Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VAKAVA 2021

Vierailija
08.04.2021 |

Heippa!

Laitetaanpas jännäilyryhmä pystyyn kokeeseen valmistautumisesta, soveltuvuuskokeisiin ja lopputulokseen asti!

Miten olet valmistautunut, tai aiot valmistautua? Millaisia vinkkejä kaipaat?

Laita vielä mielellään että minne haet, monettako kertaa niin pysytään kartalla :)

Kommentit (3667)

Vierailija
3341/3667 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko varasijat liikkuneet ma illan jälkeen ? Nimimerkki Epätoivoinen

Vierailija
3342/3667 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko varasijat liikkuneet ma illan jälkeen ? Nimimerkki Epätoivoinen

Ei, sitä odotellessa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3343/3667 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusille urille kirjoitti:

Mie sain 107 pistettä ja oon ei-ensikertalainen :) Luulin että sovari meni ihan penkin alle mutta näemmä vaan se yks pysäkki meni huonommin...

Minne hait ensisijaisesti ja pääsitkö sinne?

Vierailija
3344/3667 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mie sain 107 pistettä ja oon ei-ensikertalainen :) Luulin että sovari meni ihan penkin alle mutta näemmä vaan se yks pysäkki meni huonommin...

Mulla oli ekana vaihtoehtona Jyväskylän erkka, mutta sinne ei riittänyt vakavan pisteet. Toisena oli Lapin yliopiston lo-puoli ja sinne pääsin. :)

Vierailija
3345/3667 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain 104 ja olen ensikertalainen :)

Vierailija
3346/3667 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jei, tänään on varasijat liikkunu Turkuun, oon nyt 3. vara lo ja 6. yleinen 😅 nyt voi toivoa, et jos joka päivä liikkuis yhden, ni ilon päivä ois 9.7., jolloin niiden tulosten piti muutenkin tulla.

Liikkui taas, tänään 2. vara lo ja edelleen 6. vara yleinen. Pliis vielä 2! Tää on vielä jännempää kuin tulosten julkistamisen odottaminen.

Vierailija
3347/3667 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko kasvatustieteen kandin suoritettuaan tehdä muita hommia kuin lastentarhanopettajan?Onko esim pätevä iltapäiväkerhonohjaajaksi tms.? Tietääkö joku :D 

Vierailija
3348/3667 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli ekana vaihtoehtona Jyväskylän erkka, mutta sinne ei riittänyt vakavan pisteet. Toisena oli Lapin yliopiston lo-puoli ja sinne pääsin. :)

okei!! mikä oli jyväskylän erkan raja??

Vierailija
3349/3667 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että jotkut on hakenut sen takia että saa työttömyystukea. Lukion jälkeen pitää hakee tiettyyn määrään koulutuksia ja jos saa opiskelupaikan se pitäisi ottaa vastaan tai muuten tulee karenssi MUTTA sen voi aina perustella ja välttää karenssin.

Aika kaukaista ajattelua….mutta silti. Yleensä jos ei halua kouluun valitaan joku ala minne on vaikea päästä.

Vierailija
3350/3667 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jei, tänään on varasijat liikkunu Turkuun, oon nyt 3. vara lo ja 6. yleinen 😅 nyt voi toivoa, et jos joka päivä liikkuis yhden, ni ilon päivä ois 9.7., jolloin niiden tulosten piti muutenkin tulla.

Liikkui taas, tänään 2. vara lo ja edelleen 6. vara yleinen. Pliis vielä 2! Tää on vielä jännempää kuin tulosten julkistamisen odottaminen.

Huh! Täällä myös yksi jännäilijä joka katuu ettei hakenut Turkuun…sinne olisin päässyt. Noh nyt oon kuitenkin varasijalla 3. 😔Saa nähdä, vielä on toivoa.

Vierailija
3351/3667 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiko joku vuonna alle 4p jostain osiosta? Viime vuonnahan oli useampia.

Vierailija
3352/3667 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saiko joku vuonna alle 4p jostain osiosta? Viime vuonnahan oli useampia.

Hups, jäi yksi sana pois: tänä vuonna siis 🤔

Vierailija
3353/3667 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

okei!! mikä oli jyväskylän erkan raja??

Piti ihan tarkistaa niin taisi olla 66,68pistettä ei-ensikertalaisille.

Vierailija
3354/3667 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain 104 pistettä:) en oo ensikertalainen

Samat pisteet Tre/Vaka/Kandin monimuoto

Vierailija
3355/3667 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varhaiskasvatuksen palkat ei oo tosiaan hyvät. Itse kuitenkin hain ja sain paikan vakakandiin. Olen sen verran iällä jo (ja 2 aiempaa tutkintoa alla)ja elätän perhettä, etten voi alkaa päätoimiseksi opiskelijaksi. Mutta voin hiljalleen työn ohessa opiskelemalla ja myöhemmin toivottavasti myös maisterin paperit hankkimalla päästä vakassa paremmin palkattuihin hommiin: suunnittelu, johtaminen jne.

Vierailija
3356/3667 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko kasvatustieteen kandin suoritettuaan tehdä muita hommia kuin lastentarhanopettajan?Onko esim pätevä iltapäiväkerhonohjaajaksi tms.? Tietääkö joku :D 

Lastenhoitajan ja koulunkäynninohjaajan koulutuksella jo pääse iltapäiväkerhon ohjaajaksi että miksipä ei vakaopettajankin. Aika vähänlaisesti on muita paikkoja kuin pk vaka kandeille, jos ei sit ole muuta koulutusta ja osaamista.

Vierailija
3357/3667 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän iltapäiväkerhon ohjaajaksi kandin papereilla pääse. 😀😀 Mut jos se on urasuunnitelma niin ehkä kantsii käydä vaan ammattitutkinto!

Vierailija
3358/3667 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän iltapäiväkerhon ohjaajaksi kandin papereilla pääse. 😀😀 Mut jos se on urasuunnitelma niin ehkä kantsii käydä vaan ammattitutkinto!

Jotkut joutuu käymään töissä rahoittaakseen opinnot kunnes pääsee tekemään sitä uutta uraa 

Vierailija
3359/3667 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsee sinne ainakin ilman mitään tutkintoa, ei vastuuohjaajaksi, mutta tavalliseksi ohjaajaksi.

Vierailija
3360/3667 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin, että todella innokkaasti palkataan kasvatustieteen kandidaatti iltapäiväkerhoon. Myös esimerkiksi Mannerheimin Lastensuojeluliitossa työskentelee kasvatustieteen kandeja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi