Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VAKAVA 2021

Vierailija
08.04.2021 |

Heippa! Laitetaanpas jännäilyryhmä pystyyn kokeeseen valmistautumisesta, soveltuvuuskokeisiin ja lopputulokseen asti! Miten olet valmistautunut, tai aiot valmistautua? Millaisia vinkkejä kaipaat? Laita vielä mielellään että minne haet, monettako kertaa niin pysytään kartalla :)

Kommentit (3667)

Vierailija
1861/3667 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuuskis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viivoja ilmestyy...

Ei mulla vaan näy, Lappi ekana lo

Nää maisterihakijat selvästi kiusaa meitä täällä. 😄

Vierailija
1862/3667 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuuskis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viivoja ilmestyy...

Ei mulla vaan näy, Lappi ekana lo

Nää maisterihakijat selvästi kiusaa meitä täällä. 😄

Jep🙈🙈 Äläkää viittikö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1863/3667 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun niitä viivoja ilmestyy nii voitteko samalla sanoo et mikä hakukohde? 😂

Vierailija
1864/3667 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun niitä viivoja ilmestyy nii voitteko samalla sanoo et mikä hakukohde? 😂

Jep! Olis kiva tietää, mihin koulutukseen ja yliopistoon on mitäkin ilmestynyt 😀

Vierailija
1865/3667 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliks tää nyt hyvä vai huono enne.... Näin unta, et olin ekaa päivää töissä luokanopettajana, eikä ollut hajuakaan, mitä pitäis tehdä. Oon oikeasti lastenhoitaja, ja toimin sitten päiväkodin käytäntöjen mukaan ja laitoin lapset päiväunille. Ryhmässä oli meidän päiväkodin levottomimmat lapset ja lisää muita levottomia. Ihmettelin, kun kukaan ei päästä mua ruokatauolle. Sitten vanhempi opettaja tuli ihmettelemään, mitä olen tekemässä, ja sanoi, ettei koulussa ole päivälepoa, hävetti. Eikä mulla ollut lounasta mukana, vaan sain jotain pahaa puuroa ilman mitään lisukkeita. Kun pääsin vessaan, tajusin et on hiivatulehdus. Ja koulu vaikutti homeiselta.

Ehkä yritän unessa jo sopeutua siihen, että en pääse, ja koulu näyttäytyy kauheana paikkana, ettei harmittaisi.

Ihana! <3 :)

Onneksi opettajankoulutukseen kuuluu pakolliset harjoittelut tuntisuunnitelmineen, joten et voi päätyä tilanteeseen, jossa sun pitäisi panna oppilaat nukkumaan. :D :D

Jos paikat valittaisiin unitulkinnalla, antaisin paikan ehdottomasti sinulle, oli niin ihanan analyyttinen ja rehellinen tulkinta! :)

Kiitos kannustuksesta! Ehkä pitää suunnata unitulkintaan jos paikkaa opekoulussa ei tule :D

Vierailija
1866/3667 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä https://vipunen.fi/fi-fi/_layouts/15/xlviewer.aspx?id=/fi-fi/Raportit/H… (toivottavasti linkki toimii) kun valitsee 2021, voi nähdä listan yliopistoista ja taulukot siitä, kuinka moni tähän mennessä ottanut paikan vastaan. Tämä vissiin linkattu tänne pariin otteeseen aiemminkin, mutta linkkaan silti koska itsellä oli mennyt täysin ohi :D Samasta paikasta löytyy toki myös siis amk-taulukot. 

Eilen illalla esim. Tampereen yliopistosta oli ottanut paikan vastaan 9 hlöä. Nyt 204. JÄIKS. Itse odottelen siis tuloksia sieltä maisterista. :I 

Vierailija
1867/3667 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut paikan erillishaussa varhaiskasvatuksen opettajan ja esiopettajan koulutukseen. No hain vakavassa muuallekin ja pähkäilyn jälkeen ne sopisivat paremmin itselle kuin tuo erillishaku, joka velvoittaa läsnäoloon melkein kokonaan vieraalla paikkakunnalla. Tuo paikka pitää ottaa vastaan huomiseen kello 15.00 mennessä..Kiva jos soveltuvuuskokeen tulokset ei oo siihen mennessä tulleet...

Vierailija
1868/3667 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle oli ilmestyny viiva joensuuhun teologian opetusalan kohalle😅 toki en sinne pääse, tiiän jo ku en saanu kutsua sovariin…

Vierailija
1869/3667 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut paikan erillishaussa varhaiskasvatuksen opettajan ja esiopettajan koulutukseen. No hain vakavassa muuallekin ja pähkäilyn jälkeen ne sopisivat paremmin itselle kuin tuo erillishaku, joka velvoittaa läsnäoloon melkein kokonaan vieraalla paikkakunnalla. Tuo paikka pitää ottaa vastaan huomiseen kello 15.00 mennessä..Kiva jos soveltuvuuskokeen tulokset ei oo siihen mennessä tulleet...

Voisitko sä soittaa hakijapalveluun ja kysyä, että mitä tehdä? Kylläpä pitää ajoissa ilmoittaa ottaako paikan 🤔 Vai mitä nuo erillishaut virallisesti on?

1870/3667 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun psykologiaan on tullut viivat.. luulisi että turun kasvatustieteiden tuloksetkin tulisi sitten pian..

Vierailija
1871/3667 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa jo ne tulokset!! Ei kestä enää tätä jännitystä.

Vierailija
1872/3667 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko sä soittaa hakijapalveluun ja kysyä, että mitä tehdä? Kylläpä pitää ajoissa ilmoittaa ottaako paikan 🤔 Vai mitä nuo erillishaut virallisesti on?

Yritin etsiä numeroa.. Mistä löytyy?

Vierailija
1873/3667 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se numero löydy, kun googlaat porvoo hakijapalvelu (mihin kaupunkiin nyt ikinä pääsitkään).

Vierailija
1874/3667 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä ne tulokset niin pääsee pettymään nopeammin. Ehkä sit kerkeää vielä nauttia loppukesästä..

Vierailija
1875/3667 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se numero löydy, kun googlaat porvoo hakijapalvelu (mihin kaupunkiin nyt ikinä pääsitkään).

Joo löytyi.

Vierailija
1876/3667 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äkkiä ne tulokset niin pääsee pettymään nopeammin. Ehkä sit kerkeää vielä nauttia loppukesästä..

Varaudu roikkumaan koko kesä varasijoilla. Minä roikuin siellä viime kesän ja jäin niukasti ilman opiskelupaikkaa. Nähtäväksi jää miten menee tämä kesä :)

Vierailija
1877/3667 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varaudu roikkumaan koko kesä varasijoilla. Minä roikuin siellä viime kesän ja jäin niukasti ilman opiskelupaikkaa. Nähtäväksi jää miten menee tämä kesä :)

Millä varasijalla olit ja mille alalle? Kuinka monta varasijaa liikkui?

Vierailija
1878/3667 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo löytyi.

Mitä ne sanoi 😳

Vierailija
1879/3667 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa toimimaan vipusen taulukkoa. Ne alat yliopistojen alla ei kaikki näy. Esim tämä vuosi Jyväskylän yliopisto

Vierailija
1880/3667 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva lukea näitä ja muistella omia fiiliksiä muutaman vuoden takaa. Itse pääsin luokanopen maisterihaussa varapaikalta 2. Ei tarvinut odottaa koko kesää jonon liikkumista, vain muutama päivä.

Ketju on lukittu.