Huijaatko heviosastolla?
Ystäväni joka on todella rehti ja muutenkin kunnollinen, huijjaa. Punnitsi kurkun vain puoliksi. Teki mieli paljastaa kassaneidille.
Kommentit (436)
En huijaa, mutta käytän pelisilmää. Salattibaarista ostan usein pelkkiä jokiravunpyrstöjä. Kalatiskissä kun saman tuotteen hinta on kolminkertainen!
En huijaa missään muuallakaan. En ole varas.
Ja mä luen joka kerta tän otsikon ”huijaatko hevosostoilla”...
"En huijaa, mutta käytän pelisilmää. Salattibaarista ostan usein pelkkiä jokiravunpyrstöjä"
Tosi kalliita on ne salaattibaarit. 15 euron kilohinnalla ei kannata ostaa kurkkua, tomaattia eikä montaa muutakaan.
Olen ehkä pari kertaa huijannut 30 vuotta sitten.
Useammin olen pöllinyt munia 20 vuotta sitten. Laitoin ne aina prismassa autokärryn ala koriin ja unohdin nostaa ne hihnalle. Siinä sitten huomaan ne kun sain lapset autoon ja en jaksanut lähteä kauppaan takaisin.
Näin kävi varmaan 5 kertaa
M46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En huijaa, en asioi hevi-osastolla. Irtokarkkeja lisään joskus punnituksen jälkeen.
Minäkin teen niin. Jotta en herättäisi epäluuloja punnitsen kyllä uudestaan. Uuden tarran pistän pussin pohjaan jota kassa harvemmin huomaa lukea.
Hehe, konstit on monet. Minä jätän toisen tarran kokonaan pistämättä!
En. Joissain kaupoissa tehdään testipunnituksia, ja olisi noloa joutua sellaiseen, kun kyse on parinkymmenen sentin tai euron alennuksesta.
Myönnän kyllä, että opiskeluaikoina silloin tällöin huijasin ostamalla kalliimpia vihanneksia halvempien hinnalla. Mutta silloin niillä muutamilla euroilla oli iso merkitys.
En. Ostan sen mihin on varaa. Ei minulla ole tarvetta elää kauppiaan kustannuksella.
Ai puolitti kurkun? Vaaka punnitsee kun painopiste osuu siihen riittävästi...
en huijaa. "voittosumma" on niin mitätön verrattuna siihen että jää kiinni ja saa varkaan maineen lähikaupassa ja sua aletaan aktiivisesti kyylään.
Hyvä maine on sellainen, että kun sen kerran menettää, niin sitä ei enää saa takaisin.
Hyvää mainettaan ei kannata myydä muutamasta eurosta, koska se on korvaamaton.
En huijaa.
Kerran olin kiireessä ja epähuomiossa punninnut omput persikkoina, huomasin vasta kotona tämän. Tosin luulen, että oli kaupalle voittoa tämä kämmi :D Kyllä siinä kuitenkin tuli mieleen, että onkohan samanlaisia vahinkoja päässyt sattumaan aiemminkin?
Vierailija kirjoitti:
Olen ehkä pari kertaa huijannut 30 vuotta sitten.
Useammin olen pöllinyt munia 20 vuotta sitten. Laitoin ne aina prismassa autokärryn ala koriin ja unohdin nostaa ne hihnalle. Siinä sitten huomaan ne kun sain lapset autoon ja en jaksanut lähteä kauppaan takaisin.
Näin kävi varmaan 5 kertaaM46
I feel you! Kun lapseni olivat pieniä, kauppareissut olivat melkoista sirkusta. Monta kertaa jäi vaipat maksamatta kun unohdin ne rattaiden tavarakoriin enkä kehdannut mennä takaisin ne huomattuani. Puhumattakaan mitä kaikkea tarttui muksujen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Sen verran huijaan, etten solmi ikinä pussia ennen punnitusta. Solmu painaa enemmän kuin solmimattomat pussinsangat.
Mä tyhjennän ilman aina pussista ettei ilman paino lisää tuotteelle hintaa.
Vierailija kirjoitti:
En osta hevejä muualta kuin liiteristä kun ärsyttää se laputtaminen
Ålä viitsi. Lidlistä ostin juuri pensasmustikoita. Pyörittelin rasiaa, jotta näkisin, onko huonoja. Hyvältä näytti.
Kotona selvisi, että ostin homerasian, eikä ollut ensimmäinen kerta, kun meni Lidlin marjat roskiin. Nyt saa riittää, ellei ole tarpeeksi pieni rasia, josta näkee kaikki marjat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen verran huijaan, etten solmi ikinä pussia ennen punnitusta. Solmu painaa enemmän kuin solmimattomat pussinsangat.
🤦🏽 Kokeile punnita ennen solmua pussi ja solmun jälkeen. Paino on koko ajan sama.
Kokeile pudottaa lattialle solmittu ja solmimaton pussi, kumpi putoaa painavampana nopeammin?
Voiko joku olla nöin idiootti?🙈
Luuletteko te oikeasti, että tämä solmuista kirjoittaja on tosissaan? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤦🏽 Kokeile punnita ennen solmua pussi ja solmun jälkeen. Paino on koko ajan sama.
Kokeile pudottaa lattialle solmittu ja solmimaton pussi, kumpi putoaa painavampana nopeammin?
Voiko joku olla nöin idiootti?🙈
Luuletteko te oikeasti, että tämä solmuista kirjoittaja on tosissaan? :D
Ei kukaan luule. Joidenkin mielestä se vaan on niin hulvattoman hauska juttu että sitä pitää aina vaan jatkaa... 🤦♀️
En tykkää kurkuista. Mä ostan vaan niitä muovipussiin solmuja.
En. Ostan pääasiassa lidlistä ja ne punnaa vasta kassalla. Joku aika sitten ostin jäävuorisalaatin ja olikin veloittanut kaalin mukaan eli 6 kertaa halvemmalla.
Ei oo totta, iha oikeestiko joku otti ton vanhan solmu-niksin tosissaan? Eikös se alun perin ollut jossain Niksi-Pirkassa tms. Jatkakaa toki kokeitanne, raportoikaa tarkkoja havaintoja hedelmäpussien solmujen painoista.
Niin, eikös se pussi nimenomaan kannata solmia löyhille solmuille ja täyttää ilmalla, koska ilma on muovia kevyempää, niin kokonaisuus painaa silloin vähemmän!