Mitä sellaista sinulle on tapahtunut mitä luulet että kovin monelle muulle ihmiselle täällä ei ole tapahtunut?
Minä aloitan: synnyin reilut 1700g painavana keskosena.
Kommentit (2016)
Paritehtävien aikana jouduin somalimiehen kanssa työskentelee ja useasti. Ihan mukava tyyppi, mutta harmittavaa, kun en ikinä saanut työskennellä ikäisteni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Viisaudenhampaani puhkesivat 13 vuotiaana alaleukaan ja 14 vuotiaana yläleukaan. Hammaslääkärikin oli aika ihmeissään.
Kiinnostaisi tietä olenko ehkä mutantti, vai onko täällä muita joiden viisaudenhampaat olisivat puhjenneet verrattaen aikaisin?
Minulle myös puhkesi kahdet ekat yläastelaisena. Et ole ainut :)
Vierailija kirjoitti:
Käyn viittäkymppiä eikä minulla ole ikinä ollut reikää hampaissa.
Mutta onko ollut reikiä hampaissa?
122H62 kirjoitti:
Serbit yrittivät ampua minua tykillä Sarajevon lentokentällä -92. Eipähän osuneet.
Että oikein tykillä ampuivat!!
Olen ollut Donald Trumpin kanssa ottamassa kuppia ja kyllä me suudeltiinkin.
Olen ollut Britannian suurlähetystössä juhlimassa kuningattaren syntymäpäiviä, sekä Harryn ja Meghanin (sic) häitä.
Olen aina ollut rauhallinen ja ystävällinen henkilö, joka pyrkii kohtelemaan muita ihmisiä hyvin. Mutta tuo Alexander Stubb, hän oli erilainen. Hän oli kiusaaja, joka piti siitä, että sai muut tuntemaan olonsa epämukavaksi ja heikoksi.
Muistan selvästi päivän, kun Stubb otti kohteekseen minut ja ystäväni, joka oli sokea. Stubb oli tunnettu ilkeistä kommenteistaan ja halveksivasta käytöksestään, emmekä mekään olleet poikkeus.
Hän nimiteli minua jatkuvasti ja pilkkasi sokeaa ystävääni. Hän naureskeli hänen kävelyaskeleilleen ja teki kaiken voitavansa saadakseen meidät tuntemaan itsemme vähäpätöisiksi. Häneltä ei koskaan puuttunut ilkeitä huomautuksia tai loukkauksia, joita hän heitteli meitä kohtaan jokaisessa tilaisuudessa.
Kiusaaminen ei tapahtunut vain koulussa, vaan Stubb seurasi meitä myös kotimatkalle. Hän seurasi meitä usein läheiselle leikkipuistolle ja jatkoi siellä kiusaamistaan. Tunsin raivoa ja surua siitä, että joku voisi olla niin julma toiselle ihmiselle.
Yritin puolustaa itseäni ja ystävääni parhaani mukaan, mutta Stubbin ja hänen hovinsa, myötäilijöiden, ilkeät sanat ja teot eivät loppuneet. Päinvastoin, hän vain jatkoi kiusaamistaan, nauttien selvästi meidän kärsimyksestämme. Hän on unohtanut. Minun lapsuuteni oli helvettiä ja en pääse siitä yli. Kärsin mm. paniikkikohtauksista.
Täältä voi lukea lisää:
"Stubb oli kaikista pahimpia koulussa. Se oli pahimpia koulukiusaajia. Sellainen niinkuin mitä pelkäsi"
Suomen tunnetuimpia koulukiusaajia on entinen pääministerimme Alexander Stubb. Koulukiusaaja, joka puristeli koulussa käsivarsiani hokien silavaa.
Olin lihava lapsi.
Olin lihava jo syntyessäni, eikä tilannetta parantanut luontainen hyvä ruokahaluni, eikä kotona syötyihin aterioihimme aina kuuluneet jälkiruoat ja runsaat kahvipöydän herkut, olihan äitini kotitalousopettajana erinomainen ruoanlaittaja.
Pituuskasvun lakattua paino-ongelma vain paheni. Koulussa olin Miss Läskiperse. Useimmilta huomauttelu oli puolihuolimatonta ajattelemattomuutta, eräiltä puhdasta pahuutta.
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/laurakorpinen/273102-kiitan-sinua-kius…
Vierailija kirjoitti:
Olen ajanut autolla jossa oli 5km verran bensaa jäljellä. Pääsin tankille asti 🤣
Minulla loppui bensa kesken ajon. Onneksi oli pitkä ja loiva alamäki ja vauhtia reilusti. Rullasin useita satoja metrejä moottori sammuneena, vaihde vapaalla, kaksien eri liikennevalojen läpi huoltoaseman pihaan. Kummatkin liikennevalot vaihtuivat vihreäksi juuri edessäni. Auton vauhti loppui täsälleen bensamittarin eteen, joten oli helppo tankata ja jatkaa matkaa..Kaveri oli kyydissä jakamassa tämän erikoisen kokemuksen ja uskomattoman onnenkantamoisen.
olen 1950-luvulla ollut kyydissä alle kymmenvuotiaana, kun kaksi vuotta vanhempi poikaserkkuni ajoi vanhempiensa autoa - hiljaisella tiellä tosin, mutta jälkeenpäin kauhistuttaa mitä olisi voinut tapahtua. Mutta hyvin hän pysyi tiellä ja sai pysähtymäänkin.
Ajokortti-ikäisenä oli ihana ajaa hänen kanssaan rallia soratiellä...
Vierailija kirjoitti:
Kunpa Mäkin näkisin Jeesuksen ja tulisin uskoon! Voi kunpa mullekin tapahtuisi jotakin niin ihanaa kuin esim että olisi nimi elämänkirjassa ja saisi synnit anteeksi ja ei tarvitsisi vihan aikaan jäädä,pääsisi ylöstempaukseen mukaan jne mutta Jeesus taitaa olla vain mulle haavekuva,jeesus pelastaa ketkä haluaa ja vanhurskauttaa kenet tahtoo!
Iankaikkinen Pelastus helvetistä on tarkoitettu ihan kaikille.
Jeesus kuoli potentiaalisesti kaikkien ihmisten syntien puolesta, mutta kaikki eivät halua valitettavasti tehdä parannusta ja antaa elämäänsä Jeesukselle.
Rukoile Jeesusta Kristusta elämääsi ja pyydä syntejäsi häneltä anteeksi.
Hän antaa sinulle voiman tehdä parannuksen syntielämästäsi, jos vaan annat hänelle luvan.
Olen onnellinen ja tyytyväinen elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Olen onnellinen ja tyytyväinen elämääni.
... ja kirjoittelet tänne?
Ei uskota!
katjuska1234 kirjoitti:
Olin juuri onnettomuudessa pyörällä, kun moottoripyörä ajoi 60km/h päälle. Vieläpä selvisin hengissä pienillä vammoilla. Suojelusenkelit oli mukana.
... mutta olivat ilmeisesti röökitauolla, kun eivät ohjanneet moottoripyörää ohitsesi.
Vierailija kirjoitti:
Itse olin vasta 33.
Hei, minäkin olen ollut 33! Samixii!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koiramme juoksi avantoon lintujen perässä. Lähdin pelastamaan sitä ja jää murtui allani. Olimme molemmat avannossa. Pääsin itse ylös ja vedin sitten koirankin jäälle. Kaikki tapahtui ohjeiden vastaisesti, kukaan ei soittanut 112:een ja eikä jääty odottamaan palokunnan tuloa ehkä 100 km: n päästä ja koirankin vedin jäälle etutassusta enkä nostanut mahan alta. Pelastuimme.
Tuollainen lintujen perään hyökkivä rakki olis mun mielestä joutanutkin mennä. Inhottava ja paha eläin.
Koirat _on_ inhottavia ja pahoja eläimiä. Siksi ne varmaan nimenomaan tässä maassa ovatkin niin järjettömän suosittuja ettei mitään rajaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut yli vuoden verran ilman rahaa työstä tai yhteiskunnalta. Muitakin köyhyyskausia on myös ollut, nytkin elän työmarkkinatuella.
Kerro meille, mistä sait rahat elämiseen!
Vierailija kirjoitti:
Kaverin isä käytti mua hyäkseen vuosia, ja miten tämä perhe suhtautui minuun sen jälkeen? Laittoivat välit poikki. Minähän se paha olin... Vuosia tästä olin katkera, mutta en enää. Terveisiä peräkylän pelleille.
Hyi helwetti. Mädäntykööt toi perhe jo elävässä elämässä omaan passkaansa.
Olen nähnyt omat äänihuuleni ja niiden liikkeen, kun pitää ääntä
(olin tutkimuksessa, jossa kurkkuun työnnettiin nenän kautta kamera)