Mitä sellaista sinulle on tapahtunut mitä luulet että kovin monelle muulle ihmiselle täällä ei ole tapahtunut?
Minä aloitan: synnyin reilut 1700g painavana keskosena.
Kommentit (2016)
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut lentokoneen ohjaamossa (ennen wtc) kun Nycciin laskeutuneeseen Finnairin koneeseen osui myrskysalama ja kone tuli alas autopilotilla. Ei ole ollut lentopelkoa sen jälkeen. Ajattelin, jos siitä selviän, niin todennäköisyys lentoturmaan vaan pienenee.
Olen ollut mukana Kovaa peliä Bostonissa TV-sarjan kuvauksissa tietämättä.
Olen juonut ensimmäiset humalat 2-vuotiaana.
Minäkin kerran vaan kävelin elokuvaan jota kuvattiin kadulla, edessäni oli ykskaks jokin siima jonka nostin ja kävelin suoraan kohtauspaikalle :D. En tiedä olenko siinä leffassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut lentokoneen ohjaamossa (ennen wtc) kun Nycciin laskeutuneeseen Finnairin koneeseen osui myrskysalama ja kone tuli alas autopilotilla. Ei ole ollut lentopelkoa sen jälkeen. Ajattelin, jos siitä selviän, niin todennäköisyys lentoturmaan vaan pienenee.
Olen ollut mukana Kovaa peliä Bostonissa TV-sarjan kuvauksissa tietämättä.
Olen juonut ensimmäiset humalat 2-vuotiaana.
Minäkin kerran vaan kävelin elokuvaan jota kuvattiin kadulla, edessäni oli ykskaks jokin siima jonka nostin ja kävelin suoraan kohtauspaikalle :D. En tiedä olenko siinä leffassa.
Tajusin vaan äkkiä hups kamerat tuolla ja crew...hups .D! Myöhäistä oli mennä moonwalkiakaan takaperin :D! Joten pötkin loppuun saakka.
Vierailija kirjoitti:
Vieroailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lumikko puraisi minua 13 v pohkeesta. Lisäksi olen paennut villisikaa korkealle kivelle.
Mua puri sormeen joku villieläin jonka lajia en tiedä. Syy oli omani, ojensin käteni ja yritin silittää sitä.
Vaikea ymmärtää jälkeenpäin omaa tyhmyyttä, mutta meitä oli kolme 11- tai 12-vuotiasta, nähtiin talvi-iltana yhtäkkiä loikkimassa eläin. Me ei tiedetty mikä se on, lähdettiin vaan uteliaina juoksemaan sen perään.
Se oli rusakkoa selvästi suurempi, rakenteeltaan kuin majava tai piisami ja juoksi matalana ja pitkänä kuin kärppä.
Menin kotiin reikä sormessa. "Mua puri piisami" sanoin äidille paremman puutteessa, kun en tiennyt mikä eläin se oli. "Jaa" sanoi äiti, ja sitoi sormen.
Koulussa opettaja kysyi seuraavana päivänä mitä mun kädelle on sattunut.
Kuultuaan vei terveyskeskukseen. Siellä haava tarkastettiin, puhdistettiin ja sidottiin kunnolla. Sain jäykkäkouristusrokotuksen.Tarinan opetus: ei pidä yrittää silittää villieläintä luonnossa vaikka siihen olisi tilaisuus. Tämä kannattaa varoiksi kertoa myös lapsille.
Mäyrä tai jopa Ahma. Onnea sinulla oli.
Ei kumpikaan. Mäyrällä on raidat päässä. Ahma on harvinainen suurpeto, eikä siihen taatusti törmää Etelä-Suomessa.
Alle 40-vuotiaana kaikki lapsuudenperheen jäsenet kuolleet. Sekä vanhemmat että pikkusisko.
Vierailija kirjoitti:
Oon ollut työtön 7 vuotta.
Niin minäkin.
Kävin ekg:ssä ja minulle kerrottiin, että minulla on joskus ollut sydäninfarkti. Kaksi kuukautta sen jälkeen kävin uudelleen ekg:ssä, eikä siellä näkynyt mitään infarktia.
Olen ollut selibaatissa viimeiset kuusi vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Alle 40-vuotiaana kaikki lapsuudenperheen jäsenet kuolleet. Sekä vanhemmat että pikkusisko.
Otan osaa. Tosin tuo ei ole tavatonta, kun laskee minkäikäiset vanhemmat liki 40-vuotiaalla on.
Mutta kyllä läheisten häviäminen ympäriltä on kova paikka.
Tyhjätasku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhjätasku kirjoitti:
Erosin mutta nainen ei pyytänyt elatusmaksuja.
Siis et ole pitänyt lapsestasi huolta rahallisesti ja tehnyt omaa osaasi nostaaksesi oman lapsesi elintasoa. Itse en tuollaista kehtaisi tunnustaa edes nimettömällä palstalla.
Ai että se tarkoittaa automaattisesti, etten pidä lapsen taloudesta huolta jos ne rahat ei mene äidin lompakon kautta? Kyllä se lapsi ihan kaiken saa minun luonani mitä tarvitsee, vaatteet, pelit vehkeet ja harrastukset. Siihen ei tarvita äidin lompakkoa välikädeksi. Samoin hoituu koulukiusaajat, sukuloinnit ja käden taitojen ja vastuiden opettelu yhdessä. Se oilin minä joka opetti muksun laskemaan ja lukemaankin :) mutta kehut sikseen. Koen olevani onnekas. Joo tiedän että muillakin voi olla sama tilanne että kulut puoliks jne jne mutta harvinaistahan tämä on. Sitä kyllä hatunnosto muuten niin ihanalle exälle.
Itse tunnen myös tälläisen ihmisen. Ei pyytänyt elatusmaksuja ja lapset kävi isällään ihan normaalisti joka toinen vl ja lomat. Minusta ei mitään ihmeellistä. Kannustaisin muitakin miettimään asiaa. Ei se raha tee autuaaksi. Niin monta lasta kannattaa hankkia, kun pystyy yksin huolehtimaan.
Olen saanut verenmyrkytyksen 4 kertaa 2 vuoden sisällä ja jäänyt henkiin, kiitos lääkäreille ja hoitajille.
Vierailija kirjoitti:
Sitoutumiskammoinen mies rakastui minuun vuosien juupas-eipäs -väittelyn ja seksisuhteen jälkeen. En oikeasti edelleenkään meinaa tajuta että kyseessä on sama ihminen koska ero käytöksessä on niin huima. Entinen "käyn äkkiä naimassa" vaihtui siihen ettei haluaisi olla hetkeäkään erossa ja "me ollaan vaan hyviä kavereita" ylitsevuotaviin rakkauden tunnustuksiin vaiheessa, jossa itse en enää enempää odottanutkaan tapahtuvaksi.
En tiedä miten yleistä tällainen on, mutta vähän olen saanut sellaisen kuvan että sitoutumiskammo lähtee heti "oikean" ihmisen tavatessaan jos on lähteäkseen. Tai pitkällä terapialla. Liekö sitten lyönyt päänsä...
Ihan perus.Ne jotka eniten itse huutelee kammojaan, takertuu ekana. Usean samanlaisen nähnyt.
Nainen jonka kanssa harrastin seksiä ja johon en sen jälkeen pitänyt yhtään mitään yhteyttä, sattui myöhemmin istumaan viereisellä paikalla lentokoneessa. Että niinku mikä on todennäköisyys??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lumikko puraisi minua 13 v pohkeesta. Lisäksi olen paennut villisikaa korkealle kivelle.
Mua puri sormeen joku villieläin jonka lajia en tiedä. Syy oli omani, ojensin käteni ja yritin silittää sitä.
Vaikea ymmärtää jälkeenpäin omaa tyhmyyttä, mutta meitä oli kolme 11- tai 12-vuotiasta, nähtiin talvi-iltana yhtäkkiä loikkimassa eläin. Me ei tiedetty mikä se on, lähdettiin vaan uteliaina juoksemaan sen perään.
Se oli rusakkoa selvästi suurempi, rakenteeltaan kuin majava tai piisami ja juoksi matalana ja pitkänä kuin kärppä.
Menin kotiin reikä sormessa. "Mua puri piisami" sanoin äidille paremman puutteessa, kun en tiennyt mikä eläin se oli. "Jaa" sanoi äiti, ja sitoi sormen.
Koulussa opettaja kysyi seuraavana päivänä mitä mun kädelle on sattunut.
Kuultuaan vei terveyskeskukseen. Siellä haava tarkastettiin, puhdistettiin ja sidottiin kunnolla. Sain jäykkäkouristusrokotuksen.Tarinan opetus: ei pidä yrittää silittää villieläintä luonnossa vaikka siihen olisi tilaisuus. Tämä kannattaa varoiksi kertoa myös lapsille.
Mä yritin sulkea villieläimen häkkiin
Vierailija kirjoitti:
Menettänyt isovanhempani ja isäni, äitini. Käynyt läpi avosydänleikkauksen, kasvohalvauksen, pari psykoosia... Kaikki 43 ikävuoteen.
Ja muija jätti avosydänleikkauksen jälkeen?
Myrmyr kirjoitti:
Liukastuin koirankakkaan.
En ole koira.
Tuli tehtyä silleen tyhmästi että harrastin seksiä ilman kondomia ja sain klamydian sukupuoli-elimeeni.
Ei tapettu kumpaakaan vaan saatiin tämä vanhempiaan maalle katsomaan tullut huume hörhö ulos ja pääsi valtion kyydillä putkaan vain nahkatakki päällä oli pihal hajottanut paikkoja pyyhkinyt perseensä lakanaan joka kuivumassa aamul löyty vaatteet nurmikolta. Tuli kallis mamman luona käynti.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt toisen ihmisen sielun.
Ja joo, milläs todistan. En millään.
Minäkin olen nähnyt kun sielun yhteys kehoon irtautuu kuoleman hetkellä, et ole yksin.
Olen tehnyt monta hoitovirhettä