VAKAVA 2021
Heippa!
Laitetaanpas jännäilyryhmä pystyyn kokeeseen valmistautumisesta, soveltuvuuskokeisiin ja lopputulokseen asti!
Miten olet valmistautunut, tai aiot valmistautua? Millaisia vinkkejä kaipaat?
Laita vielä mielellään että minne haet, monettako kertaa niin pysytään kartalla :)
Kommentit (3667)
Ei vaan liiku pienet varasijat. Eiköhän se ollu siinä…
Vierailija kirjoitti:
Älä menetä vielä toivoa, siirryin tänään varasijalta 2 --> 1
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mää oon ollu lappiin varasijalla 1 maanantaista asti🙈 Joensuu kutsuuuu
Rauman ja Tampereen vaka varasijat siirtyivät yhdellä eteenpäin (ei ensikertalainen).
Turun yleisen kasvatustieteen varasijat liikkui minulla tänään 10 alaspäin.. toki olen niin korkeilla varasijoilla että tuskin on mitään mahdollisuuksia 😭
Mullakin oli tänään vähän liikkumista.. Mut ei riitä varmaan.
Nuuskis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan toi sunkin vielä liikahtaa!
Vierailija kirjoitti:
Nuuskis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan toi sunkin vielä liikahtaa!
Toivon todella! Oon ei-ensikertalainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin hait?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jei, tänään on varasijat liikkunu Turkuun, oon nyt 3. vara lo ja 6. yleinen 😅 nyt voi toivoa, et jos joka päivä liikkuis yhden, ni ilon päivä ois 9.7., jolloin niiden tulosten piti muutenkin tulla.
Liikkui taas, tänään 2. vara lo ja edelleen 6. vara yleinen. Pliis vielä 2! Tää on vielä jännempää kuin tulosten julkistamisen odottaminen.
Tänään ei liikkunut :( no onhan tässä vielä aikaa..
Onko Jyväskylää tuntevia paikalla? Missä ois halpa ja hyvä majoittua kun meinaan käydä Etelä-Suomesta ainakin alkuun läsnäolopäivät. Siis aloitan maisteriopinnoissa
Vierailija kirjoitti:
Onko Jyväskylää tuntevia paikalla? Missä ois halpa ja hyvä majoittua kun meinaan käydä Etelä-Suomesta ainakin alkuun läsnäolopäivät. Siis aloitan maisteriopinnoissa
En tunne Jyväskylää, mutta solun yrittäisin saada tuossa tilanteessa.
Joku oma pysyvä tukikohta.
Vierailija kirjoitti:
https://asu.soihtu.fi/Kohde/?id=1618080 Tämä on hyvä ainakin.
Mitä maisteria tulet tekemään? :)
Vierailija kirjoitti:
Hei onko muita Joensuun lo/vakaan/erkkaan päässeitä perheellisiä ja ehkä ulkopaikkakuntalaisia?
Olisi kiva tutustua ja vaihtaa ajatuksia myös käytännön jutuista 😉
Täällä! Ihanaa, että muitakin. Missä asut ja onko siis niin, ettet aio Joensuuhun muuttaa? Mä olen Kuopiosta, ja nyt ainakaan varmaan ekana vuonna ei pystytä muuttamaan Joensuuhun. Tässä oon nyt sit sitä pohdiskellut, et miten sen saa järjestettyä, mutta aiemmin, mitä WebOodista suoritustapoja tutkailin ja oon miettinyt, niin kyllä sen jotenkin pitäisi järjestyä. Siihen ainakin vahvasti uskon, että asiat kyllä järjestyy niinkun kuuluu. Kandin meinasin suorittaa neljään vuoteen, että on enemmän aikaa lapselle, niin se tuo vähän joustoa.
Pääsin siis vaka-opeksi opiskelemaan 😊
Joensuun opiskelijat, minne lähetätte kopiot todistuksista? En löydä nettisivuilta tietoa.
Kellään tietoa millon alkaa oulussa lo koulutus koitin ettiä tietoo sieltä oulun yliopiston sivuilta mutta kovin oli epäselvät. Tietäis töihin ilmottaa että mihin asti voi olla...
OH kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei onko muita Joensuun lo/vakaan/erkkaan päässeitä perheellisiä ja ehkä ulkopaikkakuntalaisia?
Olisi kiva tutustua ja vaihtaa ajatuksia myös käytännön jutuista 😉Täällä! Ihanaa, että muitakin. Missä asut ja onko siis niin, ettet aio Joensuuhun muuttaa? Mä olen Kuopiosta, ja nyt ainakaan varmaan ekana vuonna ei pystytä muuttamaan Joensuuhun. Tässä oon nyt sit sitä pohdiskellut, et miten sen saa järjestettyä, mutta aiemmin, mitä WebOodista suoritustapoja tutkailin ja oon miettinyt, niin kyllä sen jotenkin pitäisi järjestyä. Siihen ainakin vahvasti uskon, että asiat kyllä järjestyy niinkun kuuluu. Kandin meinasin suorittaa neljään vuoteen, että on enemmän aikaa lapselle, niin se tuo vähän joustoa.
Heippa! 👋
Mäkin oon yrittänyt tiirailla webOodista noita kurssikuvauksia ja suoritustapoja 😅
Siis mä oon huomattavasti kauempaa, pk-seudulta saakka..! Eikä meilläkään muutto heti ole mahdollinen. Vähän mietityttää harkat, tuleekohan jo ekana vuonna? Niitä ei oikein voi etänä tehdä..
Mä oon siis lo-opintoihin menossa ☺️
Minne kirjoitti:
Joensuun opiskelijat, minne lähetätte kopiot todistuksista? En löydä nettisivuilta tietoa.
Siis apua, mistä todistuksista? 😅 Vai onko nyt kyse jostain "erikoisemmista" todistuksista eikä tavan yo-tokarista?
Vierailija kirjoitti:
OH kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva tutustua ja vaihtaa ajatuksia myös käytännön jutuista 😉Täällä! Ihanaa, että muitakin. Missä asut ja onko siis niin, ettet aio Joensuuhun muuttaa? Mä olen Kuopiosta, ja nyt ainakaan varmaan ekana vuonna ei pystytä muuttamaan Joensuuhun. Tässä oon nyt sit sitä pohdiskellut, et miten sen saa järjestettyä, mutta aiemmin, mitä WebOodista suoritustapoja tutkailin ja oon miettinyt, niin kyllä sen jotenkin pitäisi järjestyä. Siihen ainakin vahvasti uskon, että asiat kyllä järjestyy niinkun kuuluu. Kandin meinasin suorittaa neljään vuoteen, että on enemmän aikaa lapselle, niin se tuo vähän joustoa.
Heippa! 👋
Mäkin oon yrittänyt tiirailla webOodista noita kurssikuvauksia ja suoritustapoja 😅
Siis mä oon huomattavasti kauempaa, pk-seudulta saakka..! Eikä meilläkään muutto heti ole mahdollinen. Vähän mietityttää harkat, tuleekohan jo ekana vuonna? Niitä ei oikein voi etänä tehdä..
Mä oon siis lo-opintoihin menossa ☺️
Ohoo, siinä on kyllä matkaa! Mutta eiköhän sekin järjesty 😊 En yhtään osaa luokanopepuolen käytännöistä sanoa, meille on eka harkka sijoitettu ekalle keväälle, mutta opettajilla ehkä ei? Joku asiasta paremmin tietävä valaiskaa 😄
Meidän orientaatioviikolle oli ainakin merkitty erikseen jokin tapahtuma/luento perheellisille, ainakin perheen ja opiskelun yhdistämiseen liittyen. Tosi ihana, että tällaisia huomioidaan! Olin myös näkevinäni ihan erikseen jonkun työntekijän, joka hoitaa opiskelujen erityisjärjestelyjä, mut en nyt ihan varma oo, kun eilen illalla lapsen mentyä nukkumaan selailin, niin ei ihan kovin tarkkaan muista😂 Mut jos sellainen löytyy, niin täytyy varmaan itse ainakin häntä lähestyä.
Minkäikäiset lapset/lapsi sulla on? 😊
Opintopolusta pääsee klikkauksella Oiliin tekemään lukuvuosi-ilmoittautumisen samalla kun hyväksyy paikan.