Mitä sellaista sinulle on tapahtunut mitä luulet että kovin monelle muulle ihmiselle täällä ei ole tapahtunut?
Minä aloitan: synnyin reilut 1700g painavana keskosena.
Kommentit (2016)
Jouduin vapauden riiston kohteeksi.
MInulla on itseäni nuorempi äitipuoli. Erosin itseäni nuoremmasta miehestä ja vaihdoin nuorempaan :D
Hiukseni on värjätty erään suojespoliisin pomon työhuoneen vessassa
Minä synnyin rhesus-vauvana 1954, jäin henkiin. Elämä on ollut alusta asti yhtä taistelua, tukea en ole saanut mistään.
Minut on vihitty fulaheimoon.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut saunassa homon kanssa.
Tuliko parrua peräaukkoon???
Möin tennismailan Jere Brandille.
Ja oliko isoin mitä kukaan on koskaan saanut?
Minua on purrut leijona. Arpi kyljessa.
Katainen on ostanut mulle Brysselissa kaljan.
Olen jutellut kaikkien Suomen presidenttien kanssa Kekkosesta lahtien.
Olen nayttanyt persetta Putinille
M50
En ole varma, kuinka harvinaista tämä oikeastaan on, mutta sain viisaudenhampaan 35-vuotiaana.
Melkein kuolin sukellusonnettomuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt UFO:n
Voi kun minäkin oisin, mutta ei meikällehän kävi niin, että joku huijarifirma (madgames) perii minulta maksua muka ostamista palvelusta, puhelinlaskuun oli lisätty outo summa. En edes tiedä mitä tuo huijarifirma myy enkä varmasti ole tilannut mitään. Olen 70-v mummeli. Että itkettää, miten tuosta pääsee eroon. Teliassa on liittymäni ja kävin oikein liikkeessä paikan päällä, niin ei muka tiennyt myyjä, että mikä tämä huijarifirma oikein on. Tiesi carmasy, sillä nyt on käynyt selville, että useat vanhemmat ihmiset ovat tulleet huijatuksi.
Eikös noillakin ole asiakaspalvelu jossa voi peruuttaa "sopimuksen". Googlettamalla löytyy. Onko sinulla lastenlapsia joista joku olisi tilannut puhelimellasi pelin? Kysele ja keskustele. Ei tuo tuosta varmaan pahemmaksi muutu. Viimekädessä poliisiin yhteys mikäli et saa asiakaspalvelua ja purkua. Itselleni ei ole tällaista tapahtunut mutta näin varmaan toimisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt UFO:n
Voi kun minäkin oisin, mutta ei meikällehän kävi niin, että joku huijarifirma (madgames) perii minulta maksua muka ostamista palvelusta, puhelinlaskuun oli lisätty outo summa. En edes tiedä mitä tuo huijarifirma myy enkä varmasti ole tilannut mitään. Olen 70-v mummeli. Että itkettää, miten tuosta pääsee eroon. Teliassa on liittymäni ja kävin oikein liikkeessä paikan päällä, niin ei muka tiennyt myyjä, että mikä tämä huijarifirma oikein on. Tiesi carmasy, sillä nyt on käynyt selville, että useat vanhemmat ihmiset ovat tulleet huijatuksi.
Eikös noillakin ole asiakaspalvelu jossa voi peruuttaa "sopimuksen". Googlettamalla löytyy. Onko sinulla lastenlapsia joista joku olisi tilannut puhelimellasi pelin? Kysele ja keskustele. Ei tuo tuosta varmaan pahemmaksi muutu. Viimekädessä poliisiin yhteys mikäli et saa asiakaspalvelua ja purkua. Itselleni ei ole tällaista tapahtunut mutta näin varmaan toimisin.
...tai yhteys kuluttajansuojasta vastaaville.
Vammauduin autokolarissa, kaahari ajoi päälle. Taistelin liikennevakuutusyhtiötä vastaan lakimiehen avustuksella vuosia, että sIn työkyvyttömyyseläkkeet. Olin itse täysin syytön onnettomuuteen. Vakuutusyhtiö piti kolarista aiheutuneita vammoja mielenterveyshäiriöinä. Tämä totisinta totta Suomessa.
Olen onnistunut pysymään normaalipainossa. En myöskään ole värjännyt tukkaani.
Lapsena kohtasin kahdesti itsensäpaljastelijan. Ihmettelin että viitsii vilauttaa kun on kylmäkin. Meitä on moneksi.
Vierailija kirjoitti:
Lapsena kohtasin kahdesti itsensäpaljastelijan. Ihmettelin että viitsii vilauttaa kun on kylmäkin. Meitä on moneksi.
No, tiedoksi sinulle, että 70-luvulla tuo ei ollut harvinaista.
- s.68
Varmaan aika monikin on, etenkin moni mies.