Mikä on paskin maa jossa olet käynyt?
Eli mikä on shitholein maa jossa olet käynyt?
Aloitan Liberialla. Olin tuolla sisällissodan jälkeen muutaman kuukauden. Oli kyllä melkoista jätettä.
Kommentit (149)
Suomi(en ole koskaan käynyt missään muussa maassa, en edes ruotsissa tai virossa)
Suomi. Olen käynyt ja asunut myös lukuisissa muissa maissa.
Suomi ja Latvia, kaikkein epäkohteliaimmat ja tylyimmät ihmiset
Tshad.........tuli käytyä tienaamassa.....läpipaska maa
Kyllä se on Venäjä vaikka ei matkalla mitään ongelmaa ollutkaan.
Pohjanmaa. Vähä-älyisiä juntteja.
Virossa oli aika ynseää sakkia. Juopoimmat ja väkivaltaisimmat miehet näkemäni mukaan Suomessa
Slovakia, vielä köyhempi ja takapajuisempi kuin Romania ja Bulgaria. Lisäksi kukaan ei osannut olla kiltti siellä.
En voisi pitää mitään maata paskimpana. Jokaisessa paikassa on ollut jotakin hyvää. Esimerkkinä vaikkapa Marokko. Paikoin pelkäsin kulkea siellä kaduilla tai basaarissa. Näin ympärilläni köyhyyttä, prostituutiota sekä naisten ja miesten eriarvoisen kohtelun. Välimerelle avautuvat maisemat olivat kuitenkin henkeäsalpaavan kauniit. Ruokaa oli hyvää. Tapasin ystävällisiä paikallisia ihmisiä. Latviassa olen nähnyt ränsistyneitä betonilähiöitä ja puukortteleja. Ihastuin kuitenkin paikallisiin ihmisiin ja heidän avuliaisuuteensa. Pääkaupungissa on paikoin todella kaunista arkkitehtuuria.
Vierailija kirjoitti:
Slovakia, vielä köyhempi ja takapajuisempi kuin Romania ja Bulgaria. Lisäksi kukaan ei osannut olla kiltti siellä.
Slovakia upea maa! Mahtava vuoristo, tyylikkäät ja itsestään huolta pitävät leidit.
Bulgarian Sunny Beach oli aika shithole 92.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Slovakia upea maa! Mahtava vuoristo, tyylikkäät ja itsestään huolta pitävät leidit.
Tämä! Ja olut parasta ja halpaa. Ei suomalaista junttiutta ja arjen harmautta. Kyllä tuolla kelpaa!
Kazakstan. Todella masentava maa, ihmiset tosin ihania
Neuvostoliitto.