Mitä sellaista sinulle on tapahtunut mitä luulet että kovin monelle muulle ihmiselle täällä ei ole tapahtunut?
Minä aloitan: synnyin reilut 1700g painavana keskosena.
Kommentit (2016)
Samoin kävi itselleni. Naapurista löytyi kuollena nuorehko mies. Kun tulivat hakemaan ruumista näin valkoisen hattaran, joka leijjui olohuoneeseeni ja katosi parvekkeenoven kohdalla.
Olen mähnyt miehen jolla oli hirttonaru kaulassa ja muutama poliisi kantoi kodista poliisiautoon. Asuin samassa talossa. Ei kerrostalo. Ei ollut omainen.
Sain töissä huomautuksen huolimattomuudesta. Olin siitä niin järkyttynyt ja ahdistunut, että käännyin työterveyspsykologin puoleen.
Olen ollut kolmesti käräjäoikeudessa todistamassa/asianomistajan edustajana. Todella rankkoja päiviä, mutta aina oikeus on toteutunut vaikka julkisuudessa usein herjataan oikeuslaitosta. Kahdesta casesta yli 5 v tuomiot tekijöille.
Olen erittäin suosittu miekkosten keskuudessa ja usein tilanteessa, että saan henkilökohtaisia viestejä (tekstareita) monelta miekkoselta samoihin aikoihin. En siis tarkoita mitään deittisovelluksia, vaan ihan tekstareita, whatsappia... eli että miekkoset tuntevat minut jo. En jakele numeroani kenelle tahansa.
Jouduin seksuaalirikoksen uhriksi, naisen toimesta. Olen itsekin nainen.
Minulla oli alaikäisenä maatila ja velkaa siitä 700 000 mk. Vanhempani otti velan ja tilan nimiini. Laina-aika 25v.
Kalloni on palasina. Kuuluu natina kävellessäni kovalla pinnalla. Auto ajoi päälleni muutama vuosi sitten ja löin pääni. Ei kannata kuulema korjata jos ei tule oireita. Eiks sen pitäis luutua jotenkin?
Äiti anto mulle rahaa sitä varten että pystyin käydä ostamassa hänelle metamfetamiinia, bentsoja yms. Käänsin myös hänen puolestaan jointteja ja vahdin välillä hänen trippejä. Olin 15v
Olen ollut Suomen presidentin turvamiehenä muutaman tunnin yritysvierailun ajan.
Olen ollut valaan vatsassa.
Joskus 50- luvun lopulla tai 60-luvun alussa Kaivopihalla oli näytillä tämä otus. Olin lapsi ja minusta siellä oli ahdistavaa ja pelottavaa. Haisi kummalta , oli vaaleanpunaista ja möykkyistä. Äiti otti syliin ja vei minut itkevänä pois.
Todellisuutta eletään nyt. Eilistä ei enää ole, huominen voi olla harhaa.
Olen kätellyt kuuluisaa kapellimestaria.
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Olen tavannut ja jutellut monien maailman kuuluisuuksien ja kuninkaallisten kanssa.
Olen ollut juhlimassa sellaisessa herrkartanossa että sitä ei voi uskoa todeksi. Hienoa pöytäseuraa!
Uusi Kellokosken prinsessa
Vierailija kirjoitti:
Olen n_____t prinsessa Katherinea.
näytellyt
Vierailija kirjoitti:
Olen erittäin suosittu miekkosten keskuudessa ja usein tilanteessa, että saan henkilökohtaisia viestejä (tekstareita) monelta miekkoselta samoihin aikoihin. En siis tarkoita mitään deittisovelluksia, vaan ihan tekstareita, whatsappia... eli että miekkoset tuntevat minut jo. En jakele numeroani kenelle tahansa.
"80 e?"
En tiedä, lieneekö yleistäkin että elämässä ei ole mitään positiivisia sattumuksia, vain negatiivisia, vaikka koettaisit itse tekemällä saada jotain positiivista aikaan, se menee jollainlaila pieleen ja v1tuttaa sitten vain entistä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, lieneekö yleistäkin että elämässä ei ole mitään positiivisia sattumuksia, vain negatiivisia, vaikka koettaisit itse tekemällä saada jotain positiivista aikaan, se menee jollainlaila pieleen ja v1tuttaa sitten vain entistä enemmän.
Haluan lisätä tähän vielä että minua sitten oksettaa ja kuvottaa väitteet että "olet oman onnesi seppä". No en näköjään kykene olemaan!!!
Olen ollut ulostamatta 4 viikkoa.