Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sellaista sinulle on tapahtunut mitä luulet että kovin monelle muulle ihmiselle täällä ei ole tapahtunut?

Vuosimallia 1981
07.04.2021 |

Minä aloitan: synnyin reilut 1700g painavana keskosena.

Kommentit (2016)

Vierailija
1861/2016 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverin isä käytti mua hyäkseen vuosia, ja miten tämä perhe suhtautui minuun sen jälkeen? Laittoivat välit poikki. Minähän se paha olin... Vuosia tästä olin katkera, mutta en enää. Terveisiä peräkylän pelleille.

Hyi helwetti. Mädäntykööt toi perhe jo elävässä elämässä omaan passkaansa.

Toivottavasti se äijä sairastuisi oikein hankalaoireiseen ALS-tautiin ja loppuperhe tuketukoon oksennukseensa.

1862/2016 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut leikkauksessa sairaalassa 9 kertaa.

Aika harva joutuu yhtä moneen kirurgiseen leikkaukseen

Minä olen myös se aika harva. Viimeksi olin syöpäleikkauksessa helmikuussa ja kaihileikkauksessa kesäkuussa. Sitä ennen on ollut mm. kohdun ulkoinen raskaus, leikattiin, munasarjojen ja kohdun poisto, virtsarakon langoituksia kirurgisesti 2 kertaa, käsistäni leikattu patti ja räpylä, polveeni laitettu keinonivel. Kenellä enemmän?

moi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
1863/2016 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen melkein hukkunut lapsena.

Et ole harvinaisuus, minä olen ollut kahdesti hukkumaisillani. Toisella kerralla jokeen, toisella kerralla järveen. Olin alle kouluikäinen, mutta 7-vuotiaana opettelin uimaan.

moi

Vierailija
1864/2016 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritetty muokata entisen ystäväni kaltaiseksi.

Vierailija
1865/2016 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että monelle muulle ei tarkoita, että kenellekään muulle. Hirveesti täällä porukkaa. joka a ei ymmärrä että kovin muulle ei tarkoita etteikö voisi olla joku muukin jolle on sattunut samaa.

Vierailija
1866/2016 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli vatsaontelossa syntyessäni loiskaksonen, josta piti alunperin tulla minun identtinen kaksonen mutta joka jotenkin sulautui osaksi minua ja jäi sitten erittäin alkeelliselle asteelle kehityksessä. Munasolu ei ollut käsittääkseni jakautunut kunnolla eikä meistä tullut edes siamilaisia kaksosia vaan se loiskaksonen oli pelkkä kasvain sisälläni ja poistettiin kun olin muutaman viikon ikäinen. Siinä oli vähän hiuksia, muutama hammas ja jotain sellaista. Välillä vain sattuu tuollaista, ei kovin yleistä mutta ei täysin tuntematontakaan. Välillä mietin, että on se ihmeellistä tämä miten olen elossa ja olemassa. Minä kun olisin voinut olla se loinen kaksoseni sisällä, joka olisi poistettu ja joka siis ei olisi koskaan oikeasti elänyt sen sijaan, että kirjoittaisin nyt tätä. 

Minun veljelläni eleli tämä loiskaksonen takapuolessa. Poistettiin vasta kun veljeni oli aikuinen. Oli hiuksia jne.

Vierailija
1867/2016 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monelle muullekin varmaan sattunut, mutta minut pakotettiin mielisairaalassa ottamaan vastaan hoitoa, jonka jälkeen vointini on ollut huonompi kuin ennen hoitoa.

Vierailija
1868/2016 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni hirtti itsensä,veli käytti siskojani seksuaalisesti hyväksi,minulla onneksi eri isä veljen kanssa.

Vierailija
1869/2016 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt Egyptin ja Turkin presidentin autosaattueen kyseisissä maissa.

Vierailija
1870/2016 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt paavin ampujaa Ali Agcaa kuljettavan autosaattueen.

8

Vierailija
1871/2016 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen synnyttänyt kaksi lasta samana vuonna

Eikös tästä ole sanonta "irlantilaiset kaksoset"

Vierailija
1872/2016 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monelle muullekin varmaan sattunut, mutta minut pakotettiin mielisairaalassa ottamaan vastaan hoitoa, jonka jälkeen vointini on ollut huonompi kuin ennen hoitoa.

Millaista hoitoa?

Vierailija
1873/2016 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monelle 7muullekin varmaan sattunut, mutta minut pakotettiin mielisairaalassa ottamaan vastaan hoitoa, jonka jälkeen vointini on ollut huonompi kuin ennen hoitoa.

Millaista hoitoa?

Neurolepteja pitkäaikaisena injektiona. Koko kehoni jämähti ja meni lamaan. Masennuin tosi pahasti. Kaksi lääkäriä huomasi virheen, joista toinen olisi silti jatkanut hoitoa, mutta toinen ystävällisesti vapautti minut tuosta injektiohoidosta. Vahinko oli kuitenkin jo tapahtunut. Olen edelleen masentunut ja kädet vääntyilevät itsestään ja suu mukeltaa.

Lähtökohtana oli se, että minulla oli hassuja ajatuksia ja olin vihainen itselleni tehdyistä vääryyksistä. Olo on nyt paljon pahempi kuin lähtötilanne. Silloin, kun en ollut vihainen, olo oli ihan hyvä ja rento. Nyt jokainen hetki on kovaa tuskaa.

Kieltäydyin neuroleptihoidosta, koska se on ennemminkin aiheuttanut minulla syvän masennuksen ja hermosto-oireita. Kieltäytymisestäni ei välitetty, mutta tämä taitaa olla enemmän sääntö kuin poikkeus, että psykiatrisessa hoidossa poljetaan ihmisoikeuksia tosi pahasti. Ei välitetä siitä, että lopputuloksena on potilaalle suurempi kärsimys.

Vierailija
1874/2016 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen lähti baarimikon mukaan.

1875/2016 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kätellyt Boris Jeltsiniä.

Vierailija
1876/2016 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni on täyttänyt 100 v ja asuu edelleen yksin kotonaan

Vierailija
1877/2016 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikastun appivanhempieni tahdosta. Minusta tuli perillinen, poikansa jäi ilman.

Vierailija
1878/2016 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut lento-onnettomuudessa. Pienkone tuli tonttiin, mutta hengissä ollaan, kuten huomaattekin:)

Vierailija
1879/2016 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen matkustanut samalla lentokoneella Suomen presidentin kanssa. En kuulunut presidentin seurueeseen tai ollut median edustaja.

Vierailija
1880/2016 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen n_____t prinsessa Katherinea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi