Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sellaista sinulle on tapahtunut mitä luulet että kovin monelle muulle ihmiselle täällä ei ole tapahtunut?

Vuosimallia 1981
07.04.2021 |

Minä aloitan: synnyin reilut 1700g painavana keskosena.

Kommentit (2016)

Vierailija
1461/2016 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen melkein hukkunut lapsena.

Minä myös. Olin n. 4v.

Vierailija
1462/2016 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työskentelin Keski-Ranskassa pienessä kaupungissa 1980-luvulla eräässä kansainvälisessä järjestössä. Koska Suomi ei kuulunut EYhyn silloin, jouduin hakemaan työskentelyviisumin Ranskan suurlähetystöstä Helsingistä silloin. Pienessä kaupungissa ei ollut lainkaan turismia. Niinpä kun menin pankkiin kaupungissa hoitamaan raha-asioitani, pankinjohtaja pyysi minua juomaan kahvia kanssani työhuoneessaan. Olin eksoottinen, kun tulin Suomesta. Olin järjestön ensimmäinen Skandinavian maista tullut työntekijä. Kaikki muut työntekijät olivat Keski-Euroopasta tai Ranskasta tai Kanadasta. Rakastin sitä työpaikkaa ja he rakastivat minua. Se oli elämäni paras työkokemus.

Suomi ei edelleenkään kuulu Skandinaviaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1463/2016 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin ruokakaupassa aviomieheni ja siitä se juttu sitten lähti. Nyt 10 vuotta naimisissa. Kiitos S-ryhmä

Täysin sama, mutta naimisissa vasta 4 vuotta :D Yhteinen S-ryhmän lähikauppa saattoi meidät yhteen

Vierailija
1464/2016 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt ruokaa pohjoiskorealaisten diplomaattien kanssa.

Vierailija
1465/2016 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt itsemurhaa, ja olisin onnistunut, jos ystäväni ei olisi murtautunut kotiini vara-avaimilla.

Tämä hauskahtaa siltä, että olit kertonut ystävällesi yrittäväsi itsemurhaa, tiesit että hänellä on vara-avain. Sori jos on väärä mielikuva. Minua vaan pistää niin vihaksi sellaiset itsemurhalla huomiota kerjäävät, jotka varmistavat, että joku pelastaa heidät ennen kuin tekevät tekosensa. Se on sairasta ja aiheuttaa traumoja muille. Olen nähnyt näitä työssäni aivan liikaa, enkä siedä tätä tapaa yhtään.

Aina on olemassa riksi, että  se onnistuu. On selvää, että sellainen ihminen tarvitsee apua ja hoitoa. Yhteiskuntahan hoitaa viimeisen päälle niitäkin, jotka ajavat autoa kännissä tai suurta ylinopeutta eivätkä yhtään piittaa muitten ihmisten hengestä.

Vierailija
1466/2016 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäin leskeksi 35 vuotiaana .

Minä myös

Vierailija
1467/2016 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

[miksi? Lähinnä miksi kukaan kihlautuu 8 kertaa? Ja miten kukaan enää ottaa Sinua vakavasti?

quote=Vierailija]Olen leskeytynyt neljä kertaa, avioeronnt kaksi kertaa, ollut kihloissa kahdeksan kertaa, käynyt +130 maassa. [/quote]

Vierailija
1468/2016 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

[mikä?

quote=Vierailija]Olen saanut virallisen nimen, jota e ole kenelläkään muulla ihmisellä maailmassa.[/quote]

Vierailija
1469/2016 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt ministeri Matti Vanhaselle ruokaa.

Olen lentänyt lentokonetta.

Olen käynyt venäläisessä sotilastukikohdassa.

Sain keväällä tilaisuuden pukea poliisin täyden mellakkavarustuksen ja kokeilla miltä potkut tuntuu.

Harrastin seksiä teininä parhaan kaverin ja hänen tyttöystävän kanssa ja olemme edelleen parhaimmat ystävät.

(Kuulostaa joltain toiminnan mieheltä, mutta olen oikeasti tylsä ja kuiva mies)

Vierailija
1470/2016 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain b rappua saman päivän aikana kahdelta naiselta,ilman kondomia,takaapäin

Vierailija
1471/2016 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tullut raiskatuksi miehenä naisen toimesta. Juhannus, paljon alkoholia ja pilveä. Olin käynyt yhden tytön/naisen kanssa pari kertaa kahvilla, me ei edes oltu koskaan suudeltu. 

Itse olin täysin pilvessä ja tolkuton, kun hän tuli toisesta huoneesta, riisui minut, hommasi erektion ja  pakotti minut yhdyntään ilman kondomia. Sanoin monta kertaa Ei ja pyysin lopettamaan. Hän tyydytti itsensä ( humalassa toki hänkin ) ja poistui huoneesta. 

Hän ihmetteli seuraavana päivänä valtavaa raivostumistani. Hän mielestään toteutti miesten fantasian. Sanoi loukkaantuneena, että sori - eikö se ollut kivaa sitten. Emme toki tavanneet enää koskaan. 

Ymmärrän, että tämä on harvinaista, mutta kokemukseni on myös lisännyt empatiaa naisia kohtaan - tällainen taitaa olla arkipäivää teille? 

Mulle kävi sama. Tää nainen roudas mut autollaan kotiinsa baarista, olin kännissä kuin käki, muistikuvia vain tapahtumista, missä sekstaillaan. Nainen itse oli vesiselvä.

Kyllä vi tutti, kun aamulla ynnäsin muistikuvia.

Vierailija
1472/2016 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesystäväni otti ja suuteli äitiäni, siinä silmieni edessä.

Voin vain kuvitella miltä äidistäsi on tuntunut.😆

Nauttiko se siitä?

Vierailija
1473/2016 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut aivorungon infarktin 21-vuotiaana ja sydänpysähdyksen 26-vuotiaana.

Vierailija
1474/2016 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin huippuduunissa Pariisissa töissä, ilmainen asunto ym ja kun se loppui jouduin työttömäksi Suomeen

Vierailija
1475/2016 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut virallisen nimen, jota e ole kenelläkään muulla ihmisellä maailmassa.

Mistä tiedät, ettei kenelläkään muulla ole nimeäsi? Mistä näet koko maailman nimirekisterit?

Tiedän, sitä nimeä ei saa kuin perimällä.

Vierailija
1476/2016 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut suihin yli sadalta mieheltä ympäri Eurooppaa.

PS

Paljaalla, enkä niele.

Vierailija
1477/2016 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen löytänyt neliapilan niin että päätin vain mielessäni, että nyt löydän neliapilan. Sitä ennen en ollut löytänyt yhtäkään. Minulta myös katoaa olemattomiin vain ja ainoastaan tavaroita, jotka ovat minulle tärkeitä. Eivät arvokkaita, mutta muuten tärkeitä. Mikään ruma tai epämieluisa ei ikinä häviä.

Vierailija
1478/2016 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltergeist on myllännyt kodissani.

Vierailija
1479/2016 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tappanu naisen.

Vierailija
1480/2016 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut aivorungon infarktin 21-vuotiaana ja sydänpysähdyksen 26-vuotiaana.

Toivottavasti et hanki lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme