Mitä sellaista sinulle on tapahtunut mitä luulet että kovin monelle muulle ihmiselle täällä ei ole tapahtunut?
Minä aloitan: synnyin reilut 1700g painavana keskosena.
Kommentit (2016)
Vierailija kirjoitti:
Olen osallistunut kansainvälisen salakuljetusliigan toimintaan (salakuljetettu asia oli ja on ihan laillista Suomessa, muttei ollut siellä määränpäässä, vastaanottaja olisi kiinnijäädessään voinut joutua vankilaan).
Äo:ni on 165.
Olen ajanut noin miljoona kilometriä, enkä ole saanut ylinopeussakkoja, sakkoja tai rikesakkoja mistään muustakaan liikennerikkomuksesta/rikoksesta. Minut on pysäytetty kerran normipuhallusratsioiden ulkopuolella, poliisi pyysi sammuttamaan sumuvalot (olin juuri edellisenä iltana ajanut pitkän matkan pimeään aikaan reitillä, joka oli todella hernerokkasumussa). Ei ole koskaan edes tolppakamera välähtänyt niin, että olisin saanut huomautuksen.
No mikä se salakuljetettu asia sitten oli, ja mikä oli se määränpäämaa?
Suljetulla kolme huonekaveria yritti itsaria. Eivät onnistuneet. Hain kaikille hoitajilta apua.
Vierailija kirjoitti:
Olen istunut eräässä tilaisuudessa illallisella vastapäätä erittäin väkivaltaiseen surmaan osallistunutta miestä, jutellut hänen kanssaan niitä näitä. Mies vaikutti fiksulta ja siistiltä. En olisi ikinä uskonut.
Minäkin olen nuorempana ollut kaveri sellaisen miehen kanssa, joka myöhemmin tappoi miehen. Ei ollutkaan ihan tavallinen tallaaja, pimeä puoli välähteli välillä esiin, mutta koko kaveripiiri luuli pimeäksi huulenheitoksi. Mutta oli hänellä myös inhimillinen puolensa.
Vielä armeijaa edeltävänä päivänä ajoin työkseni kuorma-autoa vakkarina. Löytyy myös tutkinto logistiikasta. En päässyt kuljetuskomppanjaan. Luti sanoi että susta tehdään spolli.
Minä synnyin rhesusvauvana 1954, jäin henkiin.
Harrastin 14-vuotiaana seksiä useita kertoja kahden noin 45-50 vuotiaan miehen kanssa, itse olin poika. Minä olin todella innokkaana mukana eikä mitään traumoja jäänyt, päinvastoin eli se ei ollut rikos vaikka olin alaikäinen. Tätä on nyt reilut 30 vuotta.
Minut on 4 eri kertaa viety mielisairaalaan väkisin vastoin omaa tahtoani pakkohoitoon, koska olen ollut erittäin itsetuhoinen ja olen ollut eristettynä muista ihmisistä lukittuna erityshuoneeseen, jossa ei ollut mitään huonekaluja tai tavaroita. Vain minä olin siellä alasti yksin 24/7 paitsi, että minulle tuotiin ruokaa ja lääkkeet. Viimeksi niin oli yli kuukauden.
Jouduin sotaoikeuteen 1974. Syyte: luvaton poissaolo (armeijasta) ja sotilaan juopumus. Poissaolosta tuli sitten mitätön sakko. Olihan pelleoikeus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut Loviisan ydinreaktorin sisällä.
En usko.
Esimerkiksi hitsarit ketkä hitsaavat ydinreaktoria
kasaan sisäpuolelta joutuvat tekemään työnsä ydinreaktorin sisällä.
Näin ainakin maallikkona uskon.
Nykyinen asuinmaani päätettiin arvonnalla EU:n yleisten asioiden neuvoston kokouksessa marraskuussa 2017 jäsenvaltioiden äänestyksen päätyttyä tasapeliin.
38- vuotiaana leskeksi, vaimo kuoli vuoden kuluttua ensitapaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ajanut hiomavaunulla sumuisena aamuna ja hiihtänyt jään yli Seurasaareen.
Tämä oli mahtava! Mun yksi tuttava sai ko. biisistä inspiksen lähteä Latviaan eksymään. Oli kuulemma hauska reissu.
Lähes eksyin Latviassa 90-luvulla.
Siihen aikaan Tallinnasta Varsovaan kulki Trans Baltic-juna.
En ole hiitänyt jään yli Seurasaareen, haluaisin ajaa hiomavaunulla kyllä sumuisena aamuna.
Mutta olen kuullut äänet kaukaisten laivojen.
Jään yli on päässyt Seurasaareen myös kävellen. Tämä ei ole ainutlaatuista, sillä yli 40 vuotta sitten koulun liikunnanopettaja käski minut ja pari luokkatoveriani tekemään niin. En muista, mitä muut tekivät siilä aikaa, mutta se oli jotain sellaista, mihin emme halunneet osallistua silloin. Jään yli kävely saareen oli vaihtoehtoinen tehtävä.
- sivusta
Vierailija kirjoitti:
Minä synnyin rhesusvauvana 1954, jäin henkiin.
Miten, verenvaihdon ansiostako?
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut deitti-ilmoitukseeni vastauksen ainakin kahdelta entiseltä Miss Suomelta ja Pupulandialta, ja Tinderissä mätchiksi Nuorgamin.
Kenen änäripelaajan kuvaa käytit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut deitti-ilmoitukseeni vastauksen ainakin kahdelta entiseltä Miss Suomelta ja Pupulandialta, ja Tinderissä mätchiksi Nuorgamin.
Kenen kuvaa käytit?
Jari Litmasen
Olin kerran yksin elokuvateatterissa. Siis en ollut ostanut kaikkia lippuja; sattui vain niin, ettei ketään muuta tullut samaan näytökseen.
Tosin se oli arkipäivä kahden aikaan iltapäivällä, paikkakunnalla 76.357 asukasta siihen aikaan. Seuraavaan näytökseen oli kyllä jonkin verran tulijoita. Elokuva oli Total Recall (1990).
Sain ison perinnön isoisän Amerikkaan muuttaneelta veljeltä, jonka näin vain kerran lapsena.
Lähetin käsikirjoitukseni kustantamoon saadakseni siitä jonkinlaisen arvion, muita odotuksia ei ollut.
Myöhemmin selvisi että siellä ei varsinaisesti arvostella tekstejä. Mutta halusivatpa painaa kässärini kirjaksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen syönyt kymmenessä Etelä-Afrikan parhaassa ravintolassa.
Kilpailen samassa sarjassa - en ole tosin nähnyt mitään virallista ravintola-rankinkia.
Jos olet japanilainen olet söpö