Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sellaista sinulle on tapahtunut mitä luulet että kovin monelle muulle ihmiselle täällä ei ole tapahtunut?

Vuosimallia 1981
07.04.2021 |

Minä aloitan: synnyin reilut 1700g painavana keskosena.

Kommentit (2016)

1901/2016 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin leskeksi 27-vuotiaana.

1902/2016 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirtynyt eläkkeelle ennen työuran alkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1903/2016 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäni on täyttänyt 100 v ja asuu edelleen yksin kotonaan

Mulla myös! Ajoi ilman korttia vielä 101-vuotiaana. Menehtyi kaksi päivää ennen 103-vuoden ikää.

Vierailija
1904/2016 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Joy kirjoitti:

Jäin leskeksi 27-vuotiaana.

Isäni kuoli syöpään kun olin 17 v ja äitini kuoli syöpään kun olin 18 v. En elännyt koskaan huoletonta teini ikää vaan kuolema oli läsnä jo 13 v kun isä sairastui. Musta ei tullut oikein mitään

Vierailija
1905/2016 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen erittäin suosittu miekkosten keskuudessa ja usein tilanteessa, että saan henkilökohtaisia viestejä (tekstareita) monelta miekkoselta samoihin aikoihin. En siis tarkoita mitään deittisovelluksia, vaan ihan tekstareita, whatsappia... eli että miekkoset tuntevat minut jo. En jakele numeroani kenelle tahansa.

Olet nainen. Aivan perussettiä.

Vierailija
1906/2016 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin lapsena, kun paras kaverini sai äidiltään selkään, ja hän näki sen jälkeen, kun minä sain omaltani (jos nyt kyynelten läpi näki mitään).

Oltiin 9-vuotiaita ja kaverin perheen autotallista löytyi tikkoja, mutta ei tikkataulua. Heiteltiin niitä tikkoja sitten pihalla kasvavan puun runkoon, joka meni isolta alueelta pilalle. Eli näytti ihan kauhealta ja "tuhotulta", kun kaarnaa jne. irtosi. Kaverin äiti huomasi tämän aivan liian myöhään, ja kilahti aivan täysin, ja soitti oman äitini paikalle katsomaan (asuttiin kävelymatkan päässä ja äiti oli kotiäitinä).

Mutta kaverin äiti kävi niin kierroksilla, että ei jaksanut odottaa vaan jo sillä välin repi kaveriltani housut alas ja hakkasi avokämmenellä pyllylle niin että itku tirahti. Kun äitini saapui ja näki hölmöilymme tulokset ja rangaistustaan itkevän kaverini, hän päätti toimia samoin ja antoi minulle samalla tavalla selkään, siinä saman tien, eikä vasta tultuamme kotiin.

Olin sinänsä saanut selkäsaunoja ennenkin, mutta todella harvoin, tuskin edes vuosittain, enkä ikinä kenenkään ulkopuolisten, edes sisarusteni nähden. Tuolloin yli 40 vuotta sitten lasten kurittaminen oli normaalimpana pidettyä ja yleisempää kuin nykyään, mutta tällaista en usko monelle käyneen edes siihen aikaan.

Vierailija
1907/2016 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain Don Johnsonin pelästymään.

Olin armoton fani 80-luvulla.

Lahdessa oli joku tapahtuma, johon hän osallistui. Ihmisiä oli hirveästi. Olin jonkun puomin takana muiden kanssa kun hän käveli ohi. Huusin täysillä: "Don!" Hän katsoi minua pelästyneenä, ja puristi hämmentyneenä kättäni.

Vierailija
1908/2016 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epiduraali voi aiheuttaa paljon muutakin haittaa, synnytyksen keskeytymistä ym. Pitää vaan itse selvittää kun kaikkea lääkkeellistä pidetään lähes tarpeellisena synnytyksissä, jotka ennen on ollu luonnollisia tapahtumia. 

Vierailija
1909/2016 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen erittäin suosittu miekkosten keskuudessa ja usein tilanteessa, että saan henkilökohtaisia viestejä (tekstareita) monelta miekkoselta samoihin aikoihin. En siis tarkoita mitään deittisovelluksia, vaan ihan tekstareita, whatsappia... eli että miekkoset tuntevat minut jo. En jakele numeroani kenelle tahansa.

Olet nainen. Aivan perussettiä.

Ostin kerran käytetyn kännykän keski-ikäiseltä naiselta. Hän ei ollut tyhjentänyt sitä ennen myyntiä.

Muistissa oli 28 miehen numero. Olin että vau.

Vierailija
1910/2016 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen n_____t prinsessa Katherinea.

Mäkin oon nähnyt sitä!

1911/2016 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin oman äitini vaginasta isäni ejakulaation tuloksena 2.6-1977 klo 21.22

Sow

Vierailija
1912/2016 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orava kakkasi puusta päähäni ja sitä sontaa lensi myös hienon (minun mittapuullani) rannekelloni väleihin, oli hankala putsata.

Vierailija
1913/2016 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salakuunneltu ja seurattu 24h vuosikymmeniä. En usko että montaa kohtalotoveria on ja jos luulet että on houteita niin voi sua, tuo ei ole edes pahimpia juttuja mitä tehty.

Naurettavaa myös että suututaan kun en ota tuota kevyesti tyyliin ihan kun ei mitään niin ihmeellistä olisi tehty. Mutta en ihmettele. Eihän ne tiedä suurin osa, mitä oikeasti on tehty. Tietää vain joistain mistä näyttäisi että itselläni ei olisi syytä olla vihainen. "Sovitaan" niin, mutta paljosta olette jääneet paitsi kun ette tiedä. Säälittävää.

Vierailija
1914/2016 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä nussi äitiäni

Vierailija
1915/2016 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salakuunneltu ja seurattu 24h vuosikymmeniä. En usko että montaa kohtalotoveria on ja jos luulet että on houteita niin voi sua, tuo ei ole edes pahimpia juttuja mitä tehty.

Naurettavaa myös että suututaan kun en ota tuota kevyesti tyyliin ihan kun ei mitään niin ihmeellistä olisi tehty. Mutta en ihmettele. Eihän ne tiedä suurin osa, mitä oikeasti on tehty. Tietää vain joistain mistä näyttäisi että itselläni ei olisi syytä olla vihainen. "Sovitaan" niin, mutta paljosta olette jääneet paitsi kun ette tiedä. Säälittävää.

Minulla on hampaaseen asennettu kamera ja mikrofoni jolla Supo seuraa toimiani.

Vierailija
1916/2016 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nussinut tunturin huipulla yleisen vaellusreitin varrella.

Samoin

Vierailija
1917/2016 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryöstin ihmisen vahingossa (kommando-pipo päässä).

Vierailija
1918/2016 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt omat äänihuuleni ja niiden liikkeen, kun pitää ääntä

(olin tutkimuksessa, jossa kurkkuun työnnettiin nenän kautta kamera)

No ihan normaalia nykytekniikalla - olen ollut melko säännöllisin 5v väliajoin kolonoskopiassa ja gastroskopiassa ja jopa kerran virtsarakon tähysyksessä. Ja nähnyt siis lyhyttä ohutsuolen pätkää lukuunottamatta koko ruoansaulatuskanavani sekä virtsarakkoni tv-ruudulla.

Vierailija
1919/2016 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuhhinut Suomi kaksnelosen treffit varsinais-suomen osalta tyhjäksi kymmenisen vuotta sitten. T. J Pansiosta

Vierailija
1920/2016 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ajanut hiomavaunulla sumuisena aamuna ja hiihtänyt jään yli Seurasaareen.

Jään yli hiihto Seurasaareen on kokenut lähes jokainen hiihtävä stadilainen.

Hassua juttu mutta olen käynyt Seurasaaressa kävellen, veneellä, kajakilla ja hiihtämällä...ja kerran olen mennyt kävellen mutta tullut pois taksilla (iäkkään ihmisen kaverina).

Kuulostaa siltä niinkuin se olisi ihan älyttö än tärkeä paikka minulle mutta syy on oikeasti se että olen elämäni aikana asunut kolmessa Seuriksen naapurikqupunginosassa Meilahdessa, Pikku-huopalahdessa ja Munkassa. Tai oikeastaan Seuris taitaa kuulua Meilahteen itsekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi