Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sellaista sinulle on tapahtunut mitä luulet että kovin monelle muulle ihmiselle täällä ei ole tapahtunut?

Vuosimallia 1981
07.04.2021 |

Minä aloitan: synnyin reilut 1700g painavana keskosena.

Kommentit (2016)

Vierailija
1621/2016 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on ollut aika hurjiakin, mutta tässä silti oma, aika symppis kokemus. Ykkös- tai kakkosluokalla mun peukalosta meni läpi virkkuukoukku.

Olen myös raskautunut kuparikierukan kanssa, mutta se tuntuu olevan yllättävän yleistä, kun netistä löytyy paljon samoja kokemuksia.

Virkkuukoukku sormesta läpi? Miten se on edes mahdollista, kun ei koukku ole edes terävä?

Vierailija
1622/2016 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on ollut aika hurjiakin, mutta tässä silti oma, aika symppis kokemus. Ykkös- tai kakkosluokalla mun peukalosta meni läpi virkkuukoukku.

Olen myös raskautunut kuparikierukan kanssa, mutta se tuntuu olevan yllättävän yleistä, kun netistä löytyy paljon samoja kokemuksia.

Virkkuukoukku sormesta läpi? Miten se on edes mahdollista, kun ei koukku ole edes terävä?

Virkkuukoukulla oli tarkoitus tehdä reikiä munakennomaiseen materiaaliin, varmaan juurikin siksi valittu kun ei ollut terävä. Mulla osui peukalo epähuomiossa just siihen, mistä olin tunkemassa koukkua kennon läpi. Sattui vaan olemaan tarpeeksi voimaa, että se meni sitten peukalosta sisään. Se otettiin terveyskeskuksessa puudutuspiikkien ja kiristyssiteen kanssa ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1623/2016 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rakastellut entistä tyttöystäväni ja ex-vaimoani samaan aikaan! 😁

Vierailija
1624/2016 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkaisin silmät sidottuna takakierrepotkulla tupakin ystäväni huulilta baariyleisön katsellessa tapahtumaa vierestä ringissä.

Sain melkoiset aploodit.

Vierailija
1625/2016 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen rakastellut entistä tyttöystäväni ja ex-vaimoani samaan aikaan! 😁

No eikös kaikki eronneet miehet ole?

Vierailija
1626/2016 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut sähköiskun.

Vierailija
1627/2016 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöperhonen lensi korvaan sisään

Vierailija
1628/2016 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetin vanhempani vuoden välein harvinaisiin syöpiin ollessani alle 25.

Vierailija
1629/2016 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis saiko se kuparikierukka sut raskaaksi? Toi on kyllä todella ainutlaatuista!

Vierailija
1630/2016 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen uudestisyntynyt 11-vuotiaana.

Työnnettiinkö sinut siis takaisin turkinhihaan ja nussittiin uudestaan? Aikamoista.

Vierailija
1631/2016 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut seksisuhteessa nuorena erääseen saman ikäiseen naiseen, sekä hänen isäänsä.

Vierailija
1632/2016 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on tuomittu vakavasta rikoksesta, joten en ole tehnyt (eikä kukaan mukaan).

Vierailija
1633/2016 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katkaissut varpaani rautakangella jäistä maata takoessani.

Vierailija
1634/2016 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut on tuomittu vakavasta rikoksesta, joten en ole tehnyt (eikä kukaan mukaan).[/quote

Suuri osa linnassa istuvista sanoo samaa.

Vierailija
1635/2016 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt UFO:n

Voi kun minäkin oisin, mutta ei meikällehän kävi niin, että joku huijarifirma (madgames) perii minulta maksua muka ostamista palvelusta, puhelinlaskuun oli lisätty outo summa. En edes tiedä mitä tuo huijarifirma myy enkä varmasti ole tilannut mitään. Olen 70-v mummeli. Että itkettää, miten tuosta pääsee eroon. Teliassa on liittymäni ja kävin oikein liikkeessä paikan päällä, niin ei muka tiennyt myyjä, että mikä tämä huijarifirma oikein on. Tiesi carmasy, sillä nyt on käynyt selville, että useat vanhemmat ihmiset ovat tulleet huijatuksi.

Vierailija
1636/2016 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kun minäkin oisin, mutta ei meikällehän kävi niin, että joku huijarifirma (madgames) perii minulta maksua muka ostamista palvelusta, puhelinlaskuun oli lisätty outo summa. En edes tiedä mitä tuo huijarifirma myy enkä varmasti ole tilannut mitään. Olen 70-v mummeli. Että itkettää, miten tuosta pääsee eroon. Teliassa on liittymäni ja kävin oikein liikkeessä paikan päällä, niin ei muka tiennyt myyjä, että mikä tämä huijarifirma oikein on. Tiesi carmasy, sillä nyt on käynyt selville, että useat vanhemmat ihmiset ovat tulleet huijatuksi.

Vierailija
1637/2016 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverin isä käytti mua hyäkseen vuosia, ja miten tämä perhe suhtautui minuun sen jälkeen? Laittoivat välit poikki. Minähän se paha olin... Vuosia tästä olin katkera, mutta en enää. Terveisiä peräkylän pelleille.

Onneksi et sentään joutunut pakotetuksi oikeuslaitoksen hampaisiin - SE olisi leimannut ja traumatisoinut sinut iäksi.

Vierailija
1638/2016 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut että jättää vain maksamatta. Se mitä yritetään huijaamalla saada, ei siihen tarvitse reagoida. Tietenkin on huoli ja stressaa tuollainen, kuitenkin sinun ei pidä eikä tarvitse maksaa mitään, eikä vastata heille!👍 Et ole ainoa jota yritetään huijata näinä aikoina. Menee ohi aikanaan vaikka painostus on kova.

Vierailija
1639/2016 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt itsemurhaa, ja olisin onnistunut, jos ystäväni ei olisi murtautunut kotiini vara-avaimilla.

Tämä hauskahtaa siltä, että olit kertonut ystävällesi yrittäväsi itsemurhaa, tiesit että hänellä on vara-avain. Sori jos on väärä mielikuva. Minua vaan pistää niin vihaksi sellaiset itsemurhalla huomiota kerjäävät, jotka varmistavat, että joku pelastaa heidät ennen kuin tekevät tekosensa. Se on sairasta ja aiheuttaa traumoja muille. Olen nähnyt näitä työssäni aivan liikaa, enkä siedä tätä tapaa yhtään.

Yleensä itsemurhan tehneet ovat puhuneet asiasta ennen tekoaan jollekin. Onko se sitten jonkinlainen hätähuuto vai mikä, mutta voi olla ihan tosissaan ja silti kertoa (ja jopa toivoa) pelastusta. Totta kai se on tavallaan väärin ja traumaattista, mutta silti toivoisin, että ystäväni ennemmin puhuisi minulle siitä ja voisin sen estää kuin että ei puhuisi ja tekisi vaan. Jos vaan lämpikseen lörpöttelee, niin se on toki tositosi väärin, mutta ilmeisesti suurempi osa siitä puhuvista sitä aivan oikeasti miettii.

Vierailija
1640/2016 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut että jättää vain maksamatta. Se mitä yritetään huijaamalla saada, ei siihen tarvitse reagoida. Tietenkin on huoli ja stressaa tuollainen, kuitenkin sinun ei pidä eikä tarvitse maksaa mitään, eikä vastata heille!👍 Et ole ainoa jota yritetään huijata näinä aikoina. Menee ohi aikanaan vaikka painostus on kova.

Okei nyt huomasin että oli lisätty puhelinlaskuun...🤔