Mitä sellaista sinulle on tapahtunut mitä luulet että kovin monelle muulle ihmiselle täällä ei ole tapahtunut?
Minä aloitan: synnyin reilut 1700g painavana keskosena.
Kommentit (2016)
Olen nukkunut biitsillä Eilatissa sotilaiden kanssa, oli myös naissotilaita.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt UFO:n
Minä näin UFO:n Michael Schenkerin kera Lontoossa vuonna 1979.
hoitovirhe joka pilasi koko työelämäni ja josta terveysasema ei ota mitään vastuuta koska kulunut yli 5 vuotta.
Kysymys: miten maallikko voi heti huomata koulutetun lääkärin tehneen typerän virheen???
Terveysaseman virhe, koska sieltä ei päästetä eteenpäin eli erikoislääkärille.
tätönen 23
näin ehkä Arhinmäen selvin päin.
appiukko käy kylässä melkein joka päivä tai ainakin soittaa miehelleni monta kertaa päivässä...yksinäinen ukko jo 73 vuotta.
välillä ärsyttää...onko muita samassa tilanteessa?
Olin bussin kyydissä kun se kippasi ojaan.
Vierailija kirjoitti:
Synnyin minuksi. Tuskin kovin moni - jos kukaan - teistä muista on syntynyt minuksi.
Kaikki ovat syntyneet minuiksi. Ihan joka ikinen.
Vierailija kirjoitti:
Olen ottanut suihin yli sadalta mieheltä ympäri Eurooppaa.
PS
Paljaalla, enkä niele.
Ei kai ole harvinainen, paremminkin tyypillinen wt-suomineito.
Lapseni kuoli onnettomuudessa.
Kaksi kertaa aivan läheltäni on mennyt luoti ohi. Kummallakaan kertaa en ole nähnyt ampujaa. Ensimmäinen kerta tapahtui kun olin n. 11-v. Olin tätini luona vierailulla, eri kylä mutta sama paikkakunta, kuin missä lapsuudenkotini sijaitsi. Olin pihalla yksin istumassa pihakeinussa, vanhempani ja muut olivat sisällä. Kuulin laukauksen ja puitten oksien läpi kuului kahahdus. Lähdin sisälle, mutten tainnut kertoa kenellekkään, koska arvelin olleen jonkin vahingonlaukauksen.
Toinen kerta tapahtui n. kymmenen vuotta myöhemmin kotipihallani lapsuudenkodissa. Olin ulkona siskoni taaperoikäisen lapsen kanssa, kun kuului laukaus ja luoti tuli jälleen ennalta-arvaamatta jostain metsästä päin, osuen lähelleni n. 3 metrin päähän, osuen isäni auton ikkunaan. Kerroin heti isälleni ja hän juoksi kiroillen ja huutaen metsään päin, tarkastamaan tilannetta, ikkunalasissa oli jälki. Silloinkin ampuja jäi mysteeriksi, eikä sitä lähdetty selvittämään. Uskon ettei sitä olisi 80-luvulla saatu selville ja poliisitkin olisivat suhtautuneet turhana selvittää asiaa. Nyt on toisin, kääntäisin kaikki kolot jotta tällainen selvitettäisiin, vaarallista peliä, jossa pieni lapsikin vaarassa. Huomautan vielä, että vaikka kyseessä oli maaseutu, niin metsästysaikakaan ei ollut silloin, joten mikään vahingonlaukaus ei välttämättä ollut. Olen nyt 60-vuotias ja toistaiseksi välttynyt luodilta. :/:D Sanotaanhan sitä että ei kahta ilman kolmatta. Vaistomaisesti, en ole pitänyt enää vuosiin liikkua metsissä, vaikka tuskin näillä siihen vaikutusta. Tulipahan nyt mieleen. Uskon että eka huti oli vahinko, toinen jokin kiusanteko. Maaseudulla on erikoisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Lapseni kuoli onnettomuudessa.
Aika monelle on tapahtunut, mm. itselleni.
Molemmat tyttäreni ovat syntyneet samana päivänä kolmen vuoden ikäerolla ja minun ja anoppini syntymäpäivä on sama. (Muutama vuosi kyllä ikäeroa).Miehelle helppo nakki muistaa synttäripäivät 😂
Minua on ammuttu jalkaan. Ei edes mitään whitetrash- menoa - tai no vähän. Oikeastaan aika paljonkin, kun ajattelen.
Ihan perussettiä, tultiin baarista jatkoille. Kuunneltiin hyvässä hengessä 60-70-luvun rokkia, reggaeta, hiphoppia ja punkkia. Joku tarjosi viivat. Joku esitteli asettaan ja se sattui laukeamaan polveeni.
No -oli pakko keksiä joku hätävalhe. Eli minut vietiin kadulle ja sieltä soitettiin hätänumeroon. poliisit eivät tietty uskoneet sanaakaan, enkä itse toki vasikoi frendejä.
Kiitos hyvinvointiyhteiskunnan jalkani leikattiin nopeasti, olen juoksukunnossa.
Olen ollut kaksikymmentä vuotta työttömänä ja yksin ilman ystäviä tai parisuhdetta yli kolmekymmentä vuotta.
Olen elänyt pelkällä toimeentulotuella viimeiset kymmenen vuotta.
Ikää on 49.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen melkein hukkunut lapsena.
Minä myös. Olin n. 4v.
Minä olen pelastanut hukkuvan lapsen 4 kertaa. Enkelit varmaan matkassa, jotka vinkkasivat että katse tuonne päin, siellä on lapsi pulassa.
Minua puri ulkomailla vesikauhuinen koira. Onneksi sain heti rokotuksen.
Vierailija kirjoitti:
näin ehkä Arhinmäen selvin päin.
Niin kumpi oli selvin päin?
olen astunut piirakan päälle vahingossa Tel Avivissa