Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on paskin maa jossa olet käynyt?

Vierailija
17.04.2021 |

Eli mikä on shitholein maa jossa olet käynyt?

Aloitan Liberialla. Olin tuolla sisällissodan jälkeen muutaman kuukauden. Oli kyllä melkoista jätettä.

Kommentit (149)

Vierailija
41/149 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi. Kaikki tylsää, ihmiset mielikuvituksettomia, elämä tasapaksua, kylmä ilmasto, ei kunnon maisemia. Shithole paskimmillaan.

Tällä tavalla yleensä ajattelee joku syrjäytynyt ja katkera koulupudokas joka ei ole käynyt Tallinnaa pidemmällä

Vierailija
42/149 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään. Kaikenlaisia tilanteita on ollut ja sattunut ympäri palloa, mutta ei ne maata pahenna. En tosin ole asunut ulkomailla, mutta muuten kiertänyt pallon ympäri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/149 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intia. Likaisuus, köyhyys, sairaita eläimiä. Hirveä kokemus.

Vierailija
44/149 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Turkki. Liikaa ahdistelevia miehiä. Kun taas monien täällä mainitsemassa Venäjällä oon viihtynyt hyvin.

Vierailija
45/149 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkki

Vierailija
46/149 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ääni Pohjanmaalle.

Pohjanmaa ei ole maa 🙄

Notta on.

Vierailija
47/149 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moldova

Vierailija
48/149 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ykkösenä oli Intia, nyt se on Ruotsi. Jouduin käymään työni puolesta Tenstan alueella. Menee heittämällä ohi Intian.

Vierailija
49/149 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intia. järkyttävä kokemus. Köyhyys, likaisuus, rampoja ihmisiä ja eläimiä. Meteli, kaaos. Nuotiot, joissa poltetaan kuolleita. Ensi kertaa käyvälle liikaa.

Vierailija
50/149 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi.

Vierailija
51/149 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unkarissa budabestissa jäi mieleen kaamea ruoka. Jokapuolella jotain klimppisoppaa ja vähän ruokaravintoloita muutoinkin.

Vierailija
52/149 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

oi, kyllä se eesti on olisi sitten neuvostoliiton alla pantavana tai ilman ().

kun vielä heimot ovat oman pikku piispansa teilanneet. Tanska sentään perusti itselleen kaupungin sinne joskus. voisi sulkea heimoilta kokonaan. käsittämättömän tyhmää väkeä.

Vierailija
53/149 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viro. Vähän kuin Suomi, mutta kämäsempi.

Vierailija
54/149 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt Ranskassa vain Pariisissa useita kertoja ja pettynyt kaupunkiin joka kerta. En silti halua arvottaa koko Ranskaa sen vuoksi huonoksi maaksi.

Veetailukohteena on useita suurkaupunkeja eri puolilla Eurooppaa ja Amerikan manteretta.

Ranska on hieno maa, mutta siellä asuvat ihmiset pilaavat koko maan.

Vierailija
55/149 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ääni Pohjanmaalle.

Pohjanmaa ei ole maa 🙄

Mordor?

Vierailija
56/149 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi. Kaikki tylsää, ihmiset mielikuvituksettomia, elämä tasapaksua, kylmä ilmasto, ei kunnon maisemia. Shithole paskimmillaan.

Tällä tavalla yleensä ajattelee joku syrjäytynyt ja katkera koulupudokas joka ei ole käynyt Tallinnaa pidemmällä

Missä kohtaa sinä olet?

Vierailija
57/149 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Millä perusteella kaikki pitäisi Suomea prhaana maana maailmassa? Isänmaallisuus on häviävää ja sille on syynsä. Minä allekirjoitan osittain tuon. Suomi on kaunis maa ja siellä on pääsääntöisesti puhdas luonto. Kesäni vietän siellä mielelläni, koska ihmiset ovat iloisempia (mutta enemmän kännissä) ja paikkapaikoin on lämmin. Mutta olen sitä mieltä, että maailmassa on todella paljon parempia maita asua ja elää. Jo se, että ihmiset ei är ole sisäänpäin suuntautuneita mököttäjiä, jotka yrittävät kampittaa naapurinsa, että kaikilla olisi yhtä kurjaa, tekee paljon. En palaa Suomeen asumaan kokovuotisesti ennen kuin on sen aika, että vanhempani tarvitsevat minua. He eivät muuta Suomesta, koska heidät on kasvatettu erilaiseen isänmaallisuuteen, mutta jopa he uskaltavat sanoa, että Suomi on välillä ja monissa asioissa ihan perseestä. Esim. nyt korona-aikaan.

Vierailija
58/149 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Millä perusteella kaikki pitäisi Suomea prhaana maana maailmassa? Isänmaallisuus on häviävää ja sille on syynsä. Minä allekirjoitan osittain tuon. Suomi on kaunis maa ja siellä on pääsääntöisesti puhdas luonto. Kesäni vietän siellä mielelläni, koska ihmiset ovat iloisempia (mutta enemmän kännissä) ja paikkapaikoin on lämmin. Mutta olen sitä mieltä, että maailmassa on todella paljon parempia maita asua ja elää. Jo se, että ihmiset ei är ole sisäänpäin suuntautuneita mököttäjiä, jotka yrittävät kampittaa naapurinsa, että kaikilla olisi yhtä kurjaa, tekee paljon. En palaa Suomeen asumaan kokovuotisesti ennen kuin on sen aika, että vanhempani tarvitsevat minua. He eivät muuta Suomesta, koska heidät on kasvatettu erilaiseen isänmaallisuuteen, mutta jopa he uskaltavat sanoa, että Suomi on välillä ja monissa asioissa ihan perseestä. Esim. nyt korona-aikaan.

Kuka täällä on väittänyt Suomea maailman parhaaksi maaksi? Ei tässä sitä edes kysytty. Jos joku tosissaan väittää Suomea maailman paskimmaksi maaksi niin täytyy olla joko A) katkera tai B) todella sivistymätön.

Vierailija
59/149 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunisia.

Vierailija
60/149 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka täällä on väittänyt Suomea maailman parhaaksi maaksi? Ei tässä sitä edes kysytty. Jos joku tosissaan väittää Suomea maailman paskimmaksi maaksi niin täytyy olla joko A) katkera tai B) todella sivistymätön.

Kyllä se on niin, että tämä henkilö on todennäköisemmin A) Avarakatseinen ja B) Sivistynyt ja maailmaa nähnyt. Miksi Suomea ei voisi sanoa maailman paskimmaksi maaksi? Onko siihen jotkut standartoudut kriteerit? Niinpä, ei ole. Siksi sun kultamaatasi saattaa joku omien kriteeriensä pohjalta pitää paskimpana. Koita kestää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi