Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VAKAVA 2021

Vierailija
08.04.2021 |

Heippa!

Laitetaanpas jännäilyryhmä pystyyn kokeeseen valmistautumisesta, soveltuvuuskokeisiin ja lopputulokseen asti!

Miten olet valmistautunut, tai aiot valmistautua? Millaisia vinkkejä kaipaat?

Laita vielä mielellään että minne haet, monettako kertaa niin pysytään kartalla :)

Kommentit (3667)

Vierailija
3461/3667 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh nyt Joensuussa lukee ei-ensikertalaisilla et alimmat hyväksytyt pisteet oli 84 ja ne oli eilen vielä 93. Miten on näin paljon voinu liikkua varasijat?

Vierailija
3462/3667 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mä loin nyt FB-sivun Joensuun perheelliset opeopiskelijat, tulkaa liittymään 😍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3463/3667 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh nyt Joensuussa lukee ei-ensikertalaisilla et alimmat hyväksytyt pisteet oli 84 ja ne oli eilen vielä 93. Miten on näin paljon voinu liikkua varasijat?

Jollakin Joensuu varalla? 🤔Ei välttämättä kaikki varasijalla ota paikkaa vastaan, sitten se siirtyy aina seuraavalle.

Vierailija
3464/3667 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jollakin Joensuu varalla? 🤔Ei välttämättä kaikki varasijalla ota paikkaa vastaan, sitten se siirtyy aina seuraavalle.

Vaka

Vierailija
3465/3667 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun saataisiin liikettä vähän myös muihin vaka paikkoihin :)

Vierailija
3466/3667 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joensuu on siellä pahnanpohjimmaisena. Jyväskylään vapautuu paikka, ja se menee Joensuussa sisään olevalle, jolloin Joensuuhun vapautuu paikka, jne.

Vierailija
3467/3667 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joensuu on siellä pahnanpohjimmaisena. Jyväskylään vapautuu paikka, ja se menee Joensuussa sisään olevalle, jolloin Joensuuhun vapautuu paikka, jne.

Joensuu oli mun vika vaihtoehto mut oon ilonen et pääsin edes jonnekki :D

Vierailija
3468/3667 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama!!

Vierailija
3469/3667 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tietoa kuin hyvin varasijat liikkuu vaka Helsingissä? Onko täällä muita jotka jonottaa sinne? Itse olen liikkunut yhden sijan. Nyt kuudentena ensikertalaisten jonossa.

Vierailija
3470/3667 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

OH kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OH kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei onko muita Joensuun lo/vakaan/erkkaan päässeitä perheellisiä ja ehkä ulkopaikkakuntalaisia?

Olisi kiva tutustua ja vaihtaa ajatuksia myös käytännön jutuista 😉

Täällä! Ihanaa, että muitakin. Missä asut ja onko siis niin, ettet aio Joensuuhun muuttaa? Mä olen Kuopiosta, ja nyt ainakaan varmaan ekana vuonna ei pystytä muuttamaan Joensuuhun. Tässä oon nyt sit sitä pohdiskellut, et miten sen saa järjestettyä, mutta aiemmin, mitä WebOodista suoritustapoja tutkailin ja oon miettinyt, niin kyllä sen jotenkin pitäisi järjestyä. Siihen ainakin vahvasti uskon, että asiat kyllä järjestyy niinkun kuuluu. Kandin meinasin suorittaa neljään vuoteen, että on enemmän aikaa lapselle, niin se tuo vähän joustoa.

Pääsin siis vaka-opeksi opiskelemaan 😊

Heippa! 👋

Mäkin oon yrittänyt tiirailla webOodista noita kurssikuvauksia ja suoritustapoja 😅

Siis mä oon huomattavasti kauempaa, pk-seudulta saakka..! Eikä meilläkään muutto heti ole mahdollinen. Vähän mietityttää harkat, tuleekohan jo ekana vuonna? Niitä ei oikein voi etänä tehdä..

Mä oon siis lo-opintoihin menossa ☺️

Ohoo, siinä on kyllä matkaa! Mutta eiköhän sekin järjesty 😊 En yhtään osaa luokanopepuolen käytännöistä sanoa, meille on eka harkka sijoitettu ekalle keväälle, mutta opettajilla ehkä ei? Joku asiasta paremmin tietävä valaiskaa 😄

Meidän orientaatioviikolle oli ainakin merkitty erikseen jokin tapahtuma/luento perheellisille, ainakin perheen ja opiskelun yhdistämiseen liittyen. Tosi ihana, että tällaisia huomioidaan! Olin myös näkevinäni ihan erikseen jonkun työntekijän, joka hoitaa opiskelujen erityisjärjestelyjä, mut en nyt ihan varma oo, kun eilen illalla lapsen mentyä nukkumaan selailin, niin ei ihan kovin tarkkaan muista😂 Mut jos sellainen löytyy, niin täytyy varmaan itse ainakin häntä lähestyä.

Minkäikäiset lapset/lapsi sulla on? 😊

Joensuussa luokanopettajaopiskelijoilla on ensimmäisen vuoden tammikuussa orientoiva harjoittelu ( tai ainakin viime vuonna oli ) 😊

Vierailija
3471/3667 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tietoa kuin hyvin varasijat liikkuu vaka Helsingissä? Onko täällä muita jotka jonottaa sinne? Itse olen liikkunut yhden sijan. Nyt kuudentena ensikertalaisten jonossa.

Ei mitään tietoa. Viime vuonna pääsin joltain varasijalta 15 HY:lle, mutta kyseessä oli humanistinen tiedekunta.

Vierailija
3472/3667 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo myös sinne varasijalla. En ole ensikertalainen.

Vierailija
3473/3667 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei mä loin nyt FB-sivun Joensuun perheelliset opeopiskelijat, tulkaa liittymään 😍

Onko salainen ryhmä? En löydä..

Vierailija
3474/3667 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

varasijalta 4 joensuun varhaiskasvatukseen pomppas aamulla paikka! jihuu törmäillään kanssaopiskelijat siellä!<3

Vierailija
3475/3667 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

varasijalta 4 joensuun varhaiskasvatukseen pomppas aamulla paikka! jihuu törmäillään kanssaopiskelijat siellä!<3

Mäki pääsin varalta! Oli kiva herätys aamulla ku kävi opintopolussa. Nähdään syksyllä! 😊

Vierailija
3476/3667 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää, kun oisin päässy vissii Joensuuhunki normi linjalle vakaan.. Nyt oli varasijat liikkunut. Pääsin siis Jyväskylään.

Mut iha hiton epäselvää oli se haku ja järjestys.. Ja ku luulin etten ees pääsisi normi linjan kautta,kun en oo ensikertalainen, mut kuitenki oisin päässy ku sain ihan hyvät pisteet. Et vähä syö intoa.. Joensuu ois hieman mieluisampi ollu. Blaah. Tietääkö joku siirtohauista, et miten sellasee pääsee ja voiko vaihtaa yliopistoa?

Vierailija
3477/3667 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää, kun oisin päässy vissii Joensuuhunki normi linjalle vakaan.. Nyt oli varasijat liikkunut. Pääsin siis Jyväskylään.

Mut iha hiton epäselvää oli se haku ja järjestys.. Ja ku luulin etten ees pääsisi normi linjan kautta,kun en oo ensikertalainen, mut kuitenki oisin päässy ku sain ihan hyvät pisteet. Et vähä syö intoa.. Joensuu ois hieman mieluisampi ollu. Blaah. Tietääkö joku siirtohauista, et miten sellasee pääsee ja voiko vaihtaa yliopistoa?

Normilinjalle? Mille sinä olet siis nyt menossa vakaan? Opintopolun kautta etsit siirtohaku vaka Joensuu, siellä on että kuinka monta otetaan ja millä perusteilla

Vierailija
3478/3667 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normilinjalle? Mille sinä olet siis nyt menossa vakaan? Opintopolun kautta etsit siirtohaku vaka Joensuu, siellä on että kuinka monta otetaan ja millä perusteilla

Pääsin Jyväskylään avoimen väylän kautta .. Joo pitää selvittää tuo siirto 👍

Vierailija
3479/3667 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkään en löytänyt 😟

Vierailija
3480/3667 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itä-Suomen yliopisto avaa laajan täydennyshaun, jossa tulee haettavaksi arviolta yli sata opiskelupaikkaa.

Täydennyshaussa tulee haettavaksi korkea­koulujen aloitus­paikkoja, jotka jäivät kevään yhteis­haussa täyttämättä.

Paikkoja aukeaa ainakin varhais­kasvatuksen opettajan koulutukseen, venäjän ja ruotsin kieliin, matematiikan, fysiikan ja kemian koulutuksiin sekä matematiikan, fysiikan, kemian ja tietojen­käsittely­tieteen aineen­opettajan koulutukseen.

Haku käynnistyy 3. elokuuta, jolloin selviää myös hakuun tulevien paikkojen tarkka määrä.

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000008115189.html

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi