VAKAVA 2021
Heippa!
Laitetaanpas jännäilyryhmä pystyyn kokeeseen valmistautumisesta, soveltuvuuskokeisiin ja lopputulokseen asti!
Miten olet valmistautunut, tai aiot valmistautua? Millaisia vinkkejä kaipaat?
Laita vielä mielellään että minne haet, monettako kertaa niin pysytään kartalla :)
Kommentit (3667)
Taulukkoon minäkin vastasin ei. Se onkin ainut vastaus minkä muistan. :D
Oliko kysymys ammatillisista käsitteellisistä työkaluista joku kompa? En löytänyt mistään mainintaa sellaisista
Mä en vaan ymmärtänyt, mitä elämän näyttämö tarkoittaa. Meni ihan ohi.
Katellaan sit taas ens vuonna pääsykokeiden merkeissä! 8)
Mä vastasin taulukkoon kyllä :O väärin tais mennä. Niinkuin moni muukin kohta.
Vierailija kirjoitti:
Olihan siellä teltassa aika viileää, mut varustautumiskysymys. Kaikilla oli tiedossa, että teltassa tullaan olemaan. Itellä oli päällä toppahousut, takki ja pipo, ei tullut kylmä. Katsoin kauhulla niitä tyttöjä, joilla oli nilkkasukat ja farkkutakki.
katsoa ensimmäiseksi sää tilanne, lämpimästi pukeutua, ottaa myös varavaatetta mukaan, aina saa vaatetta pois otettua esim villapusero. Nuoret ei tainneet ymmärtää että sään mukaan pukeudutaan. Eikö siellä pitänyt olla lämmitys?????
Vierailija kirjoitti:
Mä en vaan ymmärtänyt, mitä elämän näyttämö tarkoittaa. Meni ihan ohi.
Koti, koulu, ym ym ym.
Vierailija kirjoitti:
Oliko kysymys ammatillisista käsitteellisistä työkaluista joku kompa? En löytänyt mistään mainintaa sellaisista
Ei ollut. Tokan artikkelin aika alussa mainittiin. Laitoin siihen yhteen tehtävään jossa oli jotakin että erityisope tai psykologi (en muista kysymystä) käyttää jotakin teoriaa johonkin niin se on ammatillisen työkalun käyttämistä.
Toimiko teillä ctl + f tänään kokeessa? Saiko sitä käyttää?
Vierailija kirjoitti:
Se mainittiin siinä tokassa artikkelissa SIVULAUSEESSA.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi kirjoitusvirhe, siis ctrl
Vierailija kirjoitti:
Toimi. Kai sitä sai. Olisi varmaan skannattu materiaali jos ei olisi saanut. Ei ohjeissa ainakaan kielletty.
Vierailija kirjoitti:
Olisi ilmeisesti saanut käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin käytin ja valvoja näki kun käytin niin tuskin oli kiellettyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin käytin ja valvoja näki kun käytin niin tuskin oli kiellettyä.
Mä kokeilin vaan valikosta että onko siellä find... Vitsi miten tyhmää etten tajunnut käyttää ctr+f XD
No, ei siitä mennyt kuin yhden kysymyksen yksi kohta.
Joku termi taisi muuten olla selitettynä paremmin siellä sanastossa kuin artikkeleissa...?
Maalaisjärjellä pääsi aika pitkälle, mutta sai sitä aineistoakin plärätä. Ei saa juuttua liikaa niihin artikkeleihin, mielummin ajatella vielä itsekin käytännön kautta esim nuo eri teoriat. Myös tapaustehtävät.
Otin rennolla otteella, jännittäminen ei auta yhtään. En toki vähättele niitä joita jännitti! Mun mielestä oli hauskaa mietiskellä, mutta lopussa itelläkin jo sumeni. Ja pää tuli kipeäksi maskista.
Tietääkö kukaan koska nää tän oikeat vastaukset tulee?
Vierailija kirjoitti:
Mistä taulukosta te puhutte?
Se kuvaaja missä oli matikasta.
Viime vuoden koe oli tosi paljon helpompi ku tämän vuoden. Oli paljon helpompi tehdä kun ensin oli toinen artikkeli ja siihen tehtävät ja sen jälkeen toinen artikkeli ja siihen tehtävät. Lisäksi artikkelit oli paljon helpompi ymmärtää. Viime vuonna pääsin VAKAVA-kokeella jatkoon mutta tänä vuonna tosi epävarma olo.
Jes, niin minäkin. Ensin meinasin jättää vastaamatta mutta onneksi rohkaistuin kuitenkin :D