Mikä on paskin maa jossa olet käynyt?
Eli mikä on shitholein maa jossa olet käynyt?
Aloitan Liberialla. Olin tuolla sisällissodan jälkeen muutaman kuukauden. Oli kyllä melkoista jätettä.
Kommentit (149)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi. Kaikki tylsää, ihmiset mielikuvituksettomia, elämä tasapaksua, kylmä ilmasto, ei kunnon maisemia. Shithole paskimmillaan.
Tällä tavalla yleensä ajattelee joku syrjäytynyt ja katkera koulupudokas joka ei ole käynyt Tallinnaa pidemmällä
Millä perusteella? Kyllä minä väittäisin päinvastoin, että se syrjäytynyt koulupudokas yrittäisi peittää sen ettei ole tietoinen muista maista sillä, että kehuu Suomea.
Kyllä minäkin olen huomannut, että Suomea haukkuvat yleensä katkeroituneet tyypit, jotka eivät ole onnistuneet elämässään ja tuntevat jääneet jostain paitsi. He lievittävät pahaa oloaan vertailemalla kotimaataan muihin ja dissaamalla omaa kansaansa.
Jos näin on, niin olisko syy katkeroitumiseen sit siinä Suomessa? Eikö se ole riittävä syy sit haukkua? Luulenpa, että useammalla ”haukkujalla” on ihan oikea syy ja näkökulma.
Se sama katkeroituminen olisi voinut käydä ihan missä maassa tahansa. Siksi en jaksa kuunnella tuollaisia ankeuttajia, joilla on vain ongelmia itsensä kanssa.
Tässähän kysyttiin mielipidettä maista, jos siellä on katkeruus takana, niin mitä sitten. Olisi se muukin pettymys voinut tulla missä vain. Se olet nyt sinä, joka otat henkilökohtaisena loukkauksena, jos joku ei pidä Suomesta. Samaan hengenvetoon olet heitä haukkumassa katkeriksi ja tietämättömiksi. Kertoisikohan enemmän sinusta kuin heistä?
Se nyt vaan on ollut oma havaintoni, että tuollaista on usein taustalla. Muuttakoon parempiin maihin, jos tämä tuntuu paskimmalta vaihtoehdolta.
Suomi on ainut mainittu maa, mihin sä puutut. Mikset puutu kaikkiin mielipiteisiin? Ihme tyyppi olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi. Kaikki tylsää, ihmiset mielikuvituksettomia, elämä tasapaksua, kylmä ilmasto, ei kunnon maisemia. Shithole paskimmillaan.
Tällä tavalla yleensä ajattelee joku syrjäytynyt ja katkera koulupudokas joka ei ole käynyt Tallinnaa pidemmällä
Millä perusteella? Kyllä minä väittäisin päinvastoin, että se syrjäytynyt koulupudokas yrittäisi peittää sen ettei ole tietoinen muista maista sillä, että kehuu Suomea.
Kyllä minäkin olen huomannut, että Suomea haukkuvat yleensä katkeroituneet tyypit, jotka eivät ole onnistuneet elämässään ja tuntevat jääneet jostain paitsi. He lievittävät pahaa oloaan vertailemalla kotimaataan muihin ja dissaamalla omaa kansaansa.
Jos näin on, niin olisko syy katkeroitumiseen sit siinä Suomessa? Eikö se ole riittävä syy sit haukkua? Luulenpa, että useammalla ”haukkujalla” on ihan oikea syy ja näkökulma.
Se sama katkeroituminen olisi voinut käydä ihan missä maassa tahansa. Siksi en jaksa kuunnella tuollaisia ankeuttajia, joilla on vain ongelmia itsensä kanssa.
Tässähän kysyttiin mielipidettä maista, jos siellä on katkeruus takana, niin mitä sitten. Olisi se muukin pettymys voinut tulla missä vain. Se olet nyt sinä, joka otat henkilökohtaisena loukkauksena, jos joku ei pidä Suomesta. Samaan hengenvetoon olet heitä haukkumassa katkeriksi ja tietämättömiksi. Kertoisikohan enemmän sinusta kuin heistä?
Se nyt vaan on ollut oma havaintoni, että tuollaista on usein taustalla. Muuttakoon parempiin maihin, jos tämä tuntuu paskimmalta vaihtoehdolta.
Suomi on ainut mainittu maa, mihin sä puutut. Mikset puutu kaikkiin mielipiteisiin? Ihme tyyppi olet.
Itse olet ihme tyyppi. Puutun Suomeen, koska asun täällä ja itselläni on ehdottomasti kattavin kokemus juuri Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Slovakia, todella turha maa. Rumat kaupungit, ruma kieli, tylyt ihmiset, huono ruoka, huono sää, aina pilvistä, ruma luonto verrattuna Itävaltaan ja Sveitsiin, ei historiaa, ei uimapaikkoja, paljon köyhyyttä ja rapistuneita taloja.
Jotenkin vaikuttaa että sama sekopää on spämmännyt tätä Slovakiaa ketjuun jo useamman kerran.
Ei tuossa selostuksessa oikein ole järkeä. Slovakiassa on hieno luonto, tuo kirjoittaja ei vissiin ole ymmärtänyt että kyseessä on vuoristossa sijaitseva valtio. Tatroilla mahtavat patikkareitit kesällä ja laskettelurinteet talvella. Ruoka on ihan perushyvää itäisemmän Euroopan tuotetta. Olut suurinpiirtein maailman parasta. Uimapaikoista en osaa sanoa laajemmin, mutta kannattaa huomata että ei muissa maissa kuin Suomessa ole järviä joka kylässä. Itse olen kyllä uinut Tatroilla vuoristojärvessä. Mielestäni nykyään köyhiä on Euroopassa eniten Suomessa. Kitupiikki suomalaisilla ei ole ikinä mihinkään rahaa.
Italia, ihmiset karmeita, sivistytaso 0.
Vierailija kirjoitti:
Just toisinpäin on asia :D
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiai .kateudenpoika iski ,oletan! Te luuserit jotka ette milloinkaan muuta näe kuin kotimaan riippuen eri asioista , te katkeroina itkette täällä.
En ole katkero. Olen tanniininen punaviini.
Mä haluisin käydä Sveitsin alpeilla heidi sadusta kallista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olet ihme tyyppi. Puutun Suomeen, koska asun täällä ja itselläni on ehdottomasti kattavin kokemus juuri Suomesta.
Mutta miten se, jos joku ei tykkää, suhun liittyy tai on sulta pois?
Entisen Jugoslavian läpi Interraililla aikoinaan.
Vierailija kirjoitti:
Ennen ykkösenä oli Intia, nyt se on Ruotsi. Jouduin käymään työni puolesta Tenstan alueella. Menee heittämällä ohi Intian.
Ruotsi on kyllä muuttunut lähes kehitysmaaksi, vaikka itse kovasti vielä sätkyttelevät tätä titteliä vastaan. Romahdus on lähellä sillä miljoonasta tulijasta vain muutama prosentti on töissä. Kunkun kirstun pohja häämöttää, sillä tulijoihin uppoaa joka viidennen työssäkäyvän koko veropotti. Loppujen neljän on sitten puöritettävä loppuvaltio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten taso 0, sivistys karmea.
Korjattu mieleiseksenne, olkaa hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten taso 0, sivistys karmea.
Korjattu mieleiseksenne, olkaa hyvä.
Italia, il mio amore 💘. Valtavasti historiaa,museoita, hyvää ruokaa,tyylikkäitä ja ystävällisiä ihmisiä. Vuoristoja,mahtavia rantoja joka makuun. Italian discot, varsinkin kesällä,maailman parhaat. Mutta ei junteille sopiva paikka,pysy vaan kotona..tai käy Sunny Beachilla,siellähän on paljon kaltaisiasi tyyppejä.
Yliopiston porukan kanssa käytiin Virossa. Paska maa ja tulomatkalla muistutin jo passikuvaani. Vedettiin kunnon lärvit.
Vierailija kirjoitti:
Ei yksikään. Minä osaan ottaa etukäteen selvää niistä maista, joihin matkustan.
Onneksi matkoillasi ei ole koskaan sattunut ainoatakaan yllätystä, vaan kaikki on mennyt juuri sinun ajatustesi mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt Ranskassa vain Pariisissa useita kertoja ja pettynyt kaupunkiin joka kerta. En silti halua arvottaa koko Ranskaa sen vuoksi huonoksi maaksi.
Veetailukohteena on useita suurkaupunkeja eri puolilla Eurooppaa ja Amerikan manteretta.
Marseillea kannattaa myös välttää. Muuten Ranskan kiertäminen on mukavaa ja kokemukset valtaosin positiivisia.
Kiina. Saasteet, lika, eläinkauppa, vaatteista repivät kauppiaat. Paikalliset huutavat, räkivät ja käyttäytyvät niin moukkamaisesti, että sitä on vaikea kuvailla, esim. tutun vauvaa tultiin lupaa kysymättä lääppimään ja ainoa mikä sai sen loppumaan oli lyöminen käsille. Never again.
Intian Kerala oli hienoa seutua, paikoista pitää ottaa selvää etukäteen ettei tarvitse jälkikäteen ruikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
+pa*kin "italialainen" ruoka.
Pohjois-Koreassa 1976 itkin, kun vallankumouksellinen ooppera oli mielestäni niin liikuttava. Olin herkkä teini, enkä tajunnut, miksi vieressäni istunut paikallinen mies oli selvästi mielissään. Muu matkaseurue taisi olla lähinnä pitkästynyt.