Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sellaista sinulle on tapahtunut mitä luulet että kovin monelle muulle ihmiselle täällä ei ole tapahtunut?

Vuosimallia 1981
07.04.2021 |

Minä aloitan: synnyin reilut 1700g painavana keskosena.

Kommentit (2016)

Vierailija
1701/2016 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tapahtunut sellainen erikoinen quantum leap. Sen ansiosta pelastuin pahalta autokolarilta.

Vierailija
1702/2016 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on tapahtunut sellainen erikoinen quantum leap. Sen ansiosta pelastuin pahalta autokolarilta.

Uuu kerro lisää! Glitch in the matrix jutut on mielenkiintoisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1703/2016 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanut varoituksen töissä synnynnäisvian takia.

Vierailija
1704/2016 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luoti on meinannut osua muhun, 3 kertaa saman päivän aikana yksi luoti meni korvan ohi vain muutaman millin päästä, toinen luoti meinas osua käteen sekin meni ohi vain 2 sentin päästä ja kolmas luoti meinas osua selkään kerkesin kumartua ja heittäytyä maahan ja ei mua ei ammuttu, metsästysseurue joka liian lähellä asutusta hirvenmetsästys aikaan. Onneksi sain soitettua poliisit ja poliisit tuli ja tuli aikamoiset sakot niille. Olen sen jälkeen pelännyt kaikenmaailman aseita ja kovia ääniä, lapsena raketteja ammuttaessa raketti ilmassa ja osui mun päähän, sattu kamalasti selvisin pelkällä vekillä vähän tuli verta ja arpi päässä muistona.

Vierailija
1705/2016 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen löytänyt metsästä ruumiin.

Olen saanut paniikkikohtauksen keskellä kamppia ja p*skonut ja kussut housuuni sen vuoksi. Voi sitä häpeän määrää..

Olen nähnyt kun ihminen hyppää katolta ja kuolee:(

Olen kohdannut karhun metrin päässä.

Vierailija
1706/2016 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut Buzz Aldrinin.

Hetki siinä keskusteltiin ja naureskeltiin niille tolloille jotka pitävät kuulentoja lavastettuina.

Vierailija
1707/2016 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen pyörtynyt Israelissa joulukirkossa

Vierailija
1708/2016 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Näin 16 vuotiaana, kun mies hyppäsi junan alle.

- Löysin parhaan kaverini hirttäytyneenä 18 vuotiaana

Vierailija
1709/2016 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pallosalama tuli metrin päähän ukkosella kotonani silloisen veivattavan puhelimen kautta. 80-luvun lopulla. Valaisi koko eteisen kirkkaalla valolla.

Vierailija
1710/2016 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joutunut vaihtamaan ajokorttini paikalliseen neljä kertaa.

Vierailija
1711/2016 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että hyvin harva muu edes koko maailmassa on katsonut skidinä suoraan keskipäivän aurinkoon toisella silmällä niin kauan (muutaman sekunnin) että tarkan näön keskukseen tulee pigmenttiarpi joka jossain määrin haittaa lukemista, kun teksti "pullistuu" ja epämääräistyy tuolla silmällä pelkästään lukiessa keskikohdaltaan. Vaikuttaa hidastavasti myös molemmilla silmillä lukemiseen varsinkin kun tuo "kärähtänyt" silmä on muutoin optisesti parempi, vahvempi silmä!

Vierailija
1712/2016 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähnyt vastaavan UFO:n teininä reilu 20v ennen kuin USA julkisti niistä videoita. Mikään ihmisen tekemä ei tänäpäivänä pysty kiihdyttämään yli 3000km/sekunnissa, jollaisen näin jo 90 luvulla.

Meitä on tarkkailtu kauan.

Vierailija
1713/2016 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en oo kertonut siitä kenellekään tätä ennen. Enkä täälläkään kerro tarkemmin, koska en jaksa sitä negaa mikä noista alapeukuttajista tulee. Ihan turha kertoa elämän tärkeimpiä hetkiä, kun joku päästään vammainen pilaa sen.

Vierailija
1714/2016 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole varma, kuinka harvinaista tämä oikeastaan on, mutta sain viisaudenhampaan 35-vuotiaana.

Mulla on maitohammas suussa

Ensimmäinen hampaani oli rautahammas

M50

Vierailija
1715/2016 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotiaana juoksin paeltuneena Lapissa keskellä yötä hakemaan poliisia kun isä meinas tappaa veljeni. Ohuet sukkahousut , villatakki ja 30 asteen pakkanen. 

Vierailija
1716/2016 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pallosalama tuli metrin päähän ukkosella kotonani silloisen veivattavan puhelimen kautta. 80-luvun lopulla. Valaisi koko eteisen kirkkaalla valolla.

Naapurin tyttö kuoli kun pallosalama seurasi häntä vaatekaappiin. 

Vierailija
1717/2016 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin töissä ekaa kertaa uudelle tavarantoimittajalle ja aivan uudelle ihmiselle, kysyäkseni tilauksesta. Kun hän vastasi hän seisoi meidän firman vastaantuloaulassa ja näin hänet huoneestani siitä suoraan.

Vierailija
1718/2016 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Satu Östringin /entinen miss Suomi jouluparaatissa .Sain mielettömästi meikkejä häneltä ,kun olin ainut kun auttoi siivoamaan hänen kanssaan meikit ym takaisin laukkuihin. 

Ihastuttava ihminen. 

Vierailija
1719/2016 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisaudenhampaani puhkesivat 13 vuotiaana alaleukaan ja 14 vuotiaana yläleukaan. Hammaslääkärikin oli aika ihmeissään.

Kiinnostaisi tietä olenko ehkä mutantti, vai onko täällä muita joiden viisaudenhampaat olisivat puhjenneet verrattaen aikaisin?

Vierailija
1720/2016 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt UFO:n

Voi kun minäkin oisin, mutta ei meikällehän kävi niin, että joku huijarifirma (madgames) perii minulta maksua muka ostamista palvelusta, puhelinlaskuun oli lisätty outo summa. En edes tiedä mitä tuo huijarifirma myy enkä varmasti ole tilannut mitään. Olen 70-v mummeli. Että itkettää, miten tuosta pääsee eroon. Teliassa on liittymäni ja kävin oikein liikkeessä paikan päällä, niin ei muka tiennyt myyjä, että mikä tämä huijarifirma oikein on. Tiesi carmasy, sillä nyt on käynyt selville, että useat vanhemmat ihmiset ovat tulleet huijatuksi.

Olen lukenut että jättää vain maksamatta. Se mitä yritetään huijaamalla saada, ei siihen tarvitse reagoida. Tietenkin on huoli ja stressaa tuollainen, kuitenkin sinun ei pidä eikä tarvitse maksaa mitään, eikä vastata heille!👍 Et ole ainoa jota yritetään huijata näinä aikoina. Menee ohi aikanaan vaikka painostus on kova.

Minulta veloitettiin pieniä summia kolmelta eri firmalta .Miten Telia on sekaantunut tällaiseen soppaan?En saanut rahokjani takaisin eikä polllut tullut soittoja näistä "firmoista".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi