Lappeenrantaan muutto - mistä vuokra-asunto?
Olen katsellut Lappeenrannan Asuntopalvelusta kämppiä, onko kellään siitä kokemuksia? Hinnat ainakin halvempia kun vertaa Oikotien tai Vuokraoven valikoimaan. Onko jotain muuta sivustoa, minkä kautta etsiä asuntoa? Väh. 60 neliön kolmio etsinnässä.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapaat, halvat kämpät Aspasta ovat vapaita, koska asujamisto lievästi sanottuna kirjavaa, betoniluukuissa ei ilmanvaihtoa ja rempat yleensä tekemättä. Harkitse siis tarkkaan, mistä alueesta kämppää yrität vuokrata ja valitse mahdollisimman uusi talo.
Kiitos! Parempi siis suosiolla etsiä muualta asuntoa. Ap
Miksi AP ei löydä asuntoa ?
Vuokrataloista ei kannata vuokrata ne ovat levottomia. Itse vuokrasin yksityiseltä Vuokramestari välittäjän kautta asunnon rauhallinen taloyhtiö, siisti ja edullinen koska opiskelen minulla täytyy olla rauhallinen ympäristö/naapurit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivisalmi. Skinnarila no go-alueita. Sensuuri iskee, jos selitän miksi. No, niitä sanotaan Monacoksi tietystä syystä! Muut alueet siedettäviä.
Kiitos, nämä tiedot ovat tärkeitä kun en Lappeenrantaa ennestään tunne ollenkaan :) Ap
Minä en muuttaisi kivisalmeen enkä mäntylään. Ei kunnon palveluita lähellä.
Pitääkö kaikki palvelut saada kotiovelle ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkse joku 415 euroo ? Sillä hinnal ei saa minkää näköistä kämppää Lappeenrannasta.
Mulla kaksio 431e, aspan talo.
Siis jää sulle maksettavaksi maksaako sossu osan sun vuokrast ? kaksioo ei sil hinnal saa lappeenrannast. Vai onks se joku puulämmiteine ?
Joo saan asumistukea ym.ym. mut oon yksinhuoltaja yks laps ja minä. En oo työssä käyvä ku on tuo laps.
Siis työt ei kiinnosta, kun yhteiskunta elättää ?
Asumistukien, työttömyys korvauksen ja yksinhuoltaja korotuksen kanssa saan yhteiskunnalta kuukaudessa vain 1578,00 euroa sillä ei kyllä tule toimeen kukaan.
Kaupungin taloissa asuu yhteiskunnan/veronmaksajien hyväksi käyttäjiä.