Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huijaatko heviosastolla?

Vierailija
10.04.2021 |

Ystäväni joka on todella rehti ja muutenkin kunnollinen, huijjaa. Punnitsi kurkun vain puoliksi. Teki mieli paljastaa kassaneidille.

Kommentit (436)

Vierailija
181/436 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän tuotteissa myyntikatetta olla, työntekijöiden palkat, kiinteistökulut, alv jne... Pistäkää stn kommarit kylpyhuoneeseen kaaliviljelmä niin tulee halvaksi.

Vierailija
182/436 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, en ole varas ja vartijana tiedän näiden vaakojen olevan kameroiden ja kollegoiden kiinnostuksen kohteina. Ei kannata, pieni hyöty ja suhteettoman suuri haitta.

Kyllä siitä yllättävän suuri säästö kertyy jos punnitsee vaikka avokadot perunana. Ja jos jää kiinni, sanoo vaan: oho, taisi olla väärä numero vaa'assa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/436 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin aikoinaan tosi pitkään kassalla töissä. Kehittyi tosi tarkaksi arvioimaan painoa. Aivan ällistyttävän tarkaksi. Heti huomas, jos oli punnittu väärin.

Kannattaakin käyttää itsepalvelukassaa.

Vierailija
184/436 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen verran huijaan, etten solmi ikinä pussia ennen punnitusta. Solmu painaa enemmän kuin solmimattomat pussinsangat.

Painaako umpisolmu enemmän kuin rusetti? Olen aina solminut umpisolmuun☹️

Ilmat toki kannattaa vihannes- /hedelmäpussista myös tyhjentää ennen punnistusta, siinä säästää aika monta grammaa.

Vierailija
185/436 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen verran huijaan, etten solmi ikinä pussia ennen punnitusta. Solmu painaa enemmän kuin solmimattomat pussinsangat.

Painaako umpisolmu enemmän kuin rusetti? Olen aina solminut umpisolmuun☹️

Ilmat toki kannattaa vihannes- /hedelmäpussista myös tyhjentää ennen punnistusta, siinä säästää aika monta grammaa.

No eihän säästä! Mutta sen sijaan kyllä säästää jos punnitsee ensin ja pussittaa vasta sen jälkeen. Ovelaa, eikö totta?

Vierailija
186/436 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomaateille kannatta puhua rumia niin punottavat enemmän.

Vierailija
187/436 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju täynnä hulluja

Vierailija
188/436 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina.

N33

Vierailija
189/436 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tomaateille kannatta puhua rumia niin punottavat enemmän.

Joo ja teinipojille ;)

Vierailija
190/436 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleen huijata. Ostan vain sen mitä tarvii ja maksaa mitä maksaa.

Vierailija
191/436 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se varastamista jos kassaneito lyö minun kuittiin edelläni olevan ostoksia? Minusta on, en saanut sitä mistä maksoin, sitä ei ollut korissani eikä hihnalla minun ostosteni seassa. Tuote jota en koskaan osta. Huomasin vasta myöhemmin kotona kun kuitteja selasin. Jännä että kauppoja ei koskaan syytetä varastamisesta vaan se on inhimillinen virhe. Ymmärrän ko virheiksi tuplaveloituksen esim mutta kun kuitille ilmestyy tuote jota minun korissani ei koskaan ole, miten se voi olla inhimillinen virhe?

Idiootti.

Pidä väli edellisen ostoksiin. Tarkista kuittisi ajoissa.

Metrin oli väliä. Miten se tuote kuitenkin meni sen edellä olevan kassiin, kun hän kuitenkin maksoi omansa ja pakkasi?  Loogisempaa olis jos jokin minun ostokseni olisi hänen kuitillaan.  Mistä se ylimääräinen tuote tuli minun kuitilleni? Yleensä kuitin tarkastankin ja ainakin jatkossa sen teen, mutta sinä päivänä en jaksanut kun seuraava jo paahtoi niskaan omine ostoksineen. Epärehellistä tuo on, kaupan puolelta.

Vierailija
192/436 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huijaa!

Yleensä jostain kummasta syystä sen ainoan ostamani tuotteen eli kurkun vaakanro on joko 13,54,55,64,67,68 tai 113 ja se saa myöskin sinne jäädä! Siinä on parit kovan onnen henkilön syntymävuodet, kovaonnisimman syntymäpäivä ja kahden oksettavavn lätkäjengin perustamisvuodet ja pari epäonnenlukua - no thnx!

Muitakin lukuja olisi läjäpäin, mutta näistä jokin on varmasti kurkulla!

Vierailija
193/436 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se varastamista jos kassaneito lyö minun kuittiin edelläni olevan ostoksia? Minusta on, en saanut sitä mistä maksoin, sitä ei ollut korissani eikä hihnalla minun ostosteni seassa. Tuote jota en koskaan osta. Huomasin vasta myöhemmin kotona kun kuitteja selasin. Jännä että kauppoja ei koskaan syytetä varastamisesta vaan se on inhimillinen virhe. Ymmärrän ko virheiksi tuplaveloituksen esim mutta kun kuitille ilmestyy tuote jota minun korissani ei koskaan ole, miten se voi olla inhimillinen virhe?

Idiootti.

Pidä väli edellisen ostoksiin. Tarkista kuittisi ajoissa.

Metrin oli väliä. Miten se tuote kuitenkin meni sen edellä olevan kassiin, kun hän kuitenkin maksoi omansa ja pakkasi?  Loogisempaa olis jos jokin minun ostokseni olisi hänen kuitillaan.  Mistä se ylimääräinen tuote tuli minun kuitilleni? Yleensä kuitin tarkastankin ja ainakin jatkossa sen teen, mutta sinä päivänä en jaksanut kun seuraava jo paahtoi niskaan omine ostoksineen. Epärehellistä tuo on, kaupan puolelta.

Pitäisi olla 2 metriä

Vierailija
194/436 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, itsepalvelukassa ei pelasta huijaamasta. Ainakin Cittareissa on yläkopit joista vartijat seuraa koko ajan asiakkaitten käyttäytymistä kaupassa. Jos touhuaa paljon omiaan, tulee kassaan toppi ja myyjä tarkastaa kaikki tuotteet ja painot. Se, että tarkastuspyyntö olisi satunnaista , on iso vale. Ja kyllä tavallinen kassakin katsoo tuotteiden täsmäävyyttä ohimennen, vaikkei näytä sitä.

Vierailija
195/436 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä en paljasta muille hevareille, että saatan laittaa tubesta vaikka donna summeria tai david hasselhoffiakin.

Vierailija
196/436 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä en paljasta muille hevareille, että saatan laittaa tubesta vaikka donna summeria tai david hasselhoffiakin.

Nyt ei tarkoitettu hevirokkiosastoa vaan kaupan heviosastoa (hedelmä-vihannes). Donna Summer on kyllä ihana!

197/436 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teitä ole kotona opetettu ettei saa varastaa?

Vierailija
198/436 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeo ja josnon mahdollista aina pussitus punnitsemisen jälkeen pussi maksaa painossa monta grammaa.

Vierailija
199/436 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin aikoinaan tosi pitkään kassalla töissä. Kehittyi tosi tarkaksi arvioimaan painoa. Aivan ällistyttävän tarkaksi. Heti huomas, jos oli punnittu väärin.

Taidat olla digitaalinen. Huomasitko myös oliko kurkun toinen jalka lattialla?

Vierailija
200/436 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

näinsennäin kirjoitti:

Joo, itsepalvelukassa ei pelasta huijaamasta. Ainakin Cittareissa on yläkopit joista vartijat seuraa koko ajan asiakkaitten käyttäytymistä kaupassa. Jos touhuaa paljon omiaan, tulee kassaan toppi ja myyjä tarkastaa kaikki tuotteet ja painot. Se, että tarkastuspyyntö olisi satunnaista , on iso vale. Ja kyllä tavallinen kassakin katsoo tuotteiden täsmäävyyttä ohimennen, vaikkei näytä sitä.

Mitkä ihmeen yläkopit? Yhdessäkään cittarissa en ole sellaisia nähnyt. Mulle tulee joskus niitä tarkastuspyyntöjä itsepalvelukassalla, ja joka kerta kaikki on ollut ok.