Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huijaatko heviosastolla?

Vierailija
10.04.2021 |

Ystäväni joka on todella rehti ja muutenkin kunnollinen, huijjaa. Punnitsi kurkun vain puoliksi. Teki mieli paljastaa kassaneidille.

Kommentit (436)

Vierailija
101/436 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punnitsen heviosastolla yhden omenan. Matkalla oluthyllyille syön sen ompun ja täytän omenapussin karhulla tai sandelssilla. Sitten valitsen erään tunnetusti saappaantyhmän kassan, ja saan viikonlopun kaljat yhden omenan hinnalla. Itse asiassa pantit palautettuani jään voitolle.

Vierailija
102/436 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vesimelonissa ainakin on paksu ja painava kuori. Siksi mulla onkin kaupassa veitsi mukana, jotta voin jättää kuoret kauppaan. Myös banaanit ostan ilman kuoria.

Niinpä niin. Ja varmaan kuorit viinirypäleetkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/436 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Tuska-festarit oli vielä Kaisaniemessä, laitoin mustat vaatteet kuumana hellepäivänä. Eli huijasin hevi-osastolla.

Vierailija
104/436 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vesimelonissa ainakin on paksu ja painava kuori. Siksi mulla onkin kaupassa veitsi mukana, jotta voin jättää kuoret kauppaan. Myös banaanit ostan ilman kuoria.

Niinpä niin. Ja varmaan kuorit viinirypäleetkin...

En nyt sentään! Mutta se ranka kannattaa kyllä irrottaa, kun ei ole syötävää.

Vierailija
105/436 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskainta heviä mitä tulee kuunneltua ovat AC/DC, Iron Maiden, Metallica ja Soundgarden ja tietysti semmoisia bändejä kuin Led Zeppelin, Def Leppard ja Whitesnake. Se synkein örinämetalliosasto ei  ole koskaan iskenyt ja jotenkin sen kaltainen laulaminen menee tahattoman komiikan puolella.

Pikemmin raskaamman rockin vastapainoksi on mukava kuunnella jotain hempeämpää musiikkia.

Vierailija
106/436 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta vauvapalstaa aikoihin :D

Vierailija
107/436 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus huijaan heviosastolla. Sanon kavereille, että aion kuunnella Judas Priestiä ja sitten laitan levysoittimeen kuitenkin Iron Maidenin levyn.

Vierailija
108/436 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä solmukeskustelu on mielenkiintoinen. Toinen asia mitä ei tule helposti ajatelleeksi, on pussiin jäävä ilma. Itse puristan aina kaiken ilman pussista pois, jotta se painaisi vähemmän.

Vierailija
109/436 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuorin jo kaupassa appelsiinit ja omenat

Vierailija
110/436 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken voi kuoria jo kaupassa. Kananmunia varten kannattaa ottaa tupperware mukaan.

Vierailija
111/436 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä solmukeskustelu on mielenkiintoinen. Toinen asia mitä ei tule helposti ajatelleeksi, on pussiin jäävä ilma. Itse puristan aina kaiken ilman pussista pois, jotta se painaisi vähemmän.

Olet sinäkin harvinaisen tyhmä. Tietysti hevit punnitaan ensin, sitten vasta pussiin. Näin et maksa pussista senttiäkään! 👍

Vierailija
112/436 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätäkään ongelmaa ei ole, kun jättää pussin auki.

Vierailija
113/436 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran pieni hyöty, että en huijaa.

Vierailija
114/436 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätäkään ongelmaa ei ole, kun jättää pussin auki.

Luulen että digitaalinen vaaka kyllä havaitsee tuon huijauksen.

Vierailija
115/436 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan popedan kotelon mutta laitan Sisään Metallican levyn.

Vierailija
116/436 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä haihtuu vettä koko ajan eli jos punnitsee ilman pussia, tuotteet ovat pussiin pistettäessä jo kevyempiä ja silloin maksaa suuremmasta määrästä mitä saa.

Vierailija
117/436 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on petos. Kannattaa ennemmin varastaa, se on näpistys - selviää pienemmillä sanktioilla.

Mä oon aina luullut, että petos on lievempi rötös. Siinähän kuitenkin maksetaan tuotteesta jotain.

Vierailija
118/436 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aplodit palstailijoille ovelasti naamioidusta vitsiketjusta.

Vierailija
119/436 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole huijausta, mutta punnitsen tuotteet erikseen kun käytän omaa kestopussia, joka painaa 13 g. Se ei nyt sinänsä ole paljoa, mutta jos joskus ostaa jotain, millä on kallis kilohinta, niin eipä maksa turhasta.

Vierailija
120/436 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorena tehtiin Tokmannilla silleen, että laitettiin pussiin karkkia ja sitten punnittiin se. Sen jälkeen laitettiin sitten vielä vähän lisää :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän