Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huijaatko heviosastolla?

Vierailija
10.04.2021 |

Ystäväni joka on todella rehti ja muutenkin kunnollinen, huijjaa. Punnitsi kurkun vain puoliksi. Teki mieli paljastaa kassaneidille.

Kommentit (436)

Vierailija
241/436 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen verran huijaan, etten solmi ikinä pussia ennen punnitusta. Solmu painaa enemmän kuin solmimattomat pussinsangat.

Sen takia Lidlissä haluavatkin punnita kassalla. Tekevät aina solmut tai kaksi ja sitten pakkomyyvät ne sinulle. Ei solmusta kannata maksaa luomu-omenien hintaa.

Vierailija
242/436 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, väitän kuuntelevani heviä ja todellisuudessa diggailen mötley crüeta ja bon jovia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/436 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huijaa, enkä muualtakaan varasta.

Vierailija
244/436 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos vaaka ei sisällä käyttöohjeita. Ei kaikkia voi olettaa osaavan käyttää sitä oikein.

Tämä. Ja varsinkin jos on diskalkylia niin on lähes mahdotonta punnita tuotteet ilman virheitä.

En tiennytkään että diskalkylia on kleptomanian alalaji.

Vierailija
245/436 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Huomasin kotona . Ostin kurkun ja lapussa olikin suippo paprika. Mut tokko olisi suurempaa syytettä tullut kun kg hinta oli tupla.

Niinpä. Ja yhtä hyvin olisi voinut mennä vahingossa toisinpäin.

Vierailija
246/436 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun vahingossa olen ottanut väärän hinnan  se on ollut kalliimpi , kerran kassakin huomasi ja vaihtoi sen ja sanoi että halpeni huomattavasti .  Muut kerran olen huomannut kotona ja harmittanut . Nyt olen tarkempi .

Vierailija
247/436 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos vaaka ei sisällä käyttöohjeita. Ei kaikkia voi olettaa osaavan käyttää sitä oikein.

Tämä. Ja varsinkin jos on diskalkylia niin on lähes mahdotonta punnita tuotteet ilman virheitä.

En tiennytkään että diskalkylia on kleptomanian alalaji.

Epäilen itsellänikin tuota diskalkyliaa. Taas vasta kotona huomasin ostaneeni pitahayat keräkaalin kilohinnalla! 🙂

Vierailija
248/436 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutsi .4.3. kirjoitti:

En huijaa.En näe mitään syytä siihen.Ostan mihin on taloudelisesti varaa.Jätän ostamatta jos ei ole rahaa. Koska olen jo vanha, Voin kertoa olin joku pieni kauppa jota ei enää olemassa kassana.Lopetin työt,vaihdoin alaa.Syy valintani oli joko poltaa 1 työntekiä,katsoa läpi sormien.Tai kampailla oman tunnon kanssa: Ilmiannako hänet?Vei päivitäin ravintoa kotiin maksamatta.Sanoin itseni irti.Vuosi oli 1974 ja olin tuolloin 21 vuotias.Henkilö oli tois ihan nainen minua paljon vanhempi perheelinen.Perään soittivat tule takas varmaan vuoden?  Parempaa liksaa lupasivat,kuin se minne menin töihin.Mutta on hirveää olla tilanne,jossa toinen tekee väärin ja joudut sen näkee.Elämässäni oli myös ystävä,kun oltiin nuoria naisia.Joka harrasti näpistys,vaan siinä ilosta voiko hän esim.hammasharjan pölliä,jäämättä kiinni.Kieltäydyin hänen kanssa kaupoihin menot lopulta.Se oli kai jonkun moinen sairausko?

Rohkeasti vain suu auki, jos näkee työkaverin näpistelevän työnantajalta. Jos tiedät etkä kerro, saat itsekin syytteet sinä päivänä kun asia tulee ilmi. Tai se toinen lavastaa sinut varkaaksi, vaikka itse on vienyt. Todennäköisesti nyt tämä työkaverisi on jälkeenpäin kertonut että uhkaili sinua että jos et irtisanoudu, hän kertoo esimiehelle että varastat. vaikka itse oli syyllinen. Ei pidä karkuun lähteä jos on syytön. Nyt käytökselläsi osoitit että sinusta saa helposti syyllisen, kun selittelemättä lähdit. Tämä tietysti sinun osaltasi aivan liian myöhään kun vuosikymmeniä vanha juttu, mutta vinkiksi muille kaupan työntekijöille. Pitäkää puolenne ja älkää sietäkö varastelevia työkavereita.

Vierailija
249/436 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen verran huijaan, etten solmi ikinä pussia ennen punnitusta. Solmu painaa enemmän kuin solmimattomat pussinsangat.

Sen takia Lidlissä haluavatkin punnita kassalla. Tekevät aina solmut tai kaksi ja sitten pakkomyyvät ne sinulle. Ei solmusta kannata maksaa luomu-omenien hintaa.

Miten ne kassat muuten Lidlissä saa niin nopeasti ne punnittua ne? Ja miten löytävät niin nopeasti oikean tuotenumeron, vaikka hädin tuskin edes katsovat tuotetta? Tätä en käsitä.

Vierailija
250/436 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on pieni varkaus ja turhassa asiassa piheys jotka ei kannata

Pienellä varkaudella ei saa mitään mutta voi menettää paljon, väärässä asiassa pihistely taas pitää paikoillaan eikä vie eteenpäin elämässä.

Vierailija
251/436 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ne kassat muuten Lidlissä saa niin nopeasti ne punnittua ne? Ja miten löytävät niin nopeasti oikean tuotenumeron, vaikka hädin tuskin edes katsovat tuotetta? Tätä en käsitä.

Ei niitä siinä oikeasti punnitakaan, hatusta vedetään sopivan oloiset summat.

Vierailija
252/436 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huijaa. En ole varas. En tiedä saanko siitä koskaan mitään palkintoa mutta saan ainakin puhtaan omantunnon. Kyllä mieli olisi likainen varkauden jälkeen.

Vierailija
253/436 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niiden pitää osata ulkoa ne hevin tuotenumerot. Se kassa = vaaka. Kaveri oli Lidlissä.

Vierailija
254/436 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niiden pitää osata ulkoa ne hevin tuotenumerot. Se kassa = vaaka. Kaveri oli Lidlissä.

On kyllä varmaan nopeampaa kuin itse punnitseminen. Eikä tuu aloittajan mainitsemaa hävikkiä.

Vierailija
255/436 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, että joku jaksaa erikseen nähdä vaivaa jonkun kurkun punnituksen kanssa.. ne maksaa sen, minkä ne maksaa.

Kyse tuskin on oikeasti siitä, ettei olisi rahaa, vaan muu ongelma korvien välissä.

Vierailija
256/436 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tästä aiheesta voi tulla 13 sivua kommentteja? 

Ai niin, Vauva.fi  ::DD

Vierailija
257/436 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bruno-klementiinit 4,39€/kg ja toisen merkkiset n.2€/kg. Juu ei.

Sitten ostat varmaan niitä edullisempia jos hinta vaivaa!

Vierailija
258/436 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bruno-klementiinit 4,39€/kg ja toisen merkkiset n.2€/kg. Juu ei.

Sitten ostat varmaan niitä edullisempia jos hinta vaivaa!

Tai sitten voit ostaa brunoja edullisempien hinnalla, ei sitä kukaan huomaa. Kannattaa tietysti valita tarrattomia tai repiä pois.

Vierailija
259/436 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pyrkinyt kaikissa toimissani rehellisyyteen mutta kerran kysyttäessä väitin joskus kuuntelevani heviä vapaa-ajalla.

Oikeasti kuuntelen vain ns klassista musiikkia ja vielä mieluiten renesanssi/barokkimusiikkia.

Vierailija
260/436 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pyrkinyt kaikissa toimissani rehellisyyteen mutta kerran kysyttäessä väitin joskus kuuntelevani heviä vapaa-ajalla.

Oikeasti kuuntelen vain ns klassista musiikkia ja vielä mieluiten renesanssi/barokkimusiikkia.

Mulla taas niin, että kuuntelen vaan ulkoavaruuden viestejä. Sanon silti aina, että heviä. Ettei pidettäis outona. 

Vihanneksia en juurikaan osta, ehkä kurkkuja ja banaaneita joskus . Lidlistä vaan niin helppo kun ei tarvi ite punnita