Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sellaista sinulle on tapahtunut mitä luulet että kovin monelle muulle ihmiselle täällä ei ole tapahtunut?

Vuosimallia 1981
07.04.2021 |

Minä aloitan: synnyin reilut 1700g painavana keskosena.

Kommentit (2016)

Vierailija
1381/2016 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on lapsi erittäin tunnetun ulkomaalaisen julkkiksen kanssa. Asuin lapsen syntymän aikaan ulkomailla ja kyseessä oli vain yhden yön juttu. Kyseinen julkkis ei tiedä lapsesta mitään. Enkä ole kenellekään muullekaan kertonut kuka lapsen isä on. Lapsi ei ole aivan suomalaisen näköinen ja olen mm. sukulaisilleni sanonut että lapsen isä oli lyhyt tuttavuus sieltä missä asuin eikä halua olla missään yhteydessä lapseen.

Jossain vaiheessa aion lapselle hänen isänsä kertoa, en osaa vielä sanoa milloin.

Minulla suomalaisen julkkiksen kanssa, mutta en todellakaan ikinä aio paljastaa lapselle oikeaa isäänsä. Kyseinen tyyppi on kovin rakastettu, mut oikeassa elämässä ihan k.pää. Lapseni on perinyt kaikki hänen huonot piirteensä siinä missä selvästi lahjojakin, mutta parempi ettei saa koskaan tietää.

Lapsi saa luultavasti asian selville, jos alkaa tutkia. DNA-testit ovat suosittuja.

Ympäriinsä ilman kumia hännystellyt maailmantähti ei ehkä ensimmäisenä ole ottamassa dna-testiä ihan vaan huvikseen?

Vierailija
1382/2016 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on haastateltu Ylen aamussa kolme kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1383/2016 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupunginjohtaja ahdisteli minua, kun olin 12-vuotias.

Hän oli 13-vuotias.

Tuskin kannattaa juttua nostaa...

Voimakkaat Fingerpori-tunnelmat tästä.

Vierailija
1384/2016 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuin ensimmäisen kerran 44 vuotiaana. Luulin kyllä olleeni aiemminkin rakastunut mutten selkeästi ollutkaan. Olinhan sanonut jo papin aamenenkin ennen tuota ihmistä.

Vierailija
1385/2016 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen istunut eräässä tilaisuudessa illallisella vastapäätä erittäin väkivaltaiseen surmaan osallistunutta miestä, jutellut hänen kanssaan niitä näitä. Mies vaikutti fiksulta ja siistiltä. En olisi ikinä uskonut.

Vierailija
1386/2016 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on lapsi erittäin tunnetun ulkomaalaisen julkkiksen kanssa. Asuin lapsen syntymän aikaan ulkomailla ja kyseessä oli vain yhden yön juttu. Kyseinen julkkis ei tiedä lapsesta mitään. Enkä ole kenellekään muullekaan kertonut kuka lapsen isä on. Lapsi ei ole aivan suomalaisen näköinen ja olen mm. sukulaisilleni sanonut että lapsen isä oli lyhyt tuttavuus sieltä missä asuin eikä halua olla missään yhteydessä lapseen.

Jossain vaiheessa aion lapselle hänen isänsä kertoa, en osaa vielä sanoa milloin.

Minulla suomalaisen julkkiksen kanssa, mutta en todellakaan ikinä aio paljastaa lapselle oikeaa isäänsä. Kyseinen tyyppi on kovin rakastettu, mut oikeassa elämässä ihan k.pää. Lapseni on perinyt kaikki hänen huonot piirteensä siinä missä selvästi lahjojakin, mutta parempi ettei saa koskaan tietää.

Lapsi saa luultavasti asian selville, jos alkaa tutkia. DNA-testit ovat suosittuja.

Ympäriinsä ilman kumia hännystellyt maailmantähti ei ehkä ensimmäisenä ole ottamassa dna-testiä ihan vaan huvikseen?

joku hänen sisaruksensa tai esim. serkkunsa ehkä ottaa. Siitä voi lähteä selvittämään ja kyselemään eteenpäin jos tahtoa on.

Vierailija
1387/2016 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 16 vuotiaana seksisuhteessa Naapurin +30 v naimisissa olevan naisen kanssa. 20v myöhemmin olin seksisuhteessa tämän naisen tyttären kanssa.

Vierailija
1388/2016 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen köyhä keski-ikäinen pitkäaikaistyötön, mutta minut kutsuttiin Puoli Seitsemän-ohjelman vieraaksi muutama vuosi sitten erään harrastukseni takia. Kukaan ei tahdo uskoa kun kerron:) Rippasin jakson talteen.

Vierailija
1389/2016 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuli vuonna 1997 ollessani 12-vuotias todella kovia vatsakipuja, joiden syyksi epäiltiin umpisuolentulehdusta, mutta sairaalassa todettiin että olenkin raskaana. Lapsi syntyi sektiolla enkä ole nähnyt häntä koskaan enkä ole saanut tietää hänestä mitään. En nimeä, sukupuolta, missä hän on nyt ja onko hän enää edes elossa.

Saat selville nuo asiat.

Vierailija
1390/2016 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teetin geenitestin. Selvisi että olen ns.khimera. Asia varmistettiin lääkärissä.

Suomeksi se on kimeeri.

Vierailija
1391/2016 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ajanut hiomavaunulla sumuisena aamuna ja hiihtänyt jään yli Seurasaareen.

Tämä oli mahtava! Mun yksi tuttava sai ko. biisistä inspiksen lähteä Latviaan eksymään. Oli kuulemma hauska reissu.

Vierailija
1392/2016 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ajanut hiomavaunulla sumuisena aamuna ja hiihtänyt jään yli Seurasaareen.

Tämä oli mahtava! Mun yksi tuttava sai ko. biisistä inspiksen lähteä Latviaan eksymään. Oli kuulemma hauska reissu.

Lähes eksyin Latviassa 90-luvulla.

Siihen aikaan Tallinnasta Varsovaan kulki Trans Baltic-juna.

En ole hiitänyt jään yli Seurasaareen, haluaisin ajaa hiomavaunulla kyllä sumuisena aamuna.

Mutta olen kuullut äänet kaukaisten laivojen.

Vierailija
1393/2016 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpahan kerrankin pakko kirjoittaa tälle palstalle.

Onnistuin kerran pudottamaan keittiöveitsen jalkani päälle niin, että se katkaisi yhtä varvasta nostavan jänteen kokonaan poikki.

Aluksi pohdin vaan että kylläpäs sattuu jotenkin kohtuuttoman kovaa, kun en tajunnut että oli mennyt terä edellä. Kun katsoin alas niin näin verta, mutta sitä tuli varsin vähän. Siitä muutama sekunti eteenpäin oli pakko todeta, että jepjep, se varvashan ei tottele yhtään vaan roikkuu velttona.

Lääkäri "kehui", että tuota lyhyemmällä haavalla ei jännettä poikki saakaan.

Vierailija
1394/2016 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin lapseni kuolemaisillaan itsemurhayrityksen jälkeen.

Toivottavasti lapsesi pelastui. Itse löysin lapseni kuolleena, yritys onnistui.

Vierailija
1395/2016 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin ällän paperit lukematta ylppäreihin.

Kirjoitin lukematta viisi ällää ja siten ällän paperit, mutta en ollenkaan kirjoittanut matematiikkaa, edes lyhyttä.

Kirjoitin lukemalla viisi ällää mukaanlukuen pitkän matematiikan. Oli pakko lukea kun kielet eivät mene päähäni ihan noin vain.

Vierailija
1396/2016 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies (nuoruuden rakkauteni) on jättänyt minut oikestaan 3x joista kahtena erokertana pettikin.

Hän oli suuri rakkaiteni, enkä ole koskaan sen koitosen koomin ketään rakastanut. Parissa ok suhteessa ollut, heitä en rakastanut ehkä vähän varovasti tykksin, suurimman osan aikuisikäni olen elänyt yksin..... Kuten varmasti ymmärrätte.

Vierailija
1397/2016 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ala-asteen koulussa, jossa ei ollut luokkahuoneissa ikkunoita, siis sellaisia joista näkisi ulos. Joka luokassa oli kattoikkunat, että pääsee valo sisään, ja lisäksi luokan etu- sekä takaosassa kapeahkot ikkunat (n. luokan oven levyiset) joista näki käytävään ja niissäkin pidettiin useimmiten verhoja edessä.

Ruokalassa myös oli kattoikkunat ja niiden lisäksi vain yksi tällainen edellämainittu kapeahko ikkuna joka oli kylläkin ulkoseinällä, mutta siitä näkivät ulos oikeastaan vain ne, joiden paikka sattui olemaan ikkunan lähellä.

Vastapainoksi koulu oli kyllä sisäpuolelta väritetty varsin kirkkain värein. Koulussa oli eri osastoja, joissa huoneet olivat tietyn väriset, ja jos luokkahuone oli esim. vihreä, niin vihreää oli 

luokan sivuseinät, verhot, kaapit, lattia, tuolien istuinosat 

sekä luokan ovi ja ikkunanraamit.

Lisäksi eka- ja tokaluokkalaisten osastolla oli (vielä minun aikanani) lämmin (kokolattia)huopamatto luokissa sekä aulassa.

Vierailija
1398/2016 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies (nuoruuden rakkauteni) on jättänyt minut oikestaan 3x joista kahtena erokertana pettikin.

Hän oli suuri rakkaiteni, enkä ole koskaan sen koitosen koomin ketään rakastanut. Parissa ok suhteessa ollut, heitä en rakastanut ehkä vähän varovasti tykksin, suurimman osan aikuisikäni olen elänyt yksin..... Kuten varmasti ymmärrätte.

Ja kuvittelet ettei kukaan muu palstalainen ole kokenut samaa? On-off-suhdetta, pettämistä, ihan kiva-suhteita ja yksinoloa? Really?

Vierailija
1399/2016 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on artikkeli suomenkielisessä Wikipediassa, ihan kuvan kanssa. Eikä ole itse tekemäni.

Vierailija
1400/2016 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen osallistunut kansainvälisen salakuljetusliigan toimintaan (salakuljetettu asia oli ja on ihan laillista Suomessa, muttei ollut siellä määränpäässä, vastaanottaja olisi kiinnijäädessään voinut joutua vankilaan).

Äo:ni on 165.

Olen ajanut noin miljoona kilometriä, enkä ole saanut ylinopeussakkoja, sakkoja tai rikesakkoja mistään muustakaan liikennerikkomuksesta/rikoksesta. Minut on pysäytetty kerran normipuhallusratsioiden ulkopuolella, poliisi pyysi sammuttamaan sumuvalot (olin juuri edellisenä iltana ajanut pitkän matkan pimeään aikaan reitillä, joka oli todella hernerokkasumussa). Ei ole koskaan edes tolppakamera välähtänyt niin, että olisin saanut huomautuksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä