Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sellaista sinulle on tapahtunut mitä luulet että kovin monelle muulle ihmiselle täällä ei ole tapahtunut?

Vuosimallia 1981
07.04.2021 |

Minä aloitan: synnyin reilut 1700g painavana keskosena.

Kommentit (2016)

Vierailija
1421/2016 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sotaoikeudessa syytettynä 72tai 73.taisin saada sakkoa nykyrahassa 50€?

Vierailija
1422/2016 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen lapsistani on meinannut kuolla vähintään kerran. Syyt ovat olleet sekä lääketieteellisiä että tapaturmaisia. Tapahtumat eivät liity millään tavalla toisiinsa, eivätkä lääketieteelliset syyt liity esimerkiksi geneettisiin alttiuksiin, perinnöllisiin tekijöihin tai mihinkään sellaiseen, vaan täysin sattumaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1423/2016 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapoin puukolla mustekaloja ja söin ne. Pikku-seepia taitaa olla se rotumääritelmä. Oiken hyviä paistetuina, Kilpi pois ja suolet ja papukaija-nokka. Mustekalan muste ei muuten maistu yhtikäs miltään. 

Vierailija
1424/2016 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisintutkijat lavastivat osan todisteita näyttämään minut syylliseltä, kun kuulustelussa kerroin miksi ne kuvat eivät pidä paikkaansa. Kuvia retusoitiin oikeudenkäyntiin niiden näyttäen vääräntiedon. Niistä leikattiin siis se oleellinen osa pois, joka osoitti syyttömyyteni. Lisäksi eräässä kuvassa kannoin muka yli 50kg painoista esinettä yhdellä kädellä piilossa ja heitin sen auton takakonttiin. En olisi voinut edes kahdella kädellä tehdä näin sairaudestani johtuen. En voinut mitään asialle.

Vierailija
1425/2016 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla niitä harvoja henkilöitä jotka huomasivat C-3PO:n jalan värin muuttuneen ennen kuin kuulivatkaan sanoja "efekti" ja "mandela" samassa lauseessa. Se iski silmään heti elokuvan alussa ja ilman muuta heti ajattelin, että George Lucas on taas vähän muokannut elokuvaansa.

Niin, se tuli siis televisiosta, minulla ei ole sitä itsellä tallessa, sen vuoksi en ihmetellyt että miksi en ollut aikaisemmin huomannut.

Vierailija
1426/2016 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vankilasta vapautunut mies murtautui ensi töikseen kouluun, jota kävin ja varasti viuluni.

Vierailija
1427/2016 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin ala-asteen koulussa, jossa ei ollut luokkahuoneissa ikkunoita, siis sellaisia joista näkisi ulos. Joka luokassa oli kattoikkunat, että pääsee valo sisään, ja lisäksi luokan etu- sekä takaosassa kapeahkot ikkunat (n. luokan oven levyiset) joista näki käytävään ja niissäkin pidettiin useimmiten verhoja edessä.

Ruokalassa myös oli kattoikkunat ja niiden lisäksi vain yksi tällainen edellämainittu kapeahko ikkuna joka oli kylläkin ulkoseinällä, mutta siitä näkivät ulos oikeastaan vain ne, joiden paikka sattui olemaan ikkunan lähellä.

Vastapainoksi koulu oli kyllä sisäpuolelta väritetty varsin kirkkain värein. Koulussa oli eri osastoja, joissa huoneet olivat tietyn väriset, ja jos luokkahuone oli esim. vihreä, niin vihreää oli 

luokan sivuseinät, verhot, kaapit, lattia, tuolien istuinosat 

sekä luokan ovi ja ikkunanraamit.

Lisäksi eka- ja tokaluokkalaisten osastolla oli (vielä minun aikanani) lämmin (kokolattia)huopamatto luokissa sekä aulassa.

Itse opetin jonkin aikaa koulussa, jossa luokissa oli vain katon ylärajassa kapea ikkuna. Perusteluna ratkaisulle oli se, että oppilaat keskittyvät paremmin kun eivät katsele ikkunasta ulos. Oikeasti! Koulu "onneksi" oli homeessakin, ja purettiin pian.

Vierailija
1428/2016 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut kuudessa eri maassa vähintään 3 v. kussakin.

Vierailija
1429/2016 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan onnellinen, asiat elämässä ok.

Vierailija
1430/2016 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnistunut saamaan MRSA-sairaalabakteerin kahdesti Suomessa, on hyvin harvinainen että "hyvä" tuuri käynyt.

En ole mitenkään perussairas tai ollut sairaalassa ja käsittääkseni aiempi tartunta ei mitenkään altista uudelle tartunnalle, ja aikaakin näiden välillä on ollut 20 vuotta.

Vierailija
1431/2016 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisintutkijat lavastivat osan todisteita näyttämään minut syylliseltä, kun kuulustelussa kerroin miksi ne kuvat eivät pidä paikkaansa. Kuvia retusoitiin oikeudenkäyntiin niiden näyttäen vääräntiedon. Niistä leikattiin siis se oleellinen osa pois, joka osoitti syyttömyyteni. Lisäksi eräässä kuvassa kannoin muka yli 50kg painoista esinettä yhdellä kädellä piilossa ja heitin sen auton takakonttiin. En olisi voinut edes kahdella kädellä tehdä näin sairaudestani johtuen. En voinut mitään asialle.

Poliiseissa varsinkin niillä korkeassa asemassa olevat kuuluvat illuminatiin ja niillä on samanlainen rikollisverkosto kuin hallituksellakin,kaikki linkittyy kaikkeen.

Vierailija
1432/2016 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä olenko nyt ainoa mutta olen muutaman kerran ollut ainoa katsoja elokuvateatterissa useammin kuin kerran:D

Vierailija
1433/2016 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut virallisen nimen, jota e ole kenelläkään muulla ihmisellä maailmassa.

Vierailija
1434/2016 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kätellyt Putinia.

m45

Vierailija
1435/2016 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen leskeytynyt neljä kertaa, avioeronnt kaksi kertaa, ollut kihloissa kahdeksan kertaa, käynyt +130 maassa. 

Vierailija
1436/2016 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varastanut punalipun Punaiselta torilta ja tuonut sen Suomeen.

Vierailija
1437/2016 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla tärkeillä miehilläni on ollut adhd tai muu neurovamma.

En ole erityisesti etsinyt heitä. He ovat hakeutuneet minun seuraani.

Vierailija
1438/2016 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut virallisen nimen, jota e ole kenelläkään muulla ihmisellä maailmassa.

Kuin myös. Minua kutsutaan kaksoisnimeni ensimmäisellä puolikkaalla. Se annettiin suomalaisen vaikuttajan mukaan, joka paljastui sukulaisekseni.

Vierailija
1439/2016 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut deitti-ilmoitukseeni vastauksen ainakin kahdelta entiseltä Miss Suomelta ja Pupulandialta, ja Tinderissä mätchiksi Nuorgamin.

Kenen kuvaa käytit?

Jari Litmasen

Exääni luultiin säännöllisesti Ismo Alangoksi.

Vierailija
1440/2016 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanamoinen kirjoitti:

Jokainen lapsistani on meinannut kuolla vähintään kerran. Syyt ovat olleet sekä lääketieteellisiä että tapaturmaisia. Tapahtumat eivät liity millään tavalla toisiinsa, eivätkä lääketieteelliset syyt liity esimerkiksi geneettisiin alttiuksiin, perinnöllisiin tekijöihin tai mihinkään sellaiseen, vaan täysin sattumaan. 

Tulipa hyytävä olo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä