierailija
90/149 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AHVENAN MAA EN MISSÄÄN MUUALLA OLE KOKENUT SAMANLAISTA RASISMIA  SUOMALAISUUTTA KOHTAAN. EIVÄT YMMÄRRÄ ENGLANTIA RANSKAA SAKSAAKAAN.

Vierailija
91/149 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi. Kaikki tylsää, ihmiset mielikuvituksettomia, elämä tasapaksua, kylmä ilmasto, ei kunnon maisemia. Shithole paskimmillaan.

Tällä tavalla yleensä ajattelee joku syrjäytynyt ja katkera koulupudokas joka ei ole käynyt Tallinnaa pidemmällä

Millä perusteella? Kyllä minä väittäisin päinvastoin, että se syrjäytynyt koulupudokas yrittäisi peittää sen ettei ole tietoinen muista maista sillä, että kehuu Suomea.

Kyllä minäkin olen huomannut, että Suomea haukkuvat yleensä katkeroituneet tyypit, jotka eivät ole onnistuneet elämässään ja tuntevat jääneet jostain paitsi. He lievittävät pahaa oloaan vertailemalla kotimaataan muihin ja dissaamalla omaa kansaansa.

Jos näin on, niin olisko syy katkeroitumiseen sit siinä Suomessa? Eikö se ole riittävä syy sit haukkua? Luulenpa, että useammalla ”haukkujalla” on ihan oikea syy ja näkökulma.

Vierailija
92/149 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

SISÄ SIITTOISIA kirjoitti:

AHVENAN MAA EN MISSÄÄN MUUALLA OLE KOKENUT SAMANLAISTA RASISMIA  SUOMALAISUUTTA KOHTAAN. EIVÄT YMMÄRRÄ ENGLANTIA RANSKAA SAKSAAKAAN.

Eli Suomi siis.

Vierailija
93/149 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi. Kaikki tylsää, ihmiset mielikuvituksettomia, elämä tasapaksua, kylmä ilmasto, ei kunnon maisemia. Shithole paskimmillaan.

Tällä tavalla yleensä ajattelee joku syrjäytynyt ja katkera koulupudokas joka ei ole käynyt Tallinnaa pidemmällä

Millä perusteella? Kyllä minä väittäisin päinvastoin, että se syrjäytynyt koulupudokas yrittäisi peittää sen ettei ole tietoinen muista maista sillä, että kehuu Suomea.

Kyllä minäkin olen huomannut, että Suomea haukkuvat yleensä katkeroituneet tyypit, jotka eivät ole onnistuneet elämässään ja tuntevat jääneet jostain paitsi. He lievittävät pahaa oloaan vertailemalla kotimaataan muihin ja dissaamalla omaa kansaansa.

Jos näin on, niin olisko syy katkeroitumiseen sit siinä Suomessa? Eikö se ole riittävä syy sit haukkua? Luulenpa, että useammalla ”haukkujalla” on ihan oikea syy ja näkökulma.

Se sama katkeroituminen olisi voinut käydä ihan missä maassa tahansa. Siksi en jaksa kuunnella tuollaisia ankeuttajia, joilla on vain ongelmia itsensä kanssa.

Vierailija
94/149 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se sama katkeroituminen olisi voinut käydä ihan missä maassa tahansa. Siksi en jaksa kuunnella tuollaisia ankeuttajia, joilla on vain ongelmia itsensä kanssa.

Tässähän kysyttiin mielipidettä maista, jos siellä on katkeruus takana, niin mitä sitten. Olisi se muukin pettymys voinut tulla missä vain. Se olet nyt sinä, joka otat henkilökohtaisena loukkauksena, jos joku ei pidä Suomesta. Samaan hengenvetoon olet heitä haukkumassa katkeriksi ja tietämättömiksi. Kertoisikohan enemmän sinusta kuin heistä?

Vierailija
95/149 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Slovakia, todella turha maa. Rumat kaupungit, ruma kieli, tylyt ihmiset, huono ruoka, huono sää, aina pilvistä, ruma luonto verrattuna Itävaltaan ja Sveitsiin, ei historiaa, ei uimapaikkoja, paljon köyhyyttä ja rapistuneita taloja.

"Ei historiaa"? Perustele.

Vierailija
96/149 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvostoliitto

Vierailija
97/149 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässähän kysyttiin mielipidettä maista, jos siellä on katkeruus takana, niin mitä sitten. Olisi se muukin pettymys voinut tulla missä vain. Se olet nyt sinä, joka otat henkilökohtaisena loukkauksena, jos joku ei pidä Suomesta. Samaan hengenvetoon olet heitä haukkumassa katkeriksi ja tietämättömiksi. Kertoisikohan enemmän sinusta kuin heistä?

Se nyt vaan on ollut oma havaintoni, että tuollaista on usein taustalla. Muuttakoon parempiin maihin, jos tämä tuntuu paskimmalta vaihtoehdolta.

Vierailija
98/149 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Afrikka.

Afrikka ei ole maa, vaan maanosa.

Vierailija
99/149 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tšekki oli kamala. Olen käynyt Prahassa ja sitten ekskursio jossain pikkukylässä maalla, jonka nimeä en enää edes muista. Huonoa ruokaa, epäystävällisiä ihmisiä eikä mitään nähtävää. Tämä oli 2000-luvun alussa, joten on voinut muuttuakin. En enää lähtisi.

Vierailija
100/149 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahvenanmaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan