Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sellaista sinulle on tapahtunut mitä luulet että kovin monelle muulle ihmiselle täällä ei ole tapahtunut?

Vuosimallia 1981
07.04.2021 |

Minä aloitan: synnyin reilut 1700g painavana keskosena.

Kommentit (2016)

Vierailija
1021/2016 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin lentokentän turvatarkastuksessa tarkempaan syyniin, koska taskussani ollut askelmittari herätti epäilyksiä.

Siihen kutsuttiin kolmaskin henkilö paikalle, ja mut pyydettiin sivuun. Tilanne oli hyvin epämiellyttävä, vaikka mua kohtaan ei käyttäydytty mitenkään uhkaavasti.

Inhottavaa on se, että mulle ei puhuttu mitään. Oli kuin olisin ollut esine. Askelmittari oli pöydällä, miehet katsoivat sitä, eivät sanoneet mitään. Sitten yksi otti sen käteen, käänteli sitä. Välillä ne vilkaisivat mua, ei edelleenkään kysyneet mitään. Sanoin: "Se on askelmittari", mutta ei sillä ollut mitään vaikutusta.

Katottiin mieheni kanssa toisiimme jo vähän huolissaan että ehditäänköhän me edes lennolle.

No ehdittiin. Sain mittarin takaisin, ja meille vain viitattiin että voitte mennä.

Sen jälkeen olen ollut tarkkana siitä ettei taskuissa tai käsimatkatavaroissa ole taatusti mitään epäilyttävää. Tapahtui Helsingissä. Ulkomailla olisi varmaan pelottanut.

Vierailija
1022/2016 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kakannut mökkipolulle.

Olen lapsena kakannut pihalle. Eräs mies liukastui siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/2016 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt miehen ampuvan naistaan ja lopuksi itseään päähänsä livenä noin 15 metrin etäisyydellä itsestäni.

Vierailija
1024/2016 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen herännyt ohjusiskuun.

1025/2016 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 1650g syntyessäni.

Vierailija
1026/2016 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestyslippuni on ollut paikalliselehden etusivulla.

Osasin pikapiirtää 1980-luvulla sen verran hyvin Aku Ankan, että kuva kyseisestä lipusta oli otettu protestiäänistä kertovan artikkelin pääkuvaksi. Saman kuvan reunoilla näkyi kaksi muuta vaalilippua, joista toisessa oli hymynaama ja toisessa jonkinlainen monen hengen soutuvene. Ilmeisesti vaalisalaisuus ei koske hylättyjä ääniä, tai sitten asiasta ei vaan oltu yhtä tarkkoja reilut 30 vuotta sitten.

Kenenkään vaalisalaisuus ei vaarannu siitä, että näytetään yksittäista lappua ilman mitään mahdollisuutta yhdistää sitä kehenkään ihmiseen.

Vierailija
1027/2016 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lapsena juossut pelkässä yöpaidassa avojaloin talvipakkasessa pakoon isäpuoltani joka jahtasi minua haulikon kanssa.

Hirveetä!

Vierailija
1028/2016 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saunonut omalla kesämökilläni Teuvo Lomanin kanssa.

Vierailija
1029/2016 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin Lontoon kadulla miehen, jonka kautta tutustuin mieheen, jonka perhe on yksi kymmenestä rikkaimmasta perheestä Amerikassa, öljyalalla. Tanssimme yhdessä, kun olimme pubissa.

Ei kannata langeta valehtelemaan pikkuasioissa. Olisit jättänyt sanomatta tanssimisen, niin tuo muu potaska olisi voinut upota.

Englantilaisissa pubeissa kun ei tanssita.

Vierailija
1030/2016 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lumikko puraisi minua 13 v pohkeesta. Lisäksi olen paennut villisikaa korkealle kivelle.

Mua puri sormeen joku villieläin jonka lajia en tiedä. Syy oli omani, ojensin käteni ja yritin silittää sitä.

Vaikea ymmärtää jälkeenpäin omaa tyhmyyttä, mutta meitä oli kolme 11- tai 12-vuotiasta, nähtiin talvi-iltana yhtäkkiä loikkimassa eläin. Me ei tiedetty mikä se on, lähdettiin vaan uteliaina juoksemaan sen perään.

Se oli rusakkoa selvästi suurempi, rakenteeltaan kuin majava tai piisami ja juoksi matalana ja pitkänä kuin kärppä.

Menin kotiin reikä sormessa. "Mua puri piisami" sanoin äidille paremman puutteessa, kun en tiennyt mikä eläin se oli. "Jaa" sanoi äiti, ja sitoi sormen.

Koulussa opettaja kysyi seuraavana päivänä mitä mun kädelle on sattunut.

Kuultuaan vei terveyskeskukseen. Siellä haava tarkastettiin, puhdistettiin ja sidottiin kunnolla. Sain jäykkäkouristusrokotuksen.

Tarinan opetus: ei pidä yrittää silittää villieläintä luonnossa vaikka siihen olisi tilaisuus. Tämä kannattaa varoiksi kertoa myös lapsille.

Mäyrä tai jopa Ahma. Onnea sinulla oli.

Vierailija
1031/2016 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsillani on ikäeroa 2v2kk, ja he ovat molemmat syntyneet klo 05.46.

Minun lapsillani on ikäeroa 1v 6kk ja ovat molemmat syntyneet klo 08.22.

Vierailija
1032/2016 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saunonut omalla kesämökilläni Teuvo Lomanin kanssa.

No mitä sitten! Saunominen on Suomessa ihan tavallista ajanvietettä.

Vai Teuvo Lomaniako tässä pitäisi nyt ihmetellä?

Ilmeisesti olet niitä tyyppejä, jotka eivät käsitä että julkisuudessa mainitut ihmiset

elävät tavallista elämää ja kohtaavat muita ihmisiä joka päivä.

Sattumalta mäkin tunsin Teuvon kun olimme molemmat nuoria.

Vierailija
1033/2016 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen koskettanut sutta

Olen koskettanut alligaattoria.

Olen maistanut alligaattoria

Ei tehnyt mieli muuta kuin koskea, koska elukka oli elävä. Miltä tuo liha maistuu?

Kanan ja katkaravun välimuodolta.

Vierailija
1034/2016 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt ihan suomen vesissä järvihirviön, kyömyinen selkä ja näytti vähän entisajan liskolta, ja se järvihirviö oli about 4 metrin päästä musta ja irvisti rumalla suullaan niin että naskalihampaat näkyivät...Sitten sukelsi ja näkyi vaan kaukaisuuteen selkä ja pitkä häntä,,pituutta oli varmaan 6 metriä,,näin painajaisia tämän jälkeen vuosikausia, tapahtui siis tämä näkeminen Lapin suunnalla eräällä järvellä.

Kerro ihmeessä se järvi, on havaittu että USA ssa/Kanadassa  on myös yhdessä järvessä JUURI tuollainen juttu! Sen on nähneet useammatkin. Ja Nimenomaan järvessä.

Vierailija
1035/2016 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma lapseni oli hiuskarvan päässä kuolemasta. Superhyvä tehohoitotiimi ja sen raudanluja ammattitaito ja nopeus pelasti. Maksan ilomielin veroni Suomeen.

Tästä on pakko olla kymmeniä vuosia aikaa.

Vierailija
1036/2016 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 55v. nainen ja synnyttänyt kaksi viimeisintä lastani vuonna 2015 ja 2017 biologisesti, ilman mitään apukeinoja. Synnytykset ja raskaudet kaikki helppoja, kaikki sujui ihanteellisesti.

Lääkäri ihmetteli hyvää kuntoani, ja sanoi että veriarvoiltani, ja terveyteni puolesta olen biologisesti 30- vuotiaan tasolla, ja saatan elää yli 90- vuotiaaksi, sillä suvussani on vanhoja ihmisiä.

Minulla ei ole mitään sairauksia, enkä ole koskaan käyttänyt mitään lääkkeitä.

Esikoiseni synnytin vuonna 2005, ja ihmiset ihmettelevät nykyään, miten minulla voi olla lähes 17- vuotias lapsi, sillä olen ikäisekseni lisäksi erittäin nuorekkaan näköinen ja hoikka,- painan saman verran kuin nuorena.

Minua luullaan n.  35- vuotiaaksi, joten luullaan, että olen synnyttänyt esikoiseni lähes teini-ikäisenä.

Kaikkeen vaikuttaa geenit, mutta myös täydellinen tupakoimattomuus ja päihteettömyys, sekä urheilullinen elämäntapani.  Myös vanhempani ovat ikäisekseen erittäin nuorekkaita.

Olen  kiitollinen lapsistani ja arvostan elämää yli kaiken.   Maailman ihmeellisin asia on vastasyntynyt lapsi.

Vierailija
1037/2016 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riitaannuin ystäväni kanssa ja tämän jälkeen hän alkoi levittää väitettä, että olen pedofiili.

Ikinä en ole edes ajatellut mitään sellaista, saati että vähään hyväksyisin moista. Rikosilmoituksen tekeminen edelleen suunnitteilla mutta minua painostetaan, etten saisi. Varmaan helppo arvata, että vihaan ihmisiä tällä hetkellä. Osa ystävistä ei onneksi mennyt mukaan tuohon.

Minä taas tavannut ainakin kaksi pedofiiliä, mutta en ole puuttunut asiaan koska sen nyt tietää miten siinäkin käy jos ilmoittaisi. Molemmat jo kuolleita. Aika nuorina. Mutta ikinä en unohda heidän muuttumista silmänräpäyksessä ihan merkillisesti kiehnääväksi ja muihin maailmoihin meneväksi kuolaavaksi kun tuli lapsia lähelle. Toinen kävi runkkaamassa vessassa kiihkossaan vielä ja tuli takaisin hikisenä. Hyi helvetti.

Olin satunnaisesti paikalla, myöhemmin sain tietää vahvistavaa.

Vierailija
1038/2016 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsauskoneen virta on kulkenut kehoni läpi kaksi kertaa ja jostakin syystä jäin henkiin niiden jälkeen. Nämä tapahtuivat kun lapsena avojaloin astuin rikkinäisen virtakaapelin päälle pajalla. Kun virta kulki lävitseni en voinut liikuttaa itseäni ja tunsin lämmön nousevan sisälläni. Pääsin irti kun kone sammutettiin. Minua ravisteltiin jonkin aikaa kunnes hengitys ja sydän alkoi jälleen toimia. Sitten vain jatkamaan piiloleikkiä, vaikka aluksi liikkuminen oli hyvin jäykkää ja kankeaa. Nämä tapahtuivat 1960- luvulla. Ole ADHD tapaus.

Vierailija
1039/2016 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyin yhtenä kolmosista.

Vierailija
1040/2016 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riitaannuin ystäväni kanssa ja tämän jälkeen hän alkoi levittää väitettä, että olen pedofiili.

Ikinä en ole edes ajatellut mitään sellaista, saati että vähään hyväksyisin moista. Rikosilmoituksen tekeminen edelleen suunnitteilla mutta minua painostetaan, etten saisi. Varmaan helppo arvata, että vihaan ihmisiä tällä hetkellä. Osa ystävistä ei onneksi mennyt mukaan tuohon.

Tee se ilmoitus! Kyseessä on sinun viattomuutesi ja maineesi. Jos et puolusta itseäsi voi siitä olla pahoja vaikutuksia koko elämääsi. Rohkeasti vaan. Tuo on niin törkeää! Tuo on sielunmurhaa ja nyt puolustaudu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi