Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lappeenrantaan muutto - mistä vuokra-asunto?

Vierailija
10.04.2021 |

Olen katsellut Lappeenrannan Asuntopalvelusta kämppiä, onko kellään siitä kokemuksia? Hinnat ainakin halvempia kun vertaa Oikotien tai Vuokraoven valikoimaan. Onko jotain muuta sivustoa, minkä kautta etsiä asuntoa? Väh. 60 neliön kolmio etsinnässä.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP onpa vaikeeta sinun löytää asuntoa missä vika ?

Ap on varmaan jo löytänyt asunnon., kun vuonna 2O21 alkanut etsiä. 

Vierailija
22/41 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan muuttaisi kaupungin vuokra asuntoon asuin 3 kk ja se riitti meno asukkailla oli sitä luokkaa, että ei ollut yön eikä päivärauhaa. Kaikista parasta on saada asunto yksityiseltä osaketalosta, sain sellaisen ja olen ollut tyytyväinen ja asunut siinä 2 vuotta. Rauhallista siistiä väkeä ja mikä parasta Saimaa kävelymatkan päässä samoin hyvät ulkoilumahdollisuudet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato Vuokramestareiden sivuilta löytyy varmasti sopiva sieltä itse löysin ja oon tyytyväinen.

Vierailija
24/41 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP onpa vaikeeta sinun löytää asuntoa missä vika ?

Ap, Lieksassa on kivoja asuntoja varmaan löydät sopivan.

Vierailija
25/41 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan muuttaisi kaupungin vuokra asuntoon asuin 3 kk ja se riitti meno asukkailla oli sitä luokkaa, että ei ollut yön eikä päivärauhaa. Kaikista parasta on saada asunto yksityiseltä osaketalosta, sain sellaisen ja olen ollut tyytyväinen ja asunut siinä 2 vuotta. Rauhallista siistiä väkeä ja mikä parasta Saimaa kävelymatkan päässä samoin hyvät ulkoilumahdollisuudet.

Riippuu talosta. Asun ns. kunnan vuokra-asunnossa. Taloyhtiö on rauhallinen, fiksuja työssäkäyviä ihmisiä, lapsiperheissä lapsia oikeasti ulkoilutetaan pihalla joka päivä (eikä äidit räplää puhelinta), pesutuvasta ei ole koskaan varastettu mitään, yhtään humalaista/narkkia en ole nähnyt, ja ne muutamat maahanmuuttajaperheet käyttäytyvät asiallisesti.

Ei kuitenkaan LPR.

Vierailija
26/41 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu talosta. Asun ns. kunnan vuokra-asunnossa. Taloyhtiö on rauhallinen, fiksuja työssäkäyviä ihmisiä, lapsiperheissä lapsia oikeasti ulkoilutetaan pihalla joka päivä (eikä äidit räplää puhelinta), pesutuvasta ei ole koskaan varastettu mitään, yhtään humalaista/narkkia en ole nähnyt, ja ne muutamat maahanmuuttajaperheet käyttäytyvät asiallisesti.

Ei kuitenkaan LPR.

Ootpa onnistunut ite oon asunu 5 vuotta kaupungin vuokratalossa ja nistejä ja juoppoja tai muuten hulluja on kaikki. Miksi asun ko rahatilanne on mikä on siis pakosti jouvun asumaa.

Vierailija
27/41 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkse joku 415 euroo ? Sillä hinnal ei saa minkää näköistä kämppää Lappeenrannasta.

Mulla kaksio 431e, aspan talo. 

Siis jää sulle maksettavaksi maksaako sossu osan sun vuokrast ? kaksioo ei sil hinnal saa lappeenrannast. Vai onks se joku puulämmiteine ?

Vierailija
28/41 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuitenkaan LPR.

Mutta nyt on kyse Lappeenrannasta ei muista kunnista/kaupungeista.

Vierailija
29/41 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkse joku 415 euroo ? Sillä hinnal ei saa minkää näköistä kämppää Lappeenrannasta.

Siis jää sulle maksettavaksi maksaako sossu osan sun vuokrast ? kaksioo ei sil hinnal saa lappeenrannast. Vai onks se joku puulämmiteine ?

Joo saan asumistukea ym.ym. mut oon yksinhuoltaja yks laps ja minä. En oo työssä käyvä ku on tuo laps.

Vierailija
30/41 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuitenkaan LPR.

Vierailija
31/41 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kivisalmi. Skinnarila no go-alueita. Sensuuri iskee, jos selitän miksi. No, niitä sanotaan Monacoksi tietystä syystä! Muut alueet siedettäviä.

Kiitos, nämä tiedot ovat tärkeitä kun en Lappeenrantaa ennestään tunne ollenkaan :) Ap

Minä en muuttaisi kivisalmeen enkä mäntylään.  Ei kunnon palveluita lähellä. 

Kivisalmesta löysin ihanan edullisen yksiön yksityiseltä osaketalosta minulla on auto joten kulkeminenkaan kauppakassien/työmatkojen kanssakaan ole pitkä. Rauhallinen luonto kotiovella ja Saimaa vieressä mikä sen parempaa. Olen asunut jo 3 vuotta ja tyytyväinen olen, en koskaan muuttaisi mihinkään kaupungin vuokrataloon siellä ei ole päivän eikä yön rauhaa.

Vierailija
32/41 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jois on itse levoton ja perhekunta mitä on, niin kaupungin vuokratalo on mitä mainioin asuintalo. Jos haluaa sellaista menoa ? meitähän on moneen lähtöön oma valinta.

Vierailija
33/41 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä saan asumistukea 169e kelalta , olen eläkkeellä. Koko vuokra 431e, aspan talo. LPR. 

Vierailija
34/41 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Facebookissa on ryhmä Vuokra-asunnot Lappeenrannan seutu, jossa on vilkasta tarjontaa ja kysyntää. Oman hyvän vuokralaiseni löysin sieltä, hänellä oli ilmoitus jossa oli selkeät ja harkitut toiveet asunnosta.

Kiitos! Liitynpä tuohon ryhmään. Ap

Kaupungin vuokraasunnot on AP lle sopivia, yksityiseltä ei saa onko luottotiedot mennyt vai elämäntapa, kun asuntoa ei löydy.

Vierailija
35/41 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuitenkaan LPR.

Epäilen, että olette onnistuneet ?? Jos itsellä on elämäntapa määrätynlainen niin ei huomaa ympäristöä.

Vierailija
36/41 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nyt Ap- on parempi mennä johonkin asuntolaan, kun et muualta onnistu asuntoa saamaan.

Jos luottotiedot on mennyt, niin kukaan ei sellaiselle vuokraa asuntoa.

Vierailija
37/41 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivisalmi. Skinnarila no go-alueita. Sensuuri iskee, jos selitän miksi. No, niitä sanotaan Monacoksi tietystä syystä! Muut alueet siedettäviä.

Oi Monacoksi ? Sellaista arvoaletta olen juuri etsinyt Lappeenrannasta kiitos!

Vierailija
38/41 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vapaat, halvat kämpät Aspasta ovat vapaita, koska asujamisto lievästi sanottuna kirjavaa, betoniluukuissa ei ilmanvaihtoa ja rempat yleensä tekemättä. Harkitse siis tarkkaan, mistä alueesta kämppää yrität vuokrata ja valitse mahdollisimman uusi talo.

Kiitos! Parempi siis suosiolla etsiä muualta asuntoa. Ap

AP Kuopiossa on yksi halpa yksiö suosittelen.

Vierailija
39/41 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo saan asumistukea ym.ym. mut oon yksinhuoltaja yks laps ja minä. En oo työssä käyvä ku on tuo laps.

Siis työt ei kiinnosta, kun yhteiskunta elättää ?

Vierailija
40/41 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappeenrannassa on varsin laajat viheralueet ja niistä voi saada varsin edullisestikin hyvän kämpän. Joistakin on jopa linja-autoyhteys keskustaajamaan 2 kertaa vrk.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme