Mikä on paskin maa jossa olet käynyt?
Eli mikä on shitholein maa jossa olet käynyt?
Aloitan Liberialla. Olin tuolla sisällissodan jälkeen muutaman kuukauden. Oli kyllä melkoista jätettä.
Kommentit (149)
Vierailija kirjoitti:
Viro. Vähän kuin Suomi, mutta kämäsempi.
Oletko käynyt Tallinnan ulkopuolella? Kyllä Suomi on kämäsempi.
Kyllä minunkin pitää sanoa Suomi vaikka en haluaisi. Olen käynyt joka mantereella, jokaisessa Euroopan maassa ja useassa muussa maassa. Olen asunut kuudessa eri maassa. Jokaisessa on jotain huonoa, mutta sitten niin paljon hyvää, että ainoaksi vaihtoehdoksi jää Suomi. Perheeni, työni ja ystäväni pitävät minut nyt Suomessa ja siksi siellä ihan viihdynkin, mutta miettiessäni miten se maahan liittyy, niin ei sitten mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
He eivät muuta Suomesta, koska heidät on kasvatettu erilaiseen isänmaallisuuteen, mutta jopa he uskaltavat sanoa, että Suomi on välillä ja monissa asioissa ihan perseestä. Esim. nyt korona-aikaan.
Asun Madridissa, meillä oli koronan vuoksi pitkään ulkonaliikkumiskielto ja omalta asuinalueelta ei saanut poistua. Mikä Suomessa on ollut perseestä korona-aikana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He eivät muuta Suomesta, koska heidät on kasvatettu erilaiseen isänmaallisuuteen, mutta jopa he uskaltavat sanoa, että Suomi on välillä ja monissa asioissa ihan perseestä. Esim. nyt korona-aikaan.
Asun Madridissa, meillä oli koronan vuoksi pitkään ulkonaliikkumiskielto ja omalta asuinalueelta ei saanut poistua. Mikä Suomessa on ollut perseestä korona-aikana?
Sun pitäisi kysyä sitä sellaiselta, joka asuu Suomessa, vaikka mun vanhemmilta. Mutta jos referoin sitä mitä he ovat puhuneet, niin toimet ovat olleet puolittaisia ja siksi venyneet. Rajoituksia ei ole laitettu kunnolla päälle, isäni puhuu jäiden polttelusta. Minä asun maassa, jossa järeät toimet laitettiin päälle heti (tukahduttanut maa) ja sen jälkeen oltiin kiinni 4 vkoa. Sen jälkeen oli joitakin paikallisia sulkuja, 2-4 vkoa, ulkonaliikkumiskielto yöllä ja aaltojen välissä on muuten oltu ollut pitkät pätkät auki (maski joo). Itsekin ajattelen tämän olleen parempi, mutta se on eri keskustelu se. Rajoitukset vi**ttaa kaikkia, erityisesti kovat rajoitukset, mutta jotlut katsovat asiaa kokonaisuutena ja kyllähän se aika synkältä näyttää Suomen osalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi. Kaikki tylsää, ihmiset mielikuvituksettomia, elämä tasapaksua, kylmä ilmasto, ei kunnon maisemia. Shithole paskimmillaan.
Tällä tavalla yleensä ajattelee joku syrjäytynyt ja katkera koulupudokas joka ei ole käynyt Tallinnaa pidemmällä
Miten niin? Millä perusteella kaikki pitäisi Suomea prhaana maana maailmassa? Isänmaallisuus on häviävää ja sille on syynsä. Minä allekirjoitan osittain tuon. Suomi on kaunis maa ja siellä on pääsääntöisesti puhdas luonto. Kesäni vietän siellä mielelläni, koska ihmiset ovat iloisempia (mutta enemmän kännissä) ja paikkapaikoin on lämmin. Mutta olen sitä mieltä, että maailmassa on todella paljon parempia maita asua ja elää. Jo se, että ihmiset ei är ole sisäänpäin suuntautuneita mököttäjiä, jotka yrittävät kampittaa naapurinsa, että kaikilla olisi yhtä kurjaa, tekee paljon. En palaa Suomeen asumaan kokovuotisesti ennen kuin on sen aika, että vanhempani tarvitsevat minua. He eivät muuta Suomesta, koska heidät on kasvatettu erilaiseen isänmaallisuuteen, mutta jopa he uskaltavat sanoa, että Suomi on välillä ja monissa asioissa ihan perseestä. Esim. nyt korona-aikaan.
Kuka täällä on väittänyt Suomea maailman parhaaksi maaksi? Ei tässä sitä edes kysytty. Jos joku tosissaan väittää Suomea maailman paskimmaksi maaksi niin täytyy olla joko A) katkera tai B) todella sivistymätön.
Kyllä se on niin, että tämä henkilö on todennäköisemmin A) Avarakatseinen ja B) Sivistynyt ja maailmaa nähnyt. Miksi Suomea ei voisi sanoa maailman paskimmaksi maaksi? Onko siihen jotkut standartoudut kriteerit? Niinpä, ei ole. Siksi sun kultamaatasi saattaa joku omien kriteeriensä pohjalta pitää paskimpana. Koita kestää.
Ei ole standardoituja kriteereitä, mutta jos on vähänkään maailmaa nähnyt ja sivistynyt niin tuskin on sitä mieltä, että esim. Intia, Irak tai Kongon demokraattinen tasavalta on parempi maa kuin Suomi. Tai vähintäänkin on aika omituiset kriteerit silloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi. Kaikki tylsää, ihmiset mielikuvituksettomia, elämä tasapaksua, kylmä ilmasto, ei kunnon maisemia. Shithole paskimmillaan.
Tällä tavalla yleensä ajattelee joku syrjäytynyt ja katkera koulupudokas joka ei ole käynyt Tallinnaa pidemmällä
Miten niin? Millä perusteella kaikki pitäisi Suomea prhaana maana maailmassa? Isänmaallisuus on häviävää ja sille on syynsä. Minä allekirjoitan osittain tuon. Suomi on kaunis maa ja siellä on pääsääntöisesti puhdas luonto. Kesäni vietän siellä mielelläni, koska ihmiset ovat iloisempia (mutta enemmän kännissä) ja paikkapaikoin on lämmin. Mutta olen sitä mieltä, että maailmassa on todella paljon parempia maita asua ja elää. Jo se, että ihmiset ei är ole sisäänpäin suuntautuneita mököttäjiä, jotka yrittävät kampittaa naapurinsa, että kaikilla olisi yhtä kurjaa, tekee paljon. En palaa Suomeen asumaan kokovuotisesti ennen kuin on sen aika, että vanhempani tarvitsevat minua. He eivät muuta Suomesta, koska heidät on kasvatettu erilaiseen isänmaallisuuteen, mutta jopa he uskaltavat sanoa, että Suomi on välillä ja monissa asioissa ihan perseestä. Esim. nyt korona-aikaan.
Kuka täällä on väittänyt Suomea maailman parhaaksi maaksi? Ei tässä sitä edes kysytty. Jos joku tosissaan väittää Suomea maailman paskimmaksi maaksi niin täytyy olla joko A) katkera tai B) todella sivistymätön.
Kyllä se on niin, että tämä henkilö on todennäköisemmin A) Avarakatseinen ja B) Sivistynyt ja maailmaa nähnyt. Miksi Suomea ei voisi sanoa maailman paskimmaksi maaksi? Onko siihen jotkut standartoudut kriteerit? Niinpä, ei ole. Siksi sun kultamaatasi saattaa joku omien kriteeriensä pohjalta pitää paskimpana. Koita kestää.
Ei ole standardoituja kriteereitä, mutta jos on vähänkään maailmaa nähnyt ja sivistynyt niin tuskin on sitä mieltä, että esim. Intia, Irak tai Kongon demokraattinen tasavalta on parempi maa kuin Suomi. Tai vähintäänkin on aika omituiset kriteerit silloin.
Sun mielestä ehkä omituiset, monen muun mielestä ei. Intia miellyttää monia kulttuurin ja uskonnon vuoksi, Irak taas historian, Kongo luonnon vuoksi jne. Ja nyt vertailtiin maita, joissa ihmiset ovat käyneet, harva noissa kaikissa on käynyt. Minä olen käynyt Kongossa ja Intiassa, Irakissa en, Iranissa ja Saudi-Arabiassa kyllä. Ja tuota tuota, en asuisi yhdessäkään, mutta en mä niitä kyllä persrei’iksi sanoisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella? Kyllä minä väittäisin päinvastoin, että se syrjäytynyt koulupudokas yrittäisi peittää sen ettei ole tietoinen muista maista sillä, että kehuu Suomea.
Kyllä minäkin olen huomannut, että Suomea haukkuvat yleensä katkeroituneet tyypit, jotka eivät ole onnistuneet elämässään ja tuntevat jääneet jostain paitsi. He lievittävät pahaa oloaan vertailemalla kotimaataan muihin ja dissaamalla omaa kansaansa.
Oisko Romania.Hyvä ruoka mutta karmea kaaos ja esim. Sähkölangat ,rikkonaiset ,roikkuvat miten vaan .Mietin jos sataa tai salama iskee ,eikö siellä satu paljon tulipaloja.
Ränsistyneitä taloja. Likaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella? Kyllä minä väittäisin päinvastoin, että se syrjäytynyt koulupudokas yrittäisi peittää sen ettei ole tietoinen muista maista sillä, että kehuu Suomea.
Kyllä minäkin olen huomannut, että Suomea haukkuvat yleensä katkeroituneet tyypit, jotka eivät ole onnistuneet elämässään ja tuntevat jääneet jostain paitsi. He lievittävät pahaa oloaan vertailemalla kotimaataan muihin ja dissaamalla omaa kansaansa.
Aiai .kateudenpoika iski ,oletan! Te luuserit jotka ette milloinkaan muuta näe kuin kotimaan riippuen eri asioista , te katkeroina itkette täällä.
En nyt sanoisi paskin, mutta pas*aisin on tähän mennessä Intia. Siinä on kyllä niin saastainen ja runsas väkilukuinen tasavalta, että oli siinä tällaisella suomalaisella maalaustallukalla ihmettelemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suku siellä. Miten on asiat nyt ? Miten on rajoitettu liikkuminen?
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiai .kateudenpoika iski ,oletan! Te luuserit jotka ette milloinkaan muuta näe kuin kotimaan riippuen eri asioista , te katkeroina itkette täällä.
Älä ole hölmö. Itse olen matkustanut aika paljonkin, enkä ole mistään kateellinen. Kaikki matkat olleet omalla tavallaan hienoja, mutta en näe mitään haukuttavaa Suomessa. Onhan tämä tuttu ja turvallinen ja joskus vähän tylsäkin, mutta silti yksi parhaista paikoista itselleni.
Suomi ehdottomasti pahin ja masentavin.
Suomen sisällä Savo. Hirveitä olentoja.
Vierailija kirjoitti:
Suomi ehdottomasti pahin ja masentavin.
Suomen sisällä Savo. Hirveitä olentoja.
Olen samaa mieltä kansassi. Onneksi suomeen tuli ja toivottavasti tulee todella paljon tummia miehiä niin tämäkin maa kääntyy positiivisempaan suuntaan kun jurottava kulttuuri pikkuhiljaa häviää.
Saksa. Jotenkin surullinen maa. Todella ankea, byrokraattinen. Kaikki rapistuu, koska vaikka valtio on rikas, mihinkään infraan ei sijoiteta rahaa vaan kaikki säästetään tai käytetään p a k o l a i s i i n. Heistä puheenollen, jotkut Saksan alueet ovat jo hyvin epämiellyttäviä liikkua yksin valkoisena naisena.
Nyky-Saksa on sellainen, millaiseksi Suomi on kehittymässä. Rapistuva, harmaantuva ja luovuttanut entinen teollisuusmaa.
Jos maista, joissa olen asunut niin paskin on ollut Englanti. Jos maista joissa olen käynyt niin varmaan Azerbaidžan tai Turkmenistan.
Älkää koskaan menkö Pakistaniin. Jumalauta, mikä takapajula. Ja se kaiken alleen peittävä viha länsimaalaisia kohtaan on jotakin käsittämätöntä.